iok Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Ahoj, chci se zeptat, zda-li ma nekdo zkusenost s rozebranim/vymontovanim vnitrniho polstrovani strechy? Jde o to, ze se skoro po cele plose odlepila latka, ktera je na, zrejme, papirovem podklade. Auto je totiz cerne a v lete tam byva na slunicku klidne pres 60st. (alespon dle teplomeru, u ktereho byva ukazatel skoro namotany z druhe strany ) A navic mi tam nekudy kolem anteny nebo stresniho okna zateka...takze bych opravu polstrovani a utesneni rad sfoukl jednou demontazi. Koukal jsem na to a bude asi urcite potreba vyndat slunecni stinitka u ridice a spolujezdce - tam je to prisroubovane. Ale co mi neni jasne, to jsou ty plastove listy na bocich - to se vyndava jak? To je tam nejak nalisovane? Nebo tam jsou takove ty nacvakavaci plastove koliky, ktere rady praskaji? Za co vzit silou a na co si dat pozor? Diky moc za kazdy tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Tapec strechy 405-ky jsme dělali před 2 lety. Určitě musíš sundat i plasty ze sloupků a možná i pásy, už si to přesně nepamatuju.... Ty plastový kryty jsou tam nacvaklý, myslím... Není to ale nic složitýho, hlavně žádnou hrubou sílu! Jak píšeš, šrouby jsou u stínítek a držáků ruky nad okny, pokud je tam máš. Střecha je na prostředku na suchých zipech, myslím, a jde pak celá dolů po povolení všech šroubů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 No tak musíš demontovat pásy,respektive uchyt na B sloupku,a všechny bíle plasty(u kombi ty černé- na A,B,C sloupkách)..a neni to zase tak jednoduché,tam s tím opatrně manipulovat.Polstrování je nalepeno ve předu za sklem a na zadní časti střechy,.no a dej si pozor na manipulaci s obložením střechy,protože lehce se láme a může se natrvalo poškodit. [upravil dne 22/8/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 22. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár No tak musíš demontovat pásy,respektive uchyt na B sloupku,a všechny bíle plasty(u kombi ty černé- na A,B,C sloupkách)..a neni to zase tak jednoduché,tam s tím opatrně manipulovat.Polstrování je nalepeno ve předu za sklem a na zadní časti střechy,.no a dej si pozor na manipulaci s obložením střechy,protože lehce se láme a může se natrvalo poškodit. [upravil dne 22/8/2007 Pája Rybišár] No je mi jasne, ze u tak stareho auta je mnohem vetsi nebezpeci, ze se neco rozsype kdyz do toho zacne clovek "rypat" diky unave materialu Tim oblozenim strechy myslis co? Ty plastove lemy? Pod tim polstrovanim je nejaky tvrzeny papir, umakart nebo co? Rikas, ze je to vepredu a vzadu nalepeno...kolega pred Tebou pise neco o suchem zipu...pokud je to nalepeno, jaks to z toho dostaval? Nejak jsi to odrizl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 3. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár No tak musíš demontovat pásy,respektive uchyt na B sloupku,a všechny bíle plasty(u kombi ty černé- na A,B,C sloupkách)..a neni to zase tak jednoduché,tam s tím opatrně manipulovat.Polstrování je nalepeno ve předu za sklem a na zadní časti střechy,.no a dej si pozor na manipulaci s obložením střechy,protože lehce se láme a může se natrvalo poškodit. [upravil dne 22/8/2007 Pája Rybišár] Ahoj, no tak jsem se konecne dostal k te repasi stropnice. Padl mi na to cely minuly vikend skoro od rana do vecera, diky tomu, ze jsem s tim nemel zadne zkusenosti a take jsem s tim jeste sfoukl novou antenu a utesneni stresniho nosice. No byl to mazec...diky tomu, ze to auto je stare, tak sundavani tech plastu skoro z celeho vnitrku (jeste, ze jsem nemusel sundavat palubku) byla lahudka. Vsechno to je krehke, vpravo u spolujezdce mi jeden uchyt, ktery drzi ten kryt na sloupku praskl - popravde, nechtel jsem verit, jak blbe to je vymyslene...pusobi to na me dojmem, ze jednou se to smontuje a jiz nikdy by se to nemelo rozebirat. No co se tyka stropnice, tak v mem pripade nikde vepredu ani vzadu prilepena nebyla, vsechno bylo nastesti na suchych zipech - v moudre knize jsem se docetl, ze se to musi nahrivat horkym vzduchem a pomalu odlepovat, takze jsem byl vybaven fenem na vlasy, ale nastesti jsem ho neupotrebil V kazdem pripade, nekolik suchacu slo dolu komplet, takze jsem je musel pak lepit zpet. Stropnici jsme museli sundavat dva, protoze sam clovek by to u kombika tezko zvladl - ma tendenci se v pulce lamat v miste kde konci stresni okno v zasunute poloze. Kdyz uz jsem mel stropnici venku, cekala me dalsi lahudka - odrolit a ocistit dolni stranu od naprosto rozpadleho a zpuchreleho molitanu, ktery je mezi latkou a tim tvrzenym papirem ci co to je. Pri cisteni to dela takove zmolky a lepi to - no parada. Nakonec se mi osvedcil technicky benzin a hadr a asi po hodince jsem to mel ocistene. Latku jsem zpatky lepil pomoci chemoprenu. Kupodivu se nam ji podarilo nalepit temer presne. Nechal jsem ji pres noc v klidu a druhy den jsem to vsechno zase daval dohromady. Takze shrnuto a podtrzeno - az na jeden praskly uchyt se dilo zadarilo, nicmene si z toho nesu dva poznatky: za prve, jako calounik a mechanik bych se asi neuzivil (dva dny na jednu strechu) a za druhe, provedeni uchyceni plastovych krytu v interieru u P405 musel vymyslet nejaky retardovany navrhar zrejme jeste pod vlivem nejakych psychotropnich latek Jen tak namatkou jsem sundal pod spodnim plastovym krytem na prahu u spolujezdce tesnici gumu (pirela?) a zacal jsem nadavat. Uchyceni je tam provedeno kovovou sponkou, ktera je zahnuta kolem lemu na kterem drzi tesnici guma a to aby nespadla je provedeno prostym vyseknutim casti toho plysku smerem dovnitr a zakaleno (zrejme) aby to pruzilo a takto je to nasazeno na ten lem - vysledek: ten vyseknuty plysek se proste zareje do karoserie, sedre lak a vsechno pod tim az na kov, na to se narazi ta tesnici guma a je zadelano idealne na misto, kde se zacne sirit koroze, protoze seshora ze strechy i zespoda tam pronika vlhkost a jeste se to otrasa a k tomu se tam chyta prach...no kdyz jsem to videl, chtelo se mi brecet. Jedna ta sponka uz byla totalne sezrana a karoserie pod ni take, u ostatnich uz koroze zacina. Kdo tohle konstruoval asi fakt nemyslel. Hlavne ze pozinkuji karoserii a pak to pomrvi takovym nesmyslem Toz tak, strucne jsem shrnul sve zkusenosti s repasi stropnice, treba se to nekomu hodi az to bude delat - doporuceni pro citlive jedince jako ja: nekoukat se pod tesneni mejte se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 Původně zaslal: iok Původně zaslal: Pája Rybišár No tak musíš demontovat pásy,respektive uchyt na B sloupku,a všechny bíle plasty(u kombi ty černé- na A,B,C sloupkách)..a neni to zase tak jednoduché,tam s tím opatrně manipulovat.Polstrování je nalepeno ve předu za sklem a na zadní časti střechy,.no a dej si pozor na manipulaci s obložením střechy,protože lehce se láme a může se natrvalo poškodit. [upravil dne 22/8/2007 Pája Rybišár] neudělalo ti to fleky z toho chemoprenu? já je tam mám, vypadá to jako by to někdo poblil Ahoj, no tak jsem se konecne dostal k te repasi stropnice. Padl mi na to cely minuly vikend skoro od rana do vecera, diky tomu, ze jsem s tim nemel zadne zkusenosti a take jsem s tim jeste sfoukl novou antenu a utesneni stresniho nosice. No byl to mazec...diky tomu, ze to auto je stare, tak sundavani tech plastu skoro z celeho vnitrku (jeste, ze jsem nemusel sundavat palubku) byla lahudka. Vsechno to je krehke, vpravo u spolujezdce mi jeden