Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Otáčky motoru


dejwik

Recommended Posts

Cau Peugeotari,

mam 405 Mi16 rok 90 a dela me to nasledujici vecicku. Kdyz sundam nohu z plynu, tak mi jdou otacky normalne dolu, pak se zastavej na chvili asi na 1500 a pak spadnou na volnobeh (cca 1000), ani by me to za jizdy tak nevadilo, ale kdyz se tahnu pomalu kolonou, tak to docela cuka. A to uz me sejri. Jo byl jsem na diagnostice a pry je vsechno v poho. Opravar mi dokonce rek, ze je to normalni a ze je to kvuli emisim. Mno ale me se to nejak nezda. Jo a taky mi to dela, vetsinou kdyz dojizdim nadrz, ze kdyz mu poradne pritopim tak najednou prestane tak nejak prestane tahnout. Ma s tim nekdo zkusenosti? Dik a zatim cago.

[Editováno 1/17/03 dejwik]

[Editováno 1/17/03 dejwik]

[Editováno 1/17/03 dejwik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Masinka

Vsechno co popisujes je normalni

Kdyz se mi ty otacky na tech 1500 driv nezastavily, tak motor chcipl, proste spadly dolu moc rychle.

A to ze to netahne je jasny :) zkus jet na hladovy oko tak 20 minut a pak zkus vyjet 12% kopecek, uprostred ti to chcipne. Nevim jestli je Micko tak moc hladovy, ale kdyz uz mam tak 1/8 nadrze, tak kdyz do kopce pridam a mam tam tak 4000 otacek tak taky cuka, proto pak hledam nejblizsi benzinku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Tomáš1

Vlastním jeden z modelů 405 Mi16 a myslím, ze je to pěkně vykutálené auto. Jemný a nevtíravý design a dravce pod kapotou a to někdy dokáže překvapit takové ty tuningové hráče. Jak je možné že 405 nakope prdel Kadettu a nebo VW? Zajímavý je, že se nechaj takhke vyprudit, když zjistí že už nemají kam sešlápnout plyn a ty jo a pohodlně jim ujedeš. Joooo a ty otáčky? U mého Mi je to stejné spadnou chvilku drží a skončí na 1000 ot/min. lehce to kolísá ale jak jsem zjistil tak na to má velkej vliv kvalita benzínu v porovnání s GTi, které jsem měl dřív. Míčkaři je fajn, že je nás víc. Čago T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam 205 a dela me to taky dyz sem po tom patral taxem nasel bazmek kterej pri pridani plynu podtlakem prizvedne klapku

proste pridas plyn zvedne se zarazka klapky a kdyz uberes tak klapka spadne na ty zarazku ten bazmek dlouho podtlak neudrzi takze po chvilicce to spadne na normalni vonobeh

pokud se to odpoji tak to nechcipa nic jen odpada tenhle efekt

ja sem to odpojil a zaslepil nez sem jel na dovolenou pac mam pocit ze potom auto lip brzdi motorem protoze ten podtlak tu klapku prizvedne i kdyz przdis motorem

a precejen sem predem pocital ze nalozena 205ka by mohla mit pri sjizdeni z alpskejch prusmyku problemy (nutno rict ze nemela a zvladla to naprosto perfektne :)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 let později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...