Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zpráva o hospodaření občanského sdružení


Pe.Tr

Recommended Posts

Tak se sešel rok s rokem a je potřeba opět předložit vysledek hospodaření klubu a ten i odsouhlasit hlasováním.

Prosím tedy všechny řádné-platící členy aby zaslali na adresu hlasovani@peugeot-club.com email s předmětem HK , a s obsahem zpravy :

jméno , příjmení, nick , vaše ID + souhlas či nesouhlas.

po přijetí hlasu dostanete automatickou odpověď.

pokud mejl nebude obsahovat výše uvedené bude smazán a hlas se nezapočítá do celkového součtu.

připomínám, že ke schválení je potřeba souhlasu od minimálně 5% řádných členů.

k nadávkám, chválení či připomínkám prosím využijte diskuzi zde - děkujeme.

Hlasování probíhá od 3.4.2012 22:00 do 15.4.2012 23:59

kdyby cokoliv nebylo jasne, pište ptejte se.

EDIT: uprava na pdf

pdf

[upravil dne 2/4/12 21:37 od Pe.Tr]

Zprava z hospodareni.xls.doc

[upravil dne 3/4/12 22:04 od Pe.Tr]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skutečně 5% členů stačí?

Je to trochu jinak - viz. Stanovy:

Členská schůze přijímá rozhodnutí nadpoloviční většinou hlasujících členů. Hlasování je platné při účasti minimálně 5% řádných členů.

Opakovaně doporučuji jejich přečtení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martine , Trundík to tam píše

Ztráta za toto období vyplynula zejména z řádně provedeného ocenění zboží na skladě dle inventury (část ztráty se měla projevit v minulých letech) a dále vlivem nákladů na sklad (byl v průběhu roku 2011 zrušen) a odměnou za vedení e-shopu.

ja udělám asi nejlíp že sem dam čísla z lonska , které to v podstatě vysvětlí

http://pe.tr-pe.tr.sweb.cz/klub/Zprava%20z%20ucetnictvi%202010.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to vidím takto: Schvalujeme důvěryhodnost závěrky.

Souhlasím: OK, příjmy a výdaje jsou správně, důvody vzniku příjmů a výdajů jsou mi v dostatečné míře známy, schvaluji hospodaření klubu v roce 2011.

Nesouhlasím: Tohle se mi nelíbí, máte tam chybu, něco jste zašmelili, nemám vysvětlení proč je toto tak a ono onak. Neschvaluji takové hospodaření.

Pokud je vše vedeno úplně, průkazně, srozumitelně a přehledně, žádné peníze zpět prostě nenaskočí. A důvody pro \"mínus\" jsou popsány, tou ztrátou bych se neznepokojoval (jsme nezisková organizace), navíc loni byl, myslím, tučný přebytek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu doplním, že by možná stálo za to prostě zájemcům umožnit nahlednou do vedeného účetnictví a kdo nepotřebuje může schválit jen závěrku a kdo chce může si projít celé účetnictví. Většinou se to takto dělá. Nikdo pak nemůže namítnou že chtěl a nemohl. Jinak samozřejmě souhlasím a mail jsem poslal.

Myslím, že i vysvetlení je dobře podáno, proč je která kapitola ve ztrátě a podobně. Jen u některých položek možná by chtělo to rozepsat. Třeba odměna za e-shop versus ostantí náklady a nákup zboží, to mohou být lehce bolavá místa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplnim nekolik drobnosti k uzaverce, zejmena pak ke stredisku cislo 4.

Z textu to mozna nevyplyva dostatecne jasne, ale inventury se pochopitelne delaly kazdorocne. Problem byl ve zbozi, ktere bylo do eshopu porizeno pred mnoha lety v zacatcich klubu a nebylo mozne dohledat porizovaci ceny. Proto se pouzival (evidentne ne zcela presny) odhad pri jejich oceneni a jak se tyto historicke predmety vyprodavaly, bylo mozne hodnotu skladu upresnovat. Tahle \"ztrata\" hodnoty skladu se umazavala postupne, s tim ze nejvetsi cast padla z ruznych duvodu na lonsky rok. V soucasne dobe je sklad formalne ocisteny od teto letite chyby, ktera snizovala papirove vynosy v minulych letech.

