Vydrýsek Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Tak a je to tu... to co zlobí Mariho potkalo už i mě.... nedrží volnoběh. Ale totálně... prostě jedu, podřazuju do zatáčky a najednou nejde otočit volantem.... a koukám, auto chcícplý...nastartuju...naskočí a chcíp.. takže znova, ale teď s plynem a pak běžel, ale jak pustím plyn tak umře.... Proto dotaz, čím přesně to je? Díky za odpovědi a omlouvám se za další vlákno zabývající se tímto problémem, ale ty minulý jsou dost rozstříštěný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 25. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Tak jsem z toho jeliman... podle toho co jsem se zde všechno dočetl, může být problém nejspíš v v tom krokovém motorku, ale i ve výfuku, lambdě nebo teplotním čidle. Náš automechanik mi radí, se podívat na hadičky podtlaku, že nejspíš někde přisává falešný vzduch. Poznatky josu takový, že za studena auto volnoběh drží... sytič. Jakmile se ohřeje, chcípá. Zkusil jsem ten krokový motorek odpojit a je to trošku lepší, nechcípne 100% ale tak 80%... většinou to ale drží tak na 500 ot. Zkusím se držet rady toho servisáka a podívám se na ty hadičky, jenže po zevrubné prohlídce se zdaj všechny Ok. (Popravdě ale přesně nevím, na jaké se zaměřit - které jsou ty podtlakové). [upravil dne 25.3.2008 Vydrýsek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 25. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Tak jsem ten krokáč vyndal, pročistil ten kužel i ten dřík, dal zpátky a už chcípá i studenej :-( Tak jsem zkusil ho zase vyndat a nastartovat když je venku.... a nějakou činnost vykazoval...vyjel asi o centimetr..takže by měl fungovat.... Já už jsem zoufalej...poradťe mi někdo prosím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Já řešil u své 406 něco podobného TADY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 25. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Původně zaslal: OK406 Já řešil u své 406 něco podobného TADY. Tohle asi můj problém nebude... protože já to natočím (jen s s plynem teda)... a když běží, tak běží dobře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Ještě mě napadlo, až ti zase budou kolísat otáčky na volnoběh,tak šlápni na plyn a udržuj stejné otáčky 3000ot/min cca 30sekund a pak dej nohu z plynu jestli se otáčky ustálí. Mně tohle pomáhá,tak by mě zajímalo,jestli budem mít stejnou závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 26. březen 2008 Sdílet Odesláno 26. březen 2008 Původně zaslal: OK406 Já řešil u své 406 něco podobného TADY. Tobě to pak nejelo už vůbec;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabriel Odesláno 26. březen 2008 Sdílet Odesláno 26. březen 2008 Dobrý den, doporučuji zkontrolovat všechny hadičky palivového systému, popřípadě někde uniká vzduch ale většinou za to může netěsnící vyfuk, neoriginální těsnění nebývá většinou zrovna OK a zaleží také kdo a jak Vám to například při výměně některého z dílu vyfuku udělá, poslední možnost co to zapříčinuje, může být vada v řídící jednotce která zadává po startu špatné info. P.S. Vlastní zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 26. březen 2008 Sdílet Odesláno 26. březen 2008 No ta těsnost výfukového potrubí nepřichází v potaz protože by ta netěsnost musela být jen před lamda sondou....a i to je meho nazoru blbost,pac kdyby se tam přisával vzduch tak by lamda hlasila skokově smes chudší a naopak by se prodlužovala doba otevření vstřikovacich ventilů(bohatsi smes) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 26. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2008 Tak, jsem ve stavu, kdy auto i za studena naskočí jen s plynem a musí se držet aby nezdechl... jako by to bylo čím dál horší. Jak jsem řekl, krokáč činnost vykazuje (nevím jestli 100%), ale tím to asi nebude. Kontakty na které jsem došáhnul jsem zkusil domáčknout.... Faktem je, že v pátek jsem auto přivezl z opravy a v soboru to kikslo a oni mi vařili střední a koncový díl výfuku. Ale ze servisu jsem normálně odjel.. každopádně jsem už v pátek objednanej na servis, takže pak dám vědět. Potřebuju jezdit :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 26. březen 2008 Sdílet Odesláno 26. březen 2008 Když ti to takhle blbne, tak si zkus vybliknout chyby z ŘJ, třeba tan něco bude,l co by ti mohlo napovědět kde je problém;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 26. