Alesek Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Zdravím všechny, Chtěl bych se zeptat již asi 14 dní mi netopí auto ,a občas se mi rozsvítí kontrolka na vodu. Pakliže na chvilku začne topit, tak se kontrolka zhasne, kapaliny je v chladiči dost. Netuším co se tam děje. Pora\'dte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Pořádně odvzdušnit!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesek Odesláno 4. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Mno myslel jsem si taky že by to mohla být jedna varianta, ale jsem docela laik, takže nemám tušení kde co a jak. tak pokud mi někdo poradí a nebo raději na servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. březen 2008 Sdílet Odesláno 4. březen 2008 Tohle bys měl zvládnout sám. Určo bude 5ka imbus na tělese termostatu, možná bude na chladiči na druhé straně, než je nalévací hrdlo, a něco bude na hadici k topení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesek Odesláno 5. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Tak jsem udělal jak jsi napsal, a problém vyřešen.Děkuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. březen 2008 Sdílet Odesláno 5. březen 2008 Původně zaslal: Alesek Tak jsem udělal jak jsi napsal, a problém vyřešen.Děkuji moc Nejni zač.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesek Odesláno 6. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesek Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Tak aby toho nebylo málo, tak odvzdušněním se vše spravilo na týden, dnes opět ten samej problém a voda v oleji, takže těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 12. březen 2008 Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Takže setnout makovici.... Ale u těchto motorů je to enem taký fukot.... Jednodušší je to snad jen na Favoritu. Akorát nezapomenout rovnou vyměnit guferka ventilů!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesek Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Je to u mechanika, tak snad to dá do kupy všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alesek Odesláno 27. květen 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2008 Tak je spraveno, 4648,- materiál + 352,- práce chladič stál 2300,- takže snad to bude jezdit jako drak:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 27. květen 2008 Sdílet Odesláno 27. květen 2008 chladič???vždyť to mělo být těsnění pod hlavou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.