Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

čidlo teploměru


zoby

Recommended Posts

dáváme do kupy elektriku a zapojili jsme teploměr vody na 205 1,9 D.

koupil jsem čidlo na vrakáči a zapojili jsme to.

při normální jízdě teploměr ukazuje kolem 75°C, když se tomu trošku šlápne tak to vyleze na 80°C a když jsem stál na parkovišti tak sahary seply kolem 85°C

tak se ptám:

1) jsou dva typy čidla: 105°C a 110°C

a jedno je červené a druhé modré.jaké čidlo má kterou barvu a jaké tam dát?

budíky jsou z GTi a rozsah je do 110°C

2) nemáte někdo průběh závislosti odporu toho čidla na teplotě (pro kontrolu jestli je ok)

3)jak zjistím při kolika stupních otevírá termostat? (kromě toho,že ho budu vařit v hrnci a měřit teplotu)

4)ukazuje to relativně dobře, nebo jsou to kraviny? podle mě by to mohlo ukazovat o 10°C více

5) brňáci, nemáte někdo teploměr, kterým bych to mohl poměřit (např ten laserový)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) todle nevim

2) nemam

3) pro peugeoty (pro toho myho) je termostat na 89 st. ale jelikoz je pravdepodobne starsi tak se bude otevirat driv

4) taky bych rekl ze to ukazuje cca o tech 10 st min

5) muzes si ho vyrobit, staci koupit obycejnej termistor ten hodis do vody das tam teplomer a budes odecitat odpor a teplotu no a pak si udelas graf a ten termistor pichnes do expanzky a podle toho nastavis na budiku rucicku. Nektery inteligentni multimetry to maji uz nakalibrovany takze zadas jenom typ termistoru nebo tak nejak.

Vic bych to neresil.

add vetraky. Ja tam mel cidlo ktere spinalo na cca 88 st. ale bylo uz horsi tak spinalo na cca 83 st. ted tam mam novy a to spina pri 94 st. a je to dost poznat ... mnohem min to fucari.

Taky jsem se po tom laserovem teplomeru ptal ale nikde ho moc nemaji protoze to neni nic moc levna hracka (cca 3 - 5 tis) a zas tak moc velke vyuziti nema

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch druhů čidel je podstatně víc. Čidla na spínání sahar. Dokonce v jednom roce jsou tam tuším tři varianty. Liší se rokem provedení (paticí a barevným označením) a pak na ploše šestihranné matice mají vyraženy teplotní tolerance při kterých spínají. 1 a 2. stupeň.

Čidlo přehřátí motoru by podle mích informací jenom jedno a pro všechny nyfty.

Jestli sahary spínají na 85, tak je to dobře, protože spodní hranice je 82-88 °C, pak je druhý stupeň 88-93 °C tuším. Takže by to podle mně ukazovalo dobře.

Jsi tam vrazil palubku z GTI? taky tam pasu po budíku teplotě. Čidlo před termostatem mám, nataženej drát taky, ale nemám to do čeho zapojit. Chtělo by to budíky z GTI.

Osobně jsem radči všechny čidla a termostat uvařil v hrnci na šporheltu, abych se přesvědčil, že pracuje a na teplomněru na zavařování odečetl skutečnou teplotu spínání.

Nemá někdo skladem budíky z GTI, nebo budík teploty chl. kapaliny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad3)

šlo mi spíš o to jak zjistím jak otevírá termostat co tam je, a ne co tam mám být podle knihy...

2 Ladis:

jde mi o čidlo na teploměr. u 205-ky nebylo, ale je pro něho záslepka hned u čidla přehřátí motoru.

jinak mám celou kastli z gti i s palubkou a i skabelovýma svazkama. budem zapojovat co se da.

jinak gti maji zrovna ve schrotcaru v brně, tak jestli po těch budíkách toužíš...

myslím že se blíží čas dalšího srázku na príglu, tak to tam proberem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...