Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nedrží volnoběh 2.0 RFX XU10J2


Vydrýsek

Recommended Posts

Tak a je to tu... to co zlobí Mariho potkalo už i mě.... nedrží volnoběh. Ale totálně... prostě jedu, podřazuju do zatáčky a najednou nejde otočit volantem.... a koukám, auto chcícplý...nastartuju...naskočí a chcíp.. takže znova, ale teď s plynem a pak běžel, ale jak pustím plyn tak umře.... Proto dotaz, čím přesně to je? Díky za odpovědi a omlouvám se za další vlákno zabývající se tímto problémem, ale ty minulý jsou dost rozstříštěný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem z toho jeliman... podle toho co jsem se zde všechno dočetl, může být problém nejspíš v v tom krokovém motorku, ale i ve výfuku, lambdě nebo teplotním čidle. Náš automechanik mi radí, se podívat na hadičky podtlaku, že nejspíš někde přisává falešný vzduch.

Poznatky josu takový, že za studena auto volnoběh drží... sytič. Jakmile se ohřeje, chcípá. Zkusil jsem ten krokový motorek odpojit a je to trošku lepší, nechcípne 100% ale tak 80%... většinou to ale drží tak na 500 ot.

Zkusím se držet rady toho servisáka a podívám se na ty hadičky, jenže po zevrubné prohlídce se zdaj všechny Ok. (Popravdě ale přesně nevím, na jaké se zaměřit - které jsou ty podtlakové).

[upravil dne 25.3.2008 Vydrýsek]

post-0-14109599631489_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem ten krokáč vyndal, pročistil ten kužel i ten dřík, dal zpátky a už chcípá i studenej :-( Tak jsem zkusil ho zase vyndat a nastartovat když je venku.... a nějakou činnost vykazoval...vyjel asi o centimetr..takže by měl fungovat.... Já už jsem zoufalej...poradťe mi někdo prosím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, doporučuji zkontrolovat všechny hadičky palivového systému, popřípadě někde uniká vzduch ale většinou za to může netěsnící vyfuk, neoriginální těsnění nebývá většinou zrovna OK a zaleží také kdo a jak Vám to například při výměně některého z dílu vyfuku udělá, poslední možnost co to zapříčinuje, může být vada v řídící jednotce která zadává po startu špatné info. P.S. Vlastní zkušenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ta těsnost výfukového potrubí nepřichází v potaz protože by ta netěsnost musela být jen před lamda sondou....a i to je meho nazoru blbost,pac kdyby se tam přisával vzduch tak by lamda hlasila skokově smes chudší a naopak by se prodlužovala doba otevření vstřikovacich ventilů(bohatsi smes);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, jsem ve stavu, kdy auto i za studena naskočí jen s plynem a musí se držet aby nezdechl... jako by to bylo čím dál horší. Jak jsem řekl, krokáč činnost vykazuje (nevím jestli 100%), ale tím to asi nebude. Kontakty na které jsem došáhnul jsem zkusil domáčknout....

Faktem je, že v pátek jsem auto přivezl z opravy a v soboru to kikslo a oni mi vařili střední a koncový díl výfuku. Ale ze servisu jsem normálně odjel..

každopádně jsem už v pátek objednanej na servis, takže pak dám vědět. Potřebuju jezdit :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najdi si diagnosticky konektor (měl by bejt na pravý straně auta v černé krabičce) je to dvoupinovej konektor většinou zelené barvy. Do pinu č.2 strč drát dlouhej tak, aby ti dosáhl od konektoru až ke spínací skříňce. Otoč klíček do polohy těsně před startem a na cca 5s ukostři drát o spínačku. Kontrolka motoru jednou blikne (desítka) poté znovu ukostři drát na 5s a kontrolka se zase rozbliká. Tentokrát blikne dvakrá (jednotky) z toho plyne, že ti to dalo číslo 12 což je začátek diagnostiky. Takhle pokračuj dokud nevyblikáš číslo 11 čož je konec diagnotiky. Cokoli vyblikáš mezi těmito čísly jsou chyby.:roker Chyby z jednotky vymažeš tím, že po ukončení diagnostiky ukostříš drát na asi 15s. Tušim že kontrolka by měla zhasnout ale je to jak u kterýho motoru.:myslim

Na fotce máš zakroužkovaný místo kde by měl bejt diag. konektor

post-0-14109599640552_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to byl dneska rano zkusit a nějak mi to nešlo. Zkoušel jsem to podle tady ale anit ťuk. Je fakt, že jsem to nekostřil o spínačku ale o blatník (tak dlouhej kabel jsem nenašel). Pak jsem to chtěl zkousit podle tohohle ale nemám tu na to pořádný vybavení (svorky).

Povedlo se mi totiž ten postup najít na googlu a pak už i tady (ale hledáním na google, ne přes Hledání tady nahoře - to je tragický :()

Zítra v osm mám být v servisu, tak uvidím.

[upravil dne 27.3.2008 Vydrýsek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem přijel ze servisu: Nejdřív odpojil hadici sání aby to sálo přímo - nic. Pak čističem na karbece pročistil klapku - nic. Pak tam dal jinej krokáč, kterej ael dělal to, že houpal otáčky 2000-2500. Dal tam druhej a ten dělal to samý. Tak tam dal ten můj původní a závadu odstranil tak, že přidal tím zarážecím šroubem volnoběh.

Jenže, předtím otáčky podaly pomalu (1500 - 1200 -900), což jak jsem se dozvěděl je vlastnost, ne závada. Teď ale otáčky letí přímo na cca 700, zhoupnou se a ustálý se na 750-800. Navíc auto je teď teplý, co to bude dělat za studena nevím. A zrovna tak až bude jiný počasí, tlak apod.

Napíchnul to taky na diagnostiku, kde to vypsalo závadu \"Plnící tlak sání/pozice klapky\".... to tu asi píše stále. Pokud to bude fachčit, tak na to házim bobek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...