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2008 No, přes klíček mi to nejde :-( Zkoušel jsem to několikrát a bez úspěchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 26. březen 2008 Sdílet Odesláno 26. březen 2008 Původně zaslal: Vydrýsek No, přes klíček mi to nejde :-( Zkoušel jsem to několikrát a bez úspěchu. Mě to přes klíč taky nejde. Zkus to drátem;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 26. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2008 No, někde jsem tu postup zahlídl, ale teď to nemůžu najít a navíc nevím, kde ten konektor hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 27. březen 2008 Sdílet Odesláno 27. březen 2008 Najdi si diagnosticky konektor (měl by bejt na pravý straně auta v černé krabičce) je to dvoupinovej konektor většinou zelené barvy. Do pinu č.2 strč drát dlouhej tak, aby ti dosáhl od konektoru až ke spínací skříňce. Otoč klíček do polohy těsně před startem a na cca 5s ukostři drát o spínačku. Kontrolka motoru jednou blikne (desítka) poté znovu ukostři drát na 5s a kontrolka se zase rozbliká. Tentokrát blikne dvakrá (jednotky) z toho plyne, že ti to dalo číslo 12 což je začátek diagnostiky. Takhle pokračuj dokud nevyblikáš číslo 11 čož je konec diagnotiky. Cokoli vyblikáš mezi těmito čísly jsou chyby. Chyby z jednotky vymažeš tím, že po ukončení diagnostiky ukostříš drát na asi 15s. Tušim že kontrolka by měla zhasnout ale je to jak u kterýho motoru. Na fotce máš zakroužkovaný místo kde by měl bejt diag. konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 27. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2008 Tak jsem to byl dneska rano zkusit a nějak mi to nešlo. Zkoušel jsem to podle tady ale anit ťuk. Je fakt, že jsem to nekostřil o spínačku ale o blatník (tak dlouhej kabel jsem nenašel). Pak jsem to chtěl zkousit podle tohohle ale nemám tu na to pořádný vybavení (svorky). Povedlo se mi totiž ten postup najít na googlu a pak už i tady (ale hledáním na google, ne přes Hledání tady nahoře - to je tragický ) Zítra v osm mám být v servisu, tak uvidím. [upravil dne 27.3.2008 Vydrýsek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 28. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Tak jsem přijel ze servisu: Nejdřív odpojil hadici sání aby to sálo přímo - nic. Pak čističem na karbece pročistil klapku - nic. Pak tam dal jinej krokáč, kterej ael dělal to, že houpal otáčky 2000-2500. Dal tam druhej a ten dělal to samý. Tak tam dal ten můj původní a závadu odstranil tak, že přidal tím zarážecím šroubem volnoběh. Jenže, předtím otáčky podaly pomalu (1500 - 1200 -900), což jak jsem se dozvěděl je vlastnost, ne závada. Teď ale otáčky letí přímo na cca 700, zhoupnou se a ustálý se na 750-800. Navíc auto je teď teplý, co to bude dělat za studena nevím. A zrovna tak až bude jiný počasí, tlak apod. Napíchnul to taky na diagnostiku, kde to vypsalo závadu \"Plnící tlak sání/pozice klapky\".... to tu asi píše stále. Pokud to bude fachčit, tak na to házim bobek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 31. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2008 Tak předchozí \"oprava\" nezabrala, auto za studena chcípe, za tepla je to lepší. Takže martyrium pokračuje :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 2. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. duben 2008 Tak konečně vyřešeno: krokáč z vrakárny :-) Hurááá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 10. duben 2008 Sdílet Odesláno 10. duben 2008 Kolik stál ten krokáč? A byl přímo z SRI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.