uchyt, ktery drzi ten kryt na sloupku praskl - popravde, nechtel jsem verit, jak blbe to je vymyslene...pusobi to na me dojmem, ze jednou se to smontuje a jiz nikdy by se to nemelo rozebirat. No co se tyka stropnice, tak v mem pripade nikde vepredu ani vzadu prilepena nebyla, vsechno bylo nastesti na suchych zipech - v moudre knize jsem se docetl, ze se to musi nahrivat horkym vzduchem a pomalu odlepovat, takze jsem byl vybaven fenem na vlasy, ale nastesti jsem ho neupotrebil V kazdem pripade, nekolik suchacu slo dolu komplet, takze jsem je musel pak lepit zpet. Stropnici jsme museli sundavat dva, protoze sam clovek by to u kombika tezko zvladl - ma tendenci se v pulce lamat v miste kde konci stresni okno v zasunute poloze. Kdyz uz jsem mel stropnici venku, cekala me dalsi lahudka - odrolit a ocistit dolni stranu od naprosto rozpadleho a zpuchreleho molitanu, ktery je mezi latkou a tim tvrzenym papirem ci co to je. Pri cisteni to dela takove zmolky a lepi to - no parada. Nakonec se mi osvedcil technicky benzin a hadr a asi po hodince jsem to mel ocistene. Latku jsem zpatky lepil pomoci chemoprenu. Kupodivu se nam ji podarilo nalepit temer presne. Nechal jsem ji pres noc v klidu a druhy den jsem to vsechno zase daval dohromady. Takze shrnuto a podtrzeno - az na jeden praskly uchyt se dilo zadarilo, nicmene si z toho nesu dva poznatky: za prve, jako calounik a mechanik bych se asi neuzivil (dva dny na jednu strechu) a za druhe, provedeni uchyceni plastovych krytu v interieru u P405 musel vymyslet nejaky retardovany navrhar zrejme jeste pod vlivem nejakych psychotropnich latek Jen tak namatkou jsem sundal pod spodnim plastovym krytem na prahu u spolujezdce tesnici gumu (pirela?) a zacal jsem nadavat. Uchyceni je tam provedeno kovovou sponkou, ktera je zahnuta kolem lemu na kterem drzi tesnici guma a to aby nespadla je provedeno prostym vyseknutim casti toho plysku smerem dovnitr a zakaleno (zrejme) aby to pruzilo a takto je to nasazeno na ten lem - vysledek: ten vyseknuty plysek se proste zareje do karoserie, sedre lak a vsechno pod tim az na kov, na to se narazi ta tesnici guma a je zadelano idealne na misto, kde se zacne sirit koroze, protoze seshora ze strechy i zespoda tam pronika vlhkost a jeste se to otrasa a k tomu se tam chyta prach...no kdyz jsem to videl, chtelo se mi brecet. Jedna ta sponka uz byla totalne sezrana a karoserie pod ni take, u ostatnich uz koroze zacina. Kdo tohle konstruoval asi fakt nemyslel. Hlavne ze pozinkuji karoserii a pak to pomrvi takovym nesmyslem Toz tak, strucne jsem shrnul sve zkusenosti s repasi stropnice, treba se to nekomu hodi az to bude delat - doporuceni pro citlive jedince jako ja: nekoukat se pod tesneni mejte se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 4. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2007 Původně zaslal: kovi Původně zaslal: iok Původně zaslal: Pája Rybišár No tak musíš demontovat pásy,respektive uchyt na B sloupku,a všechny bíle plasty(u kombi ty černé- na A,B,C sloupkách)..a neni to zase tak jednoduché,tam s tím opatrně manipulovat.Polstrování je nalepeno ve předu za sklem a na zadní časti střechy,.no a dej si pozor na manipulaci s obložením střechy,protože lehce se láme a může se natrvalo poškodit. [upravil dne 22/8/2007 Pája Rybišár] neudělalo ti to fleky z toho chemoprenu? já je tam mám, vypadá to jako by to někdo poblil Ahoj, no tak jsem se konecne dostal k te repasi stropnice. Padl mi na to cely minuly vikend skoro od rana do vecera, diky tomu, ze jsem s tim nemel zadne zkusenosti a take jsem s tim jeste sfoukl novou antenu a utesneni stresniho nosice. No byl to mazec...diky tomu, ze to auto je stare, tak sundavani tech plastu