z3rg Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 Tak jsem v patek zamknul auto a kdyz jsem prisel v nedeli tak uz dalka nefungovala. Vymenil jsem baterku a porad nic ... tak nevim co s tim. Klicek mam Valeo, ale neni na nem zadna dioda takze nevim jestli to funguje (velkej cudl se lvem a malej na odemknuti). Netusite v cem by mohl byt problem ? Byly by schopny to opravit u Vasendy nebo musim primo k Peugeotu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 Ono to je trochu videt, kdyz to sviti. Sevri klicek do dlani a koukej primo do te vysilaci diody a zmackni tlacitko. Mel by jsi videt slabou cervenofialovou zari. Pokud nic nevidis, je v haji klicek, pokud ji vidis, tak je v haji prijimac nebo neco dalsiho v aute. Pak se to da poznat, kdyz svitis do videokamery a nahravas pri tom. Na tom zaznamu pak je videt ze sviti nebo nesviti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 nebo do digifotaku, na displeji je to krasne videt... v podstate staci posvitit do cehokoliv, co je citlive na IR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 i kdyz, pokud pise, ze na klicku nema diodu, tak asi nic neuvidi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 To snad mysli tu cervenou kontrolni, ne? Pokud by to nebyl IR dalkac, tak nema cenu do toho nejak koukat. Radiovy vlny nejsou videt ani trosku :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z3rg Odesláno 6. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2004 IR to urcite neni, nema to vysilaci diodu a potom, v klicku je magnet ... ten klicek byl tak 4 dny bez napajeni, takze jestli tam je nejaky vysilaci kod tak jestli to nezapomnel ... je fakt ze radiovy vlny sem nejak nepozoroval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ruprecht Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 Ahoj vsichni, taky mam problem s centralem, na klicek vse ok, ale dalka po vymene baterek prestala chodit. Nejdriv jeden ovladac a pak druhy. Myslel jsem ze by se mohl rozladit, tak jsem se na nej podival blize, ale nic ladiciho jsem nenasel ... je to nejakej noname vcetne alarmu. Baterky jsem menil v co nejkratsim case, ledka blika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LaHab Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 Co se to deje, ze ma najednou takova fura lidi problemy s centralem? Ze by reakce na mrazy a tim padem zatezovani zmrzlych motorku? Jaxe tomu branit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal cermak Odesláno 6. únor 2004 Sdílet Odesláno 6. únor 2004 mám taky ten problém.ptal jsem se v autospolu a mám přijet na změření.tam zjistí jestli odešel klíček nebo přijímač v autě.měření trvá prý asi 20minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z3rg Odesláno 7. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2004 podival jsem se do franc. manualu a tam (po prelozeni FR>ENG>CZE) pisou ze se ma rozpojit, zapojit kontakt a pak stisknout tlacitko A (to je ten velky) a ono se to sesynchronizuje s jednotkou ... tak uvidim ... ale nejak nechapu co se ma rozpojit zapojit ... \"- coupez le contact- remettez le contact- aussitôt après la mise du contact, appuyez sur le bouton A.La télécommande est de nouveau opérationnelle.\" bywoko = \"- cut the contact - give the contact - at once after the setting of the contact, press on button A. The remote control is again operational.\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. únor 2004 Sdílet Odesláno 7. únor 2004 a co treba: odpojit baterku/ pripojit baterku/ zmacknout \"A\" button Ale jen hadam.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasabi Odesláno 8. únor 2004 Sdílet Odesláno 8. únor 2004 Já jsem měl taky podobnej problém v BMW a tam jsem pak musel vyndat zandat baterku a potom asi cca 3-5 vteřin podržet knoflík a ono se to potom zase naladilo ale co to bylo zač nevím tohle mi tenkrát poradili a ono to fungovalo:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komaros Odesláno 8. únor 2004 Sdílet Odesláno 8. únor 2004 no na tatovo fiatu se to stane po vymene baterky, protoze ten klic nevi jakym kodem to auto zase odemkne (plovouci kod) takze to musite zase zesinchronizovat, vetsinou tak ze podrzite na nejakou dobu nejaky tlacitko nebo kombinaci tlacitek, tata to ma tak ze musi podrzet na 20s obe tlacitka na ovladaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 9. únor 2004 Sdílet Odesláno 9. únor 2004 Kua chlapi, vzdyt jsem to tu uz psal ve svych prispevcich o centralu.Nakonec jsem byl minuly tyden i Peugeotu. Autodiagnostika nenasla zadny problem a nakodovat (tak jak se tu nekdo snazil prelozit) uz take nejde. Nikdo nevi proc... Naprava je pry celkem jednoducha... Vymena celeho seznzoru na central. Ani jsem se neptal, kolik by to stalo a vypadnul jsem tak rychle, ze jsem citil spalene pneu Jak jsem tu nekolikrat psal panove, v tech centrale na peugeotech neco vodchazi! Meli bysme zkusit hromadnou zalobu, jak to je ve svete bezny Nebo jak to udelam ja, koupim si ten central na Octavu za 1500,- a vyseru na vsechny problemy, ktere jsem s tim centralem mel a na vsechny mozne kutili, kteri rikali, ze to neni problem a nakonec byl a taky uplne nakonec na servis Peugeot, ktery pochopil velmi rychle a navrhnul hned vymenu. Panove, jdete do nove dalky, ty penize za to dle mne stojej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ruprecht Odesláno 10. únor 2004 Sdílet Odesláno 10. únor 2004 OK, po vymene baterie pridrzel jsem 20s, piplo si to, naladilo se a uz funguje:) Dik za radu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 10. únor 2004 Sdílet Odesláno 10. únor 2004 Ještě sem napiš svoji zkušenost, zda jsi to přidržel v pozici klíčku 0 (jen v skříňce),1(zapne se kontrolka dobíjení),2(žavení) -platí pro 406 TD. Je lepší znát všechny varianty aby se mohli poučit ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z3rg Odesláno 11. únor 2004 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2004 tak u mne se to bohuzel nepovedlo, zkousel sem jak v zapolovani (0,1) tak venku, 20 sekund a nic takze bud je v haji jednotka a nebo neco v klicku ... to sem fakt zvedavej na kolik me to prijde pac bez dalk. centralu by to neslo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komaros Odesláno 11. únor 2004 Sdílet Odesláno 11. únor 2004 neni zac, jsem rad ze sem tady taky nekomu poradil, kdyz vsichni radi me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komaros Odesláno 11. únor 2004 Sdílet Odesláno 11. únor 2004 z3rg: musis to delat venku u auta, jestli to nepomuze tak je opravdu neco rozbity, s tim ja uz bohuzel nepomuzu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 12. únor 2004 Sdílet Odesláno 12. únor 2004 Hele delat to z venku auta, to se mi moc nezda... To bych jako mohl nakodovat i svuj dalkac na tvuj central??? Ja myslim, ze by mel byt klicek v poloze, kdy je sepnuta skrinka a vsechny obvody, aby se neco delo...Jak jsem tu uz kdysi psal, drive me to slo,ale potom uz ne, cert vi, co se s tim stalo.... Kazdopadne jsem se jeste nedostal k vymene toho novyho centralu, ponevac jsem zjistil, ze to neni tak jednoduchy a ze me bude muset s tim nekdo pomoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.