Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tuhost plynu - (mráz) ?!


Sektor

Recommended Posts

hele, ja mam model '95, nevim, jak uz starsich modelu (asi to ale bude stejny), kazdopadne abych rek pravdu, tak celkove se mi moc nelibi, jak je to u 405-ky reseny - totiz pruzina, ktera "VRACI" plyn zpatky je akorat u skrtici klapky a nikde jinde, tim padem je potom celej plyn takovej "linej", protoze ta jedna pruzina musi tahat uplne vsechno - klapku, lanko, pedal plynu ....

schvalne sem se treba dival, jak je to reseny u Opel Kadet (z roku '91) - tam je pruzina na klapce i na pedalu, tzn. ze pedal se vraci sam o sobe, pruzina ktera ja na skrtici klapce potom teda taha jenom sebe a lanko, nikoli jeste i pedal, navic pedal plynu je na spolecny masivni tyci spolecne s brzdou a spojkou, tyc je stredem otaceni pro pedal plynu ...

zatimco u 405-ky je pedal plynu ulozenej a hejba se se jenom v takovym umelohomotnym ulozeni na podlaze , funguje tam "paka" avsak je to bez loziska, tam, kde se to ma hejbat to ale moc hejbaci neni, dre tam kov v umely hmote ... myslim, ze tohle se peugeotovi moc nepovedlo, ja mam plyn celkem tuhej a hodne citlivej a to sem to mel cely rozebrany, mel sem venku cely lanko, cistil sem to a promazaval - furt stejny ...

myslim, ze treba u 306-ky uz je to reseny jinak ...

hribe ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...