skoro z celeho vnitrku (jeste, ze jsem nemusel sundavat palubku) byla lahudka. Vsechno to je krehke, vpravo u spolujezdce mi jeden uchyt, ktery drzi ten kryt na sloupku praskl - popravde, nechtel jsem verit, jak blbe to je vymyslene...pusobi to na me dojmem, ze jednou se to smontuje a jiz nikdy by se to nemelo rozebirat. No co se tyka stropnice, tak v mem pripade nikde vepredu ani vzadu prilepena nebyla, vsechno bylo nastesti na suchych zipech - v moudre knize jsem se docetl, ze se to musi nahrivat horkym vzduchem a pomalu odlepovat, takze jsem byl vybaven fenem na vlasy, ale nastesti jsem ho neupotrebil V kazdem pripade, nekolik suchacu slo dolu komplet, takze jsem je musel pak lepit zpet. Stropnici jsme museli sundavat dva, protoze sam clovek by to u kombika tezko zvladl - ma tendenci se v pulce lamat v miste kde konci stresni okno v zasunute poloze. Kdyz uz jsem mel stropnici venku, cekala me dalsi lahudka - odrolit a ocistit dolni stranu od naprosto rozpadleho a zpuchreleho molitanu, ktery je mezi latkou a tim tvrzenym papirem ci co to je. Pri cisteni to dela takove zmolky a lepi to - no parada. Nakonec se mi osvedcil technicky benzin a hadr a asi po hodince jsem to mel ocistene. Latku jsem zpatky lepil pomoci chemoprenu. Kupodivu se nam ji podarilo nalepit temer presne. Nechal jsem ji pres noc v klidu a druhy den jsem to vsechno zase daval dohromady. Takze shrnuto a podtrzeno - az na jeden praskly uchyt se dilo zadarilo, nicmene si z toho nesu dva poznatky: za prve, jako calounik a mechanik bych se asi neuzivil (dva dny na jednu strechu) a za druhe, provedeni uchyceni plastovych krytu v interieru u P405 musel vymyslet nejaky retardovany navrhar zrejme jeste pod vlivem nejakych psychotropnich latek Jen tak namatkou jsem sundal pod spodnim plastovym krytem na prahu u spolujezdce tesnici gumu (pirela?) a zacal jsem nadavat. Uchyceni je tam provedeno kovovou sponkou, ktera je zahnuta kolem lemu na kterem drzi tesnici guma a to aby nespadla je provedeno prostym vyseknutim casti toho plysku smerem dovnitr a zakaleno (zrejme) aby to pruzilo a takto je to nasazeno na ten lem - vysledek: ten vyseknuty plysek se proste zareje do karoserie, sedre lak a vsechno pod tim az na kov, na to se narazi ta tesnici guma a je zadelano idealne na misto, kde se zacne sirit koroze, protoze seshora ze strechy i zespoda tam pronika vlhkost a jeste se to otrasa a k tomu se tam chyta prach...no kdyz jsem to videl, chtelo se mi brecet. Jedna ta sponka uz byla totalne sezrana a karoserie pod ni take, u ostatnich uz koroze zacina. Kdo tohle konstruoval asi fakt nemyslel. Hlavne ze pozinkuji karoserii a pak to pomrvi takovym nesmyslem Toz tak, strucne jsem shrnul sve zkusenosti s repasi stropnice, treba se to nekomu hodi az to bude delat - doporuceni pro citlive jedince jako ja: nekoukat se pod tesneni mejte se Flek mam jen jeden malinky, v jednom ohybu jinak ne, kde jsem dal moc silnou vrstvu. Ono se ten chemopren musi nanaset v tenke vrstve - ja to nanasel spachtli a pak rozetiral stetcem. Potom se to musi nechat chvili "zavadnout" a pak teprve lepit. Nicmene dneska rano jsem zjistil, ze to take neni idealni, uz se mi to na jednom miste trosku zase odlepilo Ona ta strecha strasne "pracuje" kdyz se meni teplota, ja mam cerne auto, a to staci, kdyz chvili stojis na slunci a je tam k nevydrzeni - a ona se pak ta stropnice "natahuje"...no jo no, halt stare auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantar Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 Ahoj, tak sem se do toho u me 405 ky kombika chtel taky pustit, ale kdyz to ctu, ze to je stejne jen docasne, tak na to prdim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.