Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Shéma odskoků


Guest kachna

Recommended Posts

Ahoj Pažouti

Nemáte náhodou někdo podrobné schéma odskoku centrálu ve dveřích potřeboval bych tam namontovat náhradní dálkač.V Peugeotu chcou za náhradní klíč s dálkačem a imobilizerem 3500 kč(zloději:grr).Já jsem koupil dálkač za pár stovek,ale nesehnal jsem nikoho kdo by mi to namontoval.Jo a taky nemůžu najít jednotku centrálu v me 306 1,9td combi 98 rok.Prohlížel jsem forum a každý má tu jednotku někde jinde ja ji pořád nemůžu najít a tak jsem se rozhodl,že to namontuji na jeden z odskoků ve dveřích:myslim

[upravil dne 6/11/07 kachna]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor na pojmy : servo a odskok. Odskok : to je jen elektromagnet, který přitáhne jádro a to se zase vrátí do původní polohy. Servo ve dveřích - to je elektromotor s pastorkem a ozubeným hřebenem a jsou dva typy : dvoudrátový - ten se jen posune na jednu či druhou stranu; a pětidrátový, který má v krajních polohách spínací kontakty - ten je v předních dveřích. U dobrého prodejce alarmů najdeš většinou i schéma zapojení nebo ho na požádání pošlou.

Já mám centrální jednotku za zadní sedačkou. Koupil jsem alarm s DO, připojil k původnímu a mám po problémech s originálním DO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokusím se doma podívat, není to tak dávno, co jsem alarm s dálkovým ovladačem montoval. Určitě jsem používal schémata z "Jak na to - 306" Dle dodaného schématu k alarmu jsem dával pouze napájení - jedno trvalé a druhé ze spínací skříňky (to odblokuje alarm ). Ostatní jsem dával k původnímu centrálu - tedy dva dráty: signál zamknout a signál odemknout. Pak ještě propojení k dveřním spínačům. Měřákem jsem hledal právě ty dva signály - to je to, co potřebuješ. Když jsem hledal původní centrál, tak jsem nakonec měl vyndané všechny sedačky a koberce, takže všechny kabelové svazky na podlaze byly přístupné a hned jsem tam přidával dva nové kabely 5x1,0 od zadních sedaček po pravé a levé straně až k palubce.

Už to tu také někde bylo: jak umístění DO, tak i čísla kabelů

[upravil dne 7.11.2007 jirkafous]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem to na svoje auto taky nedávno montoval a signál zamknout a odemknout jsem našel přímo na konektoru pod pojistkovou skříňkou ( nad nohama řidiče). Stačí žárovkovou zkoušečku, jedním koncem připojit na kostru a druhým ošahat všechny dráty na konektoru, z kterého vedou dráty dolů. Až ti auto zamkne/odemkne, tak máš ty správné dráty a víc pro připojení ovládání cz hledat nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kachna

Díky za vyčerpávající odpověd.Ale přece jenom bych potřeboval schéma zapojení SERVO MOTORKU v předních dveřích,abych tam mohl namontovat nový dálkač.

Naprosto mi není jasné, na co potřebuješ schema nějakého SERVO MOTORKU. Za prvé, v tom servo motorku je jen motor a přepínací kontakt, takže a) co je co se dá oměřit do minuty b) bude ti to naprosto k ho*nu.

Pokud chceš zapojit jiné dálkové ovládání, než v tom autě je, tak není nic jednoduššího, než vytáhnout konektor z přijímací jednotky ve stropě, kde jsou dva dráty pro povely "odemkni" a zamkni", kouknout co je to za dráty a najít si je v konektoru u levého sloupku. A tu novou dálku připojit na ně. K tomu není potřeba ani žádné schema ani nic podobného, a samotné servomotry s touto problematikou nemají společného vůbec nic!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...