Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Disky - aké ET sa vlezie


ferrari

Recommended Posts

no, záleží podle motorizace. Já měl na GTi-6ce na 17kách kolech 205/40, tkaže na 16ky by asi šly líp 45ky profil. Ono už ten profil 40 je sakra málo a strejc v pneuservisu mi nadával, že se to hrozně blbě obouvá, takový galusky :D Ale na slabší motorizace bych dal nižší profil. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 16x7 s pneu 205/45, dokonce v TP. Dokonce mi zapsali alternativní pneu (ač pro jiný typ 306ky :D) 195/45. Pokud ti nejde o TP, volil bych podle ceny, těch 5% profilu nebude takový rozdíl. Jinak gumu 205/55 tam nedáš, tedy na auto jo, ale vpředu ti to bude při vytočení drhnout (osobní zkušenost).

Jenom si trochu nejsem jist tím ET, já mám 15 a s tím problém není, při 18 to bude o 3mm více v podběhu, úplně si nejsem jist, aby to na vnitřku nedrhlo. Nicméně překontroluj to ET, zda tam není 15 ;). Já mám origo kola z 406 a mám 15 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrekapituluju to , bude v lepší pořádek :D

Kola 7x16 et15 pneu na tom jsou 205/55/16 což jsem i podle oka usoudil, že se to tam nevejde. Takže bude asi nejlepší zvolit pneu 205/45/16. Teď jsem i hodně četl o tom zapsání kol do TP, a že to má co dělat s homologací. Určitě se o tom dočtu víc, ale přibližné info bych oceníl ^^ moc toho ohledně kol nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na ten ráfek je ideal 205/45/16 nebo i těch 195/45/16, s tim problém nebude.. ta homologace se týká hlavně novejch kol, jde o to, že musej bejt schválený pro provoz na poz.kom. a s tim souvisej jejich zátěžový testy. Pak to kolo je označený zkr. KBA a číslem.. když kupuješ kolo na určitej model, tak to kolo je na ten model vyzkoušený a pak je možnost zapsat si ho do TP. Detailně to pročti na alcar.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Pardón,že otvírám takto staré téma,ale já jsem v TP nenašel,jaké bych měl mít ET.Možná se nějak vypočítává,ale nevím jak.Mám tam napsáno jen toto...

165/70 R13 79S, 5B13 FH 4,20

Alter:

175/70 R13 82T

175/65 R14 82T

185/65 R14 82H

5,5 J X 14 FH4,24

Na jedné stránce jakého si konfigurátoru jsem po zadání dostal toto...

Č. tovaru 4240

Rozm. 5.00Bx13

Rozteč 4x108

ET/Str. otvor 20/65

Mám tedy ET 20? Někde doporučujou ET 15-16,mám v tom nějaký hokej :myslim

.Děkuju...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

ET38 není standardní pro Peugeotí auta, mohou to být kola z Forda, pak včetně tlouštky řešit i změnu středové díry.

Nicméně nevím, o jaké auto se jedná, abych mohl říci, co bude stačit a co ne. A také nevím jaký je průměr ráfku.

Na 306 ET, na které lze obout skoro cokoliv, je na úrovni 15 mm, takže bych spíše volil 2,5 cm, aby výsledek byl 13 mm.

Když to vezmu kolem a kolem, není lepší koupit kola se správným ET? Protože se více zatěžuje náboj a taky jsou potřeba delší šrouby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím také bych potřeboval radu koupil jsem si alu kola r15 s pneu 195/55 na 306 break a vzadu u řidiče mi dřou o blatník a vzadu u spolujezdce je to ok a disky jsou stejné et 10 prosím o radu co by to mohlo dělat děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ET10? Dej foto, na takové se rád podívám. :) 

To ETčko už je asi příliš nízké a chytá ti to o blatník. Asi budeš mít u spolujezdce více zadní nápravu do "A", proto to tam nedře. 

Tady asi nezbude nic jiného než sehnat jiná kola. S ET 15-20. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...