Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

co 405 D??spotřeba? poruchy?


pavel626

Recommended Posts

spotreba tak okolo 5 az 5,5 neaky velky rozdiel v stile jazdy nebude pretoze to neni ziaden zavodnik nema turbo na co si dat pozor hlavne abi ti motor chytnul v mraze ako myslim rano to ma potom este dobre tlaky a nema nabehane miliony inak super motor bez veccsich problemov alebo si ich nechaj zmerat no potom podvozok hlavne zadna naprava nemoze bit do A ,nizko, alebo vrzat jej oprava teda G.O najlacnejse sa tu bavili ze 6000czk a potom predana ale ta neni az tak nakladna oprava karoseria je pozink takze ta bi mala bit v poho ale popozeraj sa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle motory jsou celkem držáky protože jsou jen mechanické žádná elekronika

kastle je pozink takže pokud není bourané nemělo by trpět korozí

zadní naprava klasická nemoc všech 405 a 205 atd. dá se repasovat za cca 8t

spotřeba je od tech 5 až po 6 (6,5) víc to prostě není schopné žrát, musí se to hodně prohánět aby jsi se na to dostal...

myslím že zas tak pomalé to není 405 je celkem lehká ikyž je velká a dá se jezdit i celkem svižně, pro srovnání felda 1.3 předjedeš vždy 1.6 je jen o malý chloupek na tom lépe (potvora:mad:) a jede to i 190km/h:aut

starty no zaleží trošku i na naftě ale hlavně na baterce a svíčkách to se dá ale vyměnit, tlaky budeš asi těžko při koupi měřit.

jinak já mohu říc že jsem s ní najezdil dost a nikdy žádnej vělkej problé nikdy mě nikde nenechala.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave ten motor je drzak ale ak ma uz hodne za sebu tak za tepla v lete a jar chytne to ani nepoznas ze ma za sebou 1000000 km az ked udru mrazi mne chyta na brnk ziadne tocenie ale je mozne ze ked to budes dlhsie tocit tak ti to chytne aj tak tak ako myslis co ide 190

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mk405

Původně zaslal: sana

ako myslis co ide 190

no 405 1.9D samozdřejmě ;)

1,9D samozřejmě nejede 190 ani ve snu, to jen dotyčnému kecá tachometr. Po rovině je motor 1,9D 51kW, pokud je v dobré kondici, schopen rozjet 405ku na těch skutečných 160-165, co má udávanou v TP, a nazdar. A pokud se ne něj přilepí jiná převodovka, nedosáhne ani toho - delší z TD neutáhne, a s kratší ho omezí max. otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to samozdřejmě podle tacháku, kecat může o tom žádná, ikdyž na radarech a podobnej vymoženostech u silnic to celkem sedí, je to asi jako na každém jiném autě, ono žádně neukazuje reál...

jestli tam nemám jinou převodovku taky nezaručím a ani to moc neřeším.

nikdo asi nejezdí pořád na max, ono je na to potřeba taky celkem slušně dlouhá rovinka a pokud možno bez provozu, prostě si to jen tak človek vyzkouší jednou nebo dvakrát za celou dobu co auto má.

celekm jste mě překvapili že se chytáté takové nepodstatné blbosti...

já tím chtěl jen napsat že se tím dá jezdit celekm svižně i když to není žádnej samozdřejmě závodák:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky i kdyby to dalo těch 190km/h tak to přece neznamená, že to auto je svižné. Jak dlouho asi trvá než to na takovou rychlost vyženeš? Když řekneš, že je auto svižné, tak si představím, že dokáže spíš opravdu pěkně zrychlit než že má takovou maximálku.

Ale jak si říkal, je to nepodstatná blbost.

Co se týče kvality 405ky, tak já měl tedy 1,9 SRi a nedám na něj dodnes dopustit, a podle toho, co jsem slyšel o nafťácích, tak je to prostě legenda. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to schopné či neschopné jezdit se dá celkem odhadnout už jen z převodování - je dost krátké, aby to ten motor vůbec utáhl. Při 3000ot na pětku to auto jede necelých 110, tudíž při 140 už je tam skoro 4000ot - což na diesela už poněkud není optimální. Otáčky max. výkonu má tenhle motor ve 4600, což odpovídá oněm 165km/h v TP, a nad tím ten motor prudce vadne, takže víc se dá přetočit jen z krutého kopce. A ani tak mu to příliš nesvědčí... Pokud jsme majitelem tohoto auta, a nabýváte dojmu, jak by "snesl šestku", tak vás vyvedu z omylu - neutáhl by jí. Neutáhne ani převodovku z TD, v sebemenším kopci je nutné řadit, a spotřeba jde o litr nahoru... prostě, ty převodové poměry si nikdo z prstu nevycucal.