Co se tyka odmeny za vedeni eshopu, te jsem se vzdal jiz pri prevzeti skladu a ponechal ji v klubu na vhodnejsi vyuziti (mimochodem, podle drivejsich pravidel by to bylo za dobu kdy jsem mel eshop nejakych ~18-20 tisic). Zapocitana odmena v tomto stredisku za lonsky rok mela byt za praci ve vedeni, a to pro 2 cleny v celkove vysi 5000.- za tri roky. Formalne by to tak melo byt soucasti strediska 1, stejne jako ostatni odmeny clenum vedeni a adminum. Asi nema cenu kvuli tomu nutit Trundika k predelani uzaverky, zarazeni do strediska na vysledku nic nezmeni, pouze by se jinak rozlozily naklady v ramci stredisek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Účetní uzávěrka je pro mě jen hromada čísel, která stejně kromě Trundíka asi nikdo nemá přesně spočítaná.

Jen by mě zajímalo několik věcí k našemu \"transparentnímu\" účtu:

1) 26.05.2011 výběr pokladnou -51 010,00,- Kč

26.08.2011 výběr pokladnou -15 000,00,- Kč

07.12.2011 výběr pokladnou 25 000,00,- Kč

- co znamenají tyto výdaje? Za co konkrétně byly a proč to není \"transparentně\" uvedeno v poznámce u platby? Pokud není technicky možné to tam dopsat, lze se to nějak dozvědět, aniž by se člověk musel někoho ptát nebo někde pátrat?

2) proč se platila \"správa server\" dne 02. 06. 2011 a pak znovu ve stejné výši hned 13. 06. 2011?

3) 06.06.2011 \"polomarketing\" za -1 560,00 - co to je ten polomarketing? Kdo a za co tu částku dostal?

4) co znamená platba \"server housing\", která se opakuje každý měsíc? Jaká služba nebo jaký servis stojí tolik peněz každý měsíc?

5) dne 18. 08. 2011 jsou tři položky o -120,- Kč za stanovy, ale už není nikde sděleno, za co jsou to utracené peníze - jestli odměna za tvůrčí nápady při vytváření stanov, nebo za kvalitní tisk s vazbou ve zlatě pro členy vedení nebo za co konkrétně?

6) nikde jsem v tom našem \"transparentním\" účtu nenašel výdaje na odměny všem, co si nějaké odměny dávají. To se na účtu neeviduje?

Vím, že s odsouhlasením uzávěrky jako takové to přímo nesouvisí (je to přecijen nějaký kus \"papíru\" se spoustou nic neříkajících čísel), ale i tak mě výše uvedených 6 bodů zajímá, než odešlu svůj hlas.

Předem děkuji za důkladné zodpovězení jednotlivých bodů. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) To jsou výběry peněz na srazy - účastníci posílají peníze na klubový účet a ty se pak před srazem vyberou (+podpora klubu)

2) ZDE si nepamatuji přesně ale mám pocit že to bylo spojeno s přemístováním serveru - určitě mě někdo upřesní

3) Polomarketing - proplacení reklamy na Kokořínský sraz - bylo nutno platbu poslat přes účet - více najdeš ve vyúčtování srazu

4) Server housing - poplatky spojené s umístěním a provozem serveru

5) MJ už odpověděl

6) Fakt si myslíš, že máme nějaké odměny? :D:D:D

Ohledně bližšího popsání plateb - pokud vím text je omezen na určitý počet znaků a při výběru v hotovosti není možné platbu nějak dodatečně označit, je to systém banky s kterým mi asi nic nezmůžeme :(

Snad jsem zodpověděl vše, pokud jsou nějaké další nejasnosti, sem s nimi... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Schreek: ano cas od casu se odhlasuje i odmena, vetsinou to byva na konci volebniho obdobi, kdyz se nekdo strasne moc snazil a rozpocet klubu to umoznuje.

Stifler: to pak jde bud odsud nebo treba z pokladny podle toho, zda nejakou dany clen u sebe ma/mel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...