Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

kontrolka diagnostiky


piezo

Recommended Posts

Takže priatelia, ja mam P406 2.0 HDi 110 PS a tiez mi raz zasvietila kontrolka diagnostiky s typickym spravnim, tj. auto preslo do usporneho rezimu a tak som siel niekolko km, potom po zastaveni to uz bolo OK.Bol som v autorizovanom servise, ale nevedeli, cim to je. Vymazali pamata a ja som jazdil dalej. Neskor sa mi to zopakovalo, ale s tym, ze vsetko ide momentalne OK, len kontrolka mi stale svieti. Vymenil som filter paliva, kabinovy aj vzduchovy filter. Jeden mechanik, co mi plnil klimu, mi ale povedal, ze by to mohlo byt tym, ze je slabo chladene turbo, pretoze auto straca tah, hlavne ked je v lete horuco, teraz v zima jazdi ako hodinky, aj ked ta kontrolka svieti sustavne.

Neviem teraz ale ktory chladic presne mam vymenit, mozte mi poradit, ja by som to skusil vymenit a potm siel do servisu na PC, nech premazu pamat, dakujem, piezo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

subin ti dobre radi.. chod na diagnostiku, ked ti teraz svieti kontrolka.. a nemen iba tak ten chladic.. ked je od oleja, tak ho vyber a nechaj zalepit ak sa da.. lepi sa to blbo, no mne to zalepili, je to ten mensi chladic ( intercooler), ten velky je na vodu, inac moze to byt kopec inych veci okrem chladica... mne bolo povedane, ze ak auto taha a kontrolka svieti, ze to je najskor vadny potenciometer plynoveho pedalu.., ale urcite to hod na diagnostiku a budes mudrejsi.. daj potom vediet ako si dopadol...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm.., mno intercooler by prave mal chladit vzduch co je v turbe a olej sa tam dostane cez turbo, ktore urco neaky ten olej prepusti.., jasne, ze by tam nemal byt, lae realita je ina..., kazdy druhy clovek sa tu stazuje, ze ma v dolnych rohoch na intercooleri olej.., tak nefim no...,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej se do IC sice dostane, ale IC chladí stlačený vzduch (a malé množství oleje díky netěsnosti hřídele turba), který posílá turbo do sacího potrubí. Samotné turbo nemá nic, kromě proudícího vzduchu kolem něj, co by ho chladilo;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som bol na diagnostike, aj ked mi kontrolka svietila. Vymazali nejake chyby, a povedali mi, ze sa nemozu dostat k vsetkym informaciam a inak, ze nic nezvycajne nenasli. POmom nejaky ten km nesvietila kontrolka, no opat zasvietila, auto preslo do usporneho rezimu a po niekolko km opat slo OK, len kontrolka mi svieti dodnes - cca 1 rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: piezo

Ja som bol na diagnostike, aj ked mi kontrolka svietila. Vymazali nejake chyby, a povedali mi, ze sa nemozu dostat k vsetkym informaciam a inak, ze nic nezvycajne nenasli. POmom nejaky ten km nesvietila kontrolka, no opat zasvietila, auto preslo do usporneho rezimu a po niekolko km opat slo OK, len kontrolka mi svieti dodnes - cca 1 rok.

Zkoušeli ti udělat test akčních členů? Protože já měl stejnou závadu (aspoň si myslím) a byl to vadný elektroventil na ovládání EGR ventilu. Mechanikovi se zdál být vadný, že nejde dobře. Za 1300 koupil nový a zatím mám klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...