Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

čo znamená toto - ooo------????


roxbury7

Recommended Posts

zdravím. 406 mám necelý mesiac,ale stále som neprišiel na to čo znamenajú pri štarte guličky a čiarky medzi budíkmi na digitálnom paneli. viete poradit?? :myslim a ešte by som sa chcel opýtat či sa dajú stabilizačné tyčky vymenit aj doma "na kolene" resp. či to je obtiažne vymenit ich?? dakujem za odpoved...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co sa mu stalo... automaticky sa rozladi geometria?? tak dík dám na to pozor..... zdalo sa mi že zadok mi trošku "plave" tak to musím dat dokopy. inak včera som menil bateriu . bola tam povodná z výroby - mala 6.5 roku. nápne mám vymenené a autíčka šlape jak hodinky a to som chcel kupovat alfu romeo....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technická poznámka (dotazového typu):

Dělat geometrii znamená doladit sbíhavost, což se provádí regulací délky spojovacích tyčí mezi řízením a kulovými klouby.

Ovšem to jde jen u předních kol. Ostatní parametry (odklon, záklon) se seřídit nedají, ne? A u zadní nápravy nejde seřídit nic, jelikož je pevná, ne? Nebo se pletu?

Seřízením mám na mysli seřízení, nikoliv rovnání na stolici a podobné drsňárny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ticcino

Technická poznámka (dotazového typu):

Dělat geometrii znamená doladit sbíhavost, což se provádí regulací délky spojovacích tyčí mezi řízením a kulovými klouby.

Ovšem to jde jen u předních kol. Ostatní parametry (odklon, záklon) se seřídit nedají, ne? A u zadní nápravy nejde seřídit nic, jelikož je pevná, ne? Nebo se pletu?

Seřízením mám na mysli seřízení, nikoliv rovnání na stolici a podobné drsňárny.

Se teda pleteš,:D zadní náprava je u 406 natáčecí a na vodorovné tyčce je excentr na seřízení geometrie;) Odklon a záklon se seřídit dá taky, musí se přidat nebo ubrat podložky

[upravil dne 7/9/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Ticcino

Technická poznámka (dotazového typu):

Dělat geometrii znamená doladit sbíhavost, což se provádí regulací délky spojovacích tyčí mezi řízením a kulovými klouby.

Ovšem to jde jen u předních kol. Ostatní parametry (odklon, záklon) se seřídit nedají, ne? A u zadní nápravy nejde seřídit nic, jelikož je pevná, ne? Nebo se pletu?

Seřízením mám na mysli seřízení, nikoliv rovnání na stolici a podobné drsňárny.

Se teda pleteš,:D zadní náprava je u 406 natáčecí a na vodorovné tyčce je excentr na seřízení geometrie;)

Přesně tak.....tyčky mají exentrické šrouby a podle natočení šroubů se seřizuje geometrie......:o:o tak jak psal Radek

[upravil dne 7-9-07 Přema]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ticcino

Aha, díky za poučení. A to mají takhle všechna auta nebo jen 406?

Peugeot 306 a 406 má nápravu natáčecí, ostatní Peugeoti nevim, natáčení zadní nápravy není příliš rozšířené ale postupem času se to více rozšiřuje. Jinak geometrie zadní nápravy se dělá u všech aut, dokonce i u Škody 105 se geometrie zadní nápravy seřizovala;)

[upravil dne 8/9/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Trundik

jestli ty "guličky a čiarky" nebudou ukazatel stavu oleje - mě se to v 307 objevuje na místě počítadla kilometrů, ovšem jendou mi to ukazuje že je plno, pak zas prázdno, pak zas plno - takže se raději dívám na stav oleje klasickou cestou.

Mě 1 z 50 nastartování se to nějak poblázní a stav oleje ukazuje uplné minimum....:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mňa tento týždeň čaká výmena práve tých vodor. tyčiek na zad. náprave. Problém je, že som na tom teraz dosť biedne s financiami, tak by som si tú geometriu rád ušetril.

Dotaz je - spravím veľkú blbosť, keď spravím na excentri proste risku a nastavím geometriu po výmene na rovnakú úroveň, ako bola pôvodne?

Tú zadnú nápravu som už pozeral niekoľkokrát - ako vlastne funguje to natáčanie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomášik

Původně zaslal: Peta

Geometrie uz neni tak velka investice. Urcite se vyplati, usetris pak napr. na pneumatikach.

No v našich zemepisných šírkach to máš za 1.500,-. Keď počítam 2.000,- za tyčky, 500,- za výmenu, tak to bude dokopy slušná pálka... :nevim

Vymenuj jen tu tycku, ktera ma opravdu vuli! Nemusis menit par. Geometrie je pak nutna. Jinak ohoblujes pneumatiky a nic neusetris, akorat skoncis v prikope. (Ja rad setrim, ale na tomto nelze!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Původně zaslal: Tomášik

Původně zaslal: Peta

Geometrie uz neni tak velka investice. Urcite se vyplati, usetris pak napr. na pneumatikach.

No v našich zemepisných šírkach to máš za 1.500,-. Keď počítam 2.000,- za tyčky, 500,- za výmenu, tak to bude dokopy slušná pálka... :nevim

Vymenuj jen tu tycku, ktera ma opravdu vuli! Nemusis menit par. Geometrie je pak nutna. Jinak ohoblujes pneumatiky a nic neusetris, akorat skoncis v prikope. (Ja rad setrim, ale na tomto nelze!)

To sa mi zasa zdá blbosť. Podľa toho, ako tie tyčky vyzerajú sú ešte pôvodné. A mám teraz vymeniť jednu, spraviť geometriu a má mi za pol roka rachotať druhá a potom zasa geometriu, to už to radšej spravím všetko naraz.

A tých 1.500,- teda asi obetujem, podľa toho, čo píšete na tom neušetrím a zjavne mi nič iné neostáva. Bol to len taký nápad s tými riskami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...