TD je na tom tak, že při 3000ot na pětku jede nějakých zhruba 125km/h, tudíž maximálku má těch cca 185km/h, někdy 190, ale na víc taky nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Jak je to schopné či neschopné jezdit se dá celkem odhadnout už jen z převodování - je dost krátké, aby to ten motor vůbec utáhl. Při 3000ot na pětku to auto jede necelých 110, tudíž při 140 už je tam skoro 4000ot - což na diesela už poněkud není optimální. Otáčky max. výkonu má tenhle motor ve 4600, což odpovídá oněm 165km/h v TP, a nad tím ten motor prudce vadne, takže víc se dá přetočit jen z krutého kopce. A ani tak mu to příliš nesvědčí... Pokud jsme majitelem tohoto auta, a nabýváte dojmu, jak by "snesl šestku", tak vás vyvedu z omylu - neutáhl by jí. Neutáhne ani převodovku z TD, v sebemenším kopci je nutné řadit, a spotřeba jde o litr nahoru... prostě, ty převodové poměry si nikdo z prstu nevycucal.

TD je na tom tak, že při 3000ot na pětku jede nějakých zhruba 125km/h, tudíž maximálku má těch cca 185km/h, někdy 190, ale na víc taky nemá.

hmm pak mám opravdu asi převodovku z jiného motoru,

kolik mají dát jednotlivé převodové stupně?

já mám:

na 2 tak 65

na 3 tak 90

na 4 už nevím přesně 130?

je fakt že jak jsme zkoušeli s neonem auta, tak jemu jelo rychleji a já o dost později řadil:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: malypeto

TD je na tom tak, že při 3000ot na pětku jede nějakých zhruba 125km/h, tudíž maximálku má těch cca 185km/h, někdy 190, ale na víc taky nemá.

No a moj 1.8TD sa pri 3000 otackach na patke trasie cca 110km/h.....

[upravil dne 28.12.07 malypeto]

Tak tam máš převodovku z obyčejného D. Si tam dej takovou, co tam patří...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

A kdo s 51 kW 1,9 D jede trvale víc než 140, je u mě prase a motor by mu měl nafackovat - krátkodobě možná těch 160 udělá, ale proč ho za každou cenu chtít oddělat, že?

A to já jel s mojí 405 1,9D 47kw Praha - Brno vkuse 150km/h :mad: Nebyl čas na nesmyslování s pomalou jízdou a pak mi v této rychlosti ruplo kolo, tak sem si ten čas pak musel udělat :D

Jinak po rovince to není schopné jet rychleji než 160km/h. Spotřebu jsem míval od 4,7 do 5,5l/100km. Je to hodně o zvyku a zžití se s motorem. Když jsem to auto koupil, tak po vyjetí první nádrže jsem měl spotřebu kolem 8l/100km :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak Vám pánové děkuji za rady a postřehy od 405 jsem nakonec upustil a koupil dosti pěknou 205-ku. jinak k té rychlosti a spotřebě mohu dodat asi toto : Mám 205-ku 1.8 D již rok a něco je to 86 výroba motor naprosto suprovej-možná někdo namítne že jsem dobytek ale šlape i víc než 160 km/h a spotřeba s rychlostí /teda tachometrovou) byla 5.5l byla top trasa Humpolec - Bratislava - Humpolec a ta rychlost mezi 140-160. někteří řidiči novějších a i silnějších značek aut zjevně psychicky kolabovali když je předjela 205-ka a v několika případech nestačili :D

ted jsem pořídil taky 205-ku 1.8 a už to ten mazec není jede tak 120-130 což ůplně stačí ale jěště nevím za kolik bude jezdit:roll

ODDIE?? chtěl bych se optat zda jde ,či se seřizuje motor či čerpadlo aby to mělo šmrnc? Chápu když by tlaky či prostě motor už byl za zenitem že s tím nic neudělám ale zdá se mi že tah má dobrej ale oproti tomu co mám déle má krátký chod pedálu:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pavel626

Mám 205-ku 1.8 D již rok a něco je to 86 výroba motor naprosto suprovej-možná někdo namítne že jsem dobytek ale šlape i víc než 160 km/h a spotřeba s rychlostí /teda tachometrovou) byla 5.5l byla top trasa Humpolec - Bratislava - Humpolec a ta rychlost mezi 140-160.

manzelka mela 205ku 1.2 benzin, jeli jsme s ni do Chorvatska, po dalnici v Rakousku na tachaku 160 a to mela jeste rezervu, sla by vice, ale druhy vuz jel stejne s nami a nebyl duvod pridavat, no a spotreba nam vysla na celou trasu pri tomto stylu jizdy 4,5 litru, bohuzel pro nas byla mala a tak jsme ji vymenili za renault 19 1.8, a ten uz tak nechodil, no a nyni tedy 405 1.9 td combi a to uz je ono, lita vcelku svizne a papa taky rozumne. Je zajimave, ze pri 66 kW je zivejsi nez nas prirustek xsara picasso rovnez 66 kW, ten 405ce nestaci v akceleraci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravuji z predchoziho: manzelka mela 205ku 1.2 benzin, jeli jsme s ni do Chorvatska, po dalnici v Rakousku na tachaku 160 a to mela jeste rezervu, sla by vice, ale druhy vuz jel stejne s nami a nebyl duvod pridavat, no a spotreba nam vysla na celou trasu pri tomto stylu jizdy 4,5 litru, bohuzel pro nas byla mala a tak jsme ji vymenili za renault 19 1.8, a ten uz tak nechodil, no a nyni tedy 405 1.9 td combi a to uz je ono, lita vcelku svizne a papa taky rozumne. Je zajimave, ze pri 66 kW je zivejsi nez nas prirustek xsara picasso rovnez 66 kW, ten 405ce nestaci v akceleraci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...