milan86 Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Zdravim, mám přístup ke šlužební 406 s 2.2, stáří 5 let najeto cca mnou 350 000 km a teď se podržte od 160 000 s chipem. Auto se nijak nešetří a motor stále drží, kvůli některým neshodám jsem byl nucen měnit servis a po prohlídce ve dvou odlišných ho shodně ohodnotili na 150 000 .. , ale jde mi spíš to, že auto se bude měnit a chip chci tedy prodat zvášť jelikož je můj, tak proč ne. Jedná se o přídavný modul (přímo ze servisu, půd. cena 20 000) = žádné problémy motoru nezaznamenány. Chip se projevuje od 2500ot pěkným nárůstem výkonu, auto s chipem možno vidět i projet, být u přemontování. Jelikož ten chip jinak nepoužiji prodávám ho za 5000kč. Jediná podmínka je ,že služební vůz musím odevzat do konce měsíce. Pokuď by měl někdo zájem volejte 721 380 815. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Nic proti,ale oklo 2500ot se otvira druhy kanal sani a uz v serii je znat narust vykonu. Nema tam byt 1500ot? Co spotreba s chipem vyšši, nižši,stejna? Ja dnes dotankoval na 1030km - 61l. =6l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan86 Odesláno 14. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. říjen 2007 Přes 1000km s diselem v 406 není problém, třeba já většinou max. dojíždim a tankuji plnou tzn +- 70l (rekord mam 72). Chování neupraveného motoru bych popsal takto: od 1500 se začínal jemným tahem probouzet, dobře táhnul až od 1900-2000 do 3500, kde výkon začal stagonat a to do 4000, po +- 4300 velmi rychle vadnul. Dále máme ve firmě několik 607ček se stejným motorem a to chování je stejné až velmi podobné. Po instalaci chipu je cítit, že motor od těch 2500 silně posílil a je možné ho krásně točit bez většího vadnutí do +- 4500, což předtím rozhodně tak rychle nebylo možné ( dokonce bych řekl, že se více přiblížilo benzínovému charakteru ). Spotřeba vzrostla přibližně o půl litru, ale to bude tím, že se auto nešetří a teď malá perlička i po 350 000 a chipu je v přímce úplně srovnatelné s Passatem 2.0TDI 103KW .. [upravil dne 14.10.2007 milan86] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 skoda ze nemam hdi :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 15. říjen 2007 Sdílet Odesláno 15. říjen 2007 Hmmmm, my benzíňáci můžem jen smutňe koukat:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan86 Odesláno 22. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2007 Nové auto se blíží a tedy i termín odevzdání starého ... takže snižuji cenu na 3000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mija Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Mám 406 2,0Hdi ,80kw.Nevíš zda by to šlo i do mého?M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.