dunivyhrom Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Zdravím všechny přítomné a měl bych skromný dotaz: Nevíte někdo, kde bych nalezl na P 206 olejový filtr a jak ho nejjednodušeji vyměnit? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Obsah?Motor?Nafta,benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dunivyhrom Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 benzin 1.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Zhruba střed motoru,vyšroubuješ a novej našroubuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dunivyhrom Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Střed motoru od předního nárazníku, nebo od skla? Je vodorovně, nebo svisle? Je to nove, nikdy nemeněno a nemohu to zaboha najít. Našel jsem pouze nějaký kulatý svislý plastový kryt 10cm vpravo od výfukového potrubí od nárazníku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Od nárazníku,ze předu na bloku a co je to za rok?Jestli už tam se nemění jen filtrační vložka,to by pak byl ten plastovej vehement,jak píšeš.Je na něm šestihran na klíč?Nebo pošli foto.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dunivyhrom Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Máš pravdu je na něm šestihran na 27 a r.v.2004. To už je na oil vložku? To mě asi vomejou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
třídvířko Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Tak to je ono.Proč by tě vomejvali?To normálně vyšroubuješ,z toho plastovýho bazmeku vytáhneš vložku a nastrčíš jinou,je to jednoduché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dunivyhrom Odesláno 21. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2008 To já vím, že je to jednoduché, ale už půl roku mám koupený normální filtr a vyměnit lze do 7dnů. Takže můžu si ho strčit střeba do koncáku. Moc ti děkuji za radu a kdyby někdo chtěl oil filtr na 206 za 117,- To je dobrá cena mám slevu 20%, tak se ozvi na korelformule@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Možná by bylo dobré, kdyby Ti to poprvé vyměnil někdo zkušenější, a Ty bys shlédl know-how. Jestli pasuje vložka, nebo ne, je snadná otázka - kdyby nepasovala, tak to (po rozebrání) uvidíš na první pohled. Když tam naleješ nesprávný olej, tam se to hned nepozná, ale není to v pořádku. Jaký olej tam hodláš lít? (a co uděláš s vyjetým olejem?) Taky jsem si kdysi rád hrál se svým autem, takže přeju hodně úspěchů. Ale neudělej nějakou škodu. [upravil dne 22.3.2008 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Vložka stojí mezi 250 a 350 Kč, těsnění pod kryt vložky by mělo být součástí balení vložky (aspoň já ho tam měl). Doporučuju rovnou koupit i nové těsnění pod vypouštěcí šroub. Stojí pár korun a jistota je jistota. Olej doporučuju osvědčený Total Quartz 7000 10W40, pro dražší a řidší Quartz 9000 není důvod. Před cca půl rokem jsem to taky dělal poprvé (dle návodu v knížce Jak na to) a když se všechno udělá pečlivě, tak na tom nic není. Takže hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=36843 kukni tady:mrk jo a výměnu oleje i s filtrem jsem zvládla i já:super [upravil dne 22.3.2008 peugeotkovic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 peugeotkovic: ty máš koukám auto bez klimy a posilovače, jelikož v ose filtru obvykle vedou dvě trubky těchto zařízení (dohodím foto mého motoru, až ho vyhrabu). V takovém případě musíš na ráčnu použít \"prodlužovací\" mezikus (nebo spíš dva za sebou), jinak se to dělá velmi nepohodlně. //edit: tak na fotce je tam vidět dole uprostřed schovanej kryt filtru, ráčna s \"prodlužovákem\" se musí prostrčit mezerou mezi trubkama od serva a klimy, přesně v jejich ohybu. [upravil dne 22/3/08 Fakir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 klimatizaci nemám..to už se mě zdálo vyhazování peněz:aut však otevřu okno a jedu:) Je ale pravda,že v opravdu horkých,letních dnech-co bych za ni dala:D Jo mezikus prodlužovací nebyl k mání,tak jsem se s tím pravda trošku potrápila:roll vysloveně to šlo klíčem po 2 centimetrech..trochu odřené ruce, ale zvládla jsem to:aut Tak bylo to poprvé a v podstatě jsem nevěděla do čeho jdu..bez návodu atak.Na po druhé už to bude na 1* [upravil dne 22.3.2008 peugeotkovic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dunivyhrom Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Moc děkuji všem za informace, hlavně krasotince za fota. Ukážu to své přítelkyni, od které auto je a pošlu ji \"pod auto\" Já jsem vlastníkem Suzuki Ignis - s klimou. Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 rádo se stalo:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 a at\' se to leskne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golden_Apple Odesláno 10. červenec 2008 Sdílet Odesláno 10. červenec 2008 Zdravím všechny levy :-) mám prosbu, chystám se taktéž vyměnit olej v mém Peugeotovi ( RV 2003, 1.4 benzin), chtěl bych se zeptat jestli tam bude ta olejová vložka nebo filtr, moc se v tom nevyznám, každopádně ještě otázka co tam mám lít za olej? Poslední olej co tam byl 0w30 byl lít při 85 tisících, teď to má najeto 98 tis a nevím jestli tam mám dát 0w30 nebo třeba 5w40, děkuji za každou odpověď, GA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 11. červenec 2008 Sdílet Odesláno 11. červenec 2008 0W30 do benzínové 1.4ky? Někdo byl srandista... Jestli je tam patrona nebo vložka poznáš snadno - otevřeš haubnu a napravo od výfukových svodů by měl být černý plastový bazmek se šestihranem na vrcholu (na mojí fotce výše tam trochu vykukuje). Pokud tam není, budeš mít patronu (uprostřed bloku nad vanou, směrem k chladiči). Ale myslím si, že r.v. 03 bude mít vložku. Akorát ti neřeknu, kterou z těch dvou typů máš, protože to je vidět až po rozebrání. Co se týče oleje, od výroby se do tohohle motoru obvykle lije Total Quartz 7000 10W40, klidně můžeš dát Quartz 9000 5W40, je to velmi dobrý olej. 0W30 bych nedával, pokud nejezdíš na víkendy za polární kruh (motoru ale neuškodí, abyses nebál). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golden_Apple Odesláno 11. červenec 2008 Sdílet Odesláno 11. červenec 2008 díky ti moc za odpoveď, v nejbližší době se na to mrknu a nějak to snad pošéfuju...dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.