koblih69 Odesláno 20. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2013 Prosímtě,supr návod,já bych se toho nebal a šel bych do toho,protože ty kaluže oleje v garáži mě už pěkně se...,ale chtěl jsem se zeptat,olej ze serva mi teče vrchním víčkem,všude jinde to těsní,když otevřu víko tak je to sámá pěna a já se tě chci zeptat,může to být tím guferem prosímtě ? Moc díky. Jinak: 407sw,r.v.2004,2.0HDI,100 kw Tohle se projevuje úbytkem kapaliny která prolíná do elektroniky a samotného motoru. Dolej 3 cm nad rysku, odvzdušni přidržením v krajních polohách (cca 10x), zase dolej co ubylo a pak napiš jak to vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkarda Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 mam dotaz,... me kapalina neubejva,... a obcas mi jakoby pri ztoceni jen doleva zavybruje volant,.... cim by to mohlo byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Obsáhlé téma najdeš zde: myslím, že je tam zodpovězené vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dubravap Odesláno 18. únor 2015 Sdílet Odesláno 18. únor 2015 (upraveno) Ahoj. Poradí niekto ako pretesniť servo na Citroene C4, 1,6i 16V, r.v.2008? Jedná sa o elektrohydraulický posilovač riadenia. Olej mierne uniká cez spoj nádržky kvapaliny a samotného čerpadla, poz.16. Nikde nemôžem zistiť aké je tam tesnenie, alebo čím ho nahradiť. Značkový servis dokáže vymeniť iba kompletné servo-cca 750 EUR+práca. Je to malý únik a servo je plne funkčné, ale je to riadenie a ovplyvňuje priamo bezpečnosť jazdy. Ďakujem. Peter Upraveno 18. únor 2015 uživatelem dubravap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dubravap Odesláno 18. únor 2015 Sdílet Odesláno 18. únor 2015 Ešte foto. Peter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dubravap Odesláno 26. únor 2015 Sdílet Odesláno 26. únor 2015 (upraveno) Tak opravené. Demontáž celého serva-čerpadla, vyčistenie, demontáž nádržky. Výmena O-krúžkov, 1x 97x3,5 a 1x 90x3. Cena cca 3,5 EUR + nový olej a práca v neznačkovom servise 50.-EUR. Značkový servis 750.-EUR + nový olej a práca. Upraveno 26. únor 2015 uživatelem dubravap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bilbord Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 Zdravim....muzu se zeptat jaky rozmer , typ gufera tam ma byt..? Nechce ee mi to rozebrat a pak to schabet a v peugeotu to nevi...dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bilbord Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 sorry už jsem to našel v textu.... jsem vocas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bender2006 Odesláno 27. leden 2016 Sdílet Odesláno 27. leden 2016 Zdravím mám asi podobný problém co pan s citroenem u sveho peugeot 407 2.0 benzin ,servo zřejmě ve spoji plast. nadržka a servem teče ,servo zprvu nejdřiv pěnilo až vytekalo ven přes víčko, po doliti a odvzdušnění podle navodu na foru, už nepřeteka ale pořad pěni, vičko jsem očistil a nadoboku také ,po otáčení volantem několikrát do leva a doprava bylo vičko čisté(ve vnitř pěna) ale nadobka byla od oleje, da se koupit těsnění na tento spoj?Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.v Odesláno 8. leden 2017 Sdílet Odesláno 8. leden 2017 Ahoj, a jak to mám odvzdušnit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bilbord Odesláno 9. leden 2017 Sdílet Odesláno 9. leden 2017 Otevřeš víčko, nastartuješ a tocis volantem na doraz az tam nebudou budblinky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub407SW Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 (upraveno) zdravím...může to být to gufero když doleju olej mám nastartované, točím volantem olej mi pění a přetíká přes otvor...hladina se ustálí a když motor vypnu začne olej pře plnící otvor vytékat a když potom zpátky nastartuji olej se ztratí a můžu zase dolívat...nikde olej neuniká...až na ten otvor pro dolívání Upraveno 12. únor 2017 uživatelem jakub407SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 Hladinu si nejdriv uprav kdyz auto odstoji cca tri hodiny. Dolejes po merku kterou mas na vicku na znacku max.A po nastartovani otocis plne doleva kde drzis volant silneji at odvzdusnis servo pak doprava to same. Nechas auto opet chvili stat at "spadne"pena a dolejes opet po znacku max. Pak vyzkousis jestli je vse ok behem jizdy. Pokud nebude , tak klidne zkus postup opravy , ale nejspis uz potom bude servo na vymenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub407SW Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 toho se taky bojím že je servo k.o.během jízdy je vše ok. jen když zastavím vypnu motor tak mi olej vyteče přes víčko a musím zpět dolít...uvidím zkusím ještě tak pak přetěsnit pokud nepomůže a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 A nedavas ho tam moc? Drzis se znacky na te zelene "tycce" pripevnene na vicku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 22. květen 2017 Sdílet Odesláno 22. květen 2017 Zdravím všechny, mám problém volant mi jakoby drhnul, penilo to a nakonec mi začal téct olej z manzet na řízení.. Vyměnil jsem řízení za repas a odvzdusnil a přesto volant stále drhne.. Olej mám na max, nepeni nikde neteče a nemizi ani na řízení.. Má smysl rozebírat servo? Nebo rovnou vyměnit? Nevíte někdo co s tím..? Nebylo to zrovna nejlevnější to řízení a nepočítám ten čas a práci.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub407max Odesláno 24. květen 2017 Sdílet Odesláno 24. květen 2017 Nevíte někdo co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lobista Odesláno 21. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2019 To je jasná repase řízení. měl jsem to samé. Nějaký simerink mi tam vydřel šponu a ta na hřebenu udělala netěsnost. Hřeben musel ven a celý vyleštit, zkontrolovat zda se to neohnulo nebo se s tim něco nestalo. Bylo to oka, takže všechno vyměnit uvnitř a hřeben přeleštěný vsadit. Povyměňovat hadice atd . Dělali mi to tady: http://servisdecin.cz/repase-rizeni/ sám jsem si na to netroufnul. Tenkrát jsem za něj dával 4980 Kč a s tříletou zárukou. Řízení to bylo olejový klasický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PETRPETR77 Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 V 18. 6. 2012 at 23:52, koblih69 napsal: 10. Těleso čerpadla se rozdělí na 3 části. Gufero je v té čelní. Pozor na vypadnutí klínků a přepouštěcího ventilku (kulička s pružinkou ), pokud Vám vypadnou „brejličková“ futýrka dejte pozor na správnou orientaci – při otočení nebude správně těsnit. Tak se stalo vypadla mi kulička s pružinkou nevím kam to vrátit nikde jsem po netu nenašel radu je možno mi poradit. Děkuji Medek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.