Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chcípání u 306 benzín


kerlin

Recommended Posts

P 306 1,6 benzín. Když dám nohu s plynu jdou otáčky pozvolna na 400 a pak se buď vrátí na 900 nebo to chcípne. (50/50). (Palivové potrubí je vyčištěné). Občas se rozsvítí diagnostika motoru bez ohledu na to v jakém je motor režimu cca 10 až 30 sec. Je to rv. 1994 a najetých má tak 200 000. (Odhad mechanika., tvrdí, že to nejspíš bude lambda). Při rozjíždění je nutno motor dost vytočit jinak dost cuká. Díky za odpověď. Pavel Kerlin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Mám némlich ten stejnej problém. Akurát mám najeto jen 65 tis (3

06, 1,

6, 96). Teďka jsem si s tim hral a podařilo se mi to dostat do supr režimu-kontrolka svítí furt. Jentak z čuriny jsem změřil napětíčko lambdy a při poloze klíčku 1 to ukazuje 0.42V, po nakopnutí to okupuje 0.8V na zvýšnej volnoběh, no a po vytočení to líce horedole po dědině. Páč mi to nedalo, sfrknul jsem na Bosch FSA 560 - ten puá Lambda regulace mimo rozsah a různý jiný zvěrstva okolo lambdy. Jenže nevím jestli sem to nezrobil svým multimetrovým konáním, protože po vymazání závad to už chybu nenašlo. No a na závěr jedna voňavost, emise ve 3000 rpm jsou tyto: CO cca 6%, HC 400ppm.

Japa ti to dopadlo, byla to lambda?

Jeden fest cool link (proč si neudělat reklamu,né?):

http://www.mendelu.cz/~agro/af/technika/html/dynamos.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skuste tu lambdu poradne dotahnout. Protoze mi na 306tce taky blbla a nebyla poradne doatzena a tudiz plavala zem a merilo to cipoviny a kontrolka na palubce si blikala tak co 10 minut ...

JInak ty emise jsem mel zvyseny taky ... horsi nez skodovka ... a bacha, at to neodsere KAT !!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ajsik.

A kolikadrát tam máš? Mně tam vede zem v drátu (signal, zem, vyhříváni2x). Asi fakt bude ta lambda mrtvola. Proměřoval jsem všechny odpory na čidlech a všude, kde se dalo a ještě jsem našel vyšší odpor (misto 13 ohm 19 ohm) na tom bazmeku, co řídí volnoběh. čert aby to vzal!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teda lambádu sondu jsem tam namontýroval novou, dráty procingal, čidla vytahal a změřil. Ale prd. Furt je to stejny. CO už ani nesleze pod 8%!!!

V pondělí to táhnu do servízu, jestli na to nenajdou meducínu.

Setkal jste se s tímdle divným problémem ještě někdo, nebo jsem zkratka \"vyvolenej\"?

Jestli děláte někdo(jako že asi jo) v Peugeot servisu, co máte za diagnostiku. Já na KTS mam velký kulový. Bosch MP5.1 tomu nějak nešmakuje a nechce mi ukázat očekávaný hodnoty.:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co zkusit MAF - vahu vzduchu? pokud je lambda ok, pak druhe na rane je cidlo mnozstvi nasateho vzduchu... jeste me napada, teda nevim, jestli ma Pegina :-) volnobezny ventil ? pokud jo, tak vycistit, bejva zakarbonovanej a pak kolisaj volnobezny otacky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...