bumbrlicekk Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 pri jake teplote se ma spinat sahara u 605 2.1td a jak poznam ze je cidlo v poradku. DIK :mad::myslim:myslim [upravil dne 16/2/08 bumbrlicek406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. únor 2008 Sdílet Odesláno 16. únor 2008 zahřeješ při stání a pak by měli sepnout sahary.dle katalogu viz obr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 17. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. únor 2008 tak prave tohle tam mladej na chladici nema v dire je nasroubovana silonova zatka s dirkou na imbus a sahary zapinaj cca 70-75 a potom bezej furt :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 17. únor 2008 Sdílet Odesláno 17. únor 2008 měřeno podle budíků ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 18. únor 2008 Sdílet Odesláno 18. únor 2008 Původně zaslal: bumbrlicek406 pri jake teplote se ma spinat sahara u 605 2.1td a jak poznam ze je cidlo v poradku. DIK :mad::myslim:myslim Nevím, z jakého je roku, ale na mé 2,1td mám dvě vrtule a spínač s TŘEMI piny, takže jsou sahary dvourychlostní. Při pohledu do motoru jsou vpravo nad chladičem v černé krabičce tři relátka (dvě spínací a jedno přepínací), která propojují motory sahar. Při nižší teplotě sepnutí (92,5/87,5°C) jsou motory propojené do série a běží nižší rychlostí a při vyšší teplotě (97,5/92,5°C) běží vyšší rychlostí a jsou zapojené paralelně. Čidlo mám našroubované v chladiči (při pohledu do motoru) vlevo dole u výtokové hadice. Čidlo spíná tak, že při nižší rychlosti se sepně první pin (kostra) s protějším a při vyšší se sepne i prostřední pin, takže jsou propojené všechny. Edit: napadlo mě, jestli máš klimu, tak to nemusí mít čidlo na chladiči, ale může to řídit bitron - to ale nevím jistě, klimu nemám. Bitron by asi brál údaje z teplotního čidla na konzoli na výstupu vody z hlavy motoru, měly by tam být tři čidla a našroubovaný termoovladač předvstřku čerpadla - v případě mechanického čerpadla Bosch - motor ATE. Pokud už je to motor BTE s elektronickým čerpadlem, tak tam termoovladač není. [upravil dne 18.2.08 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 18. únor 2008 Sdílet Odesláno 18. únor 2008 ono záleží zda-li máš klimu či ne zde jsou hodnoty teplot,kdy sepne a vypne ventilátory jedno je100/95 druhé je 92/87 a 97/92 http://www.autobenex.cz/katalog/valeo_tep_spin/htm/30.html [upravil dne 18/2/08 sarkomi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bumbrlicekk Odesláno 18. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2008 ano mereno podle budiku a klimu tam ma jinak je to2.1td z 91. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.