Pe.Tr Odesláno 19. srpen 2007 Sdílet Odesláno 19. srpen 2007 aco snima? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 19. srpen 2007 Sdílet Odesláno 19. srpen 2007 :myslim:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenek.sadilek Odesláno 19. srpen 2007 Sdílet Odesláno 19. srpen 2007 Mám Peugeot 307 2 HDi. Prosím nemá někdo schéma jak jsou jednotlivé elktromagnetické ventily napojeny na podtlakové trubičky. Když se dívám zepředu , tak na motoru jsou vidět 4 elektromagnetické ventily. Já mám problém s tím ventilem, který je při pohledu do kabiny na pravé straně. Jedna hadička vede k posilovači a druhá vede pod vzduchový filtr k nějakému zařízení . Z tohto zařízení jde další hadička zase k posilovači. Vím, že to píši dost laicky, ale problém je v tom, že právě tento elektromagnetický ventil mi dělá problémy. Na tomto mi chybí takový filtřík, vím, že je ulomený a v otvoru po něm jde citít, že jde do elektromagnetického ventilu podtlak. Tedy je na závadu, že zde tento filtřík není a jak majá být zprávně napojeny podtlakové hadičky. Půjdu s tím sice na opravu , ale je zde dost chytrých lidí a třeba mi někdo poradí. Na závěr chci říct, že když mi auto nejede a je zde autopilution faul, tak stačí otevřít kapotu , odpojit ty podtlakové hadičky na elektromagnetickém ventilu, něco klapne a auto zase jede v pohodě. Takže raďta. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 19. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2007 Původně zaslal: zdenek.sadilek Mám Peugeot 307 2 HDi. Prosím nemá někdo schéma jak jsou jednotlivé elktromagnetické ventily napojeny na podtlakové trubičky. Když se dívám zepředu , tak na motoru jsou vidět 4 elektromagnetické ventily. Já mám problém s tím ventilem, který je při pohledu do kabiny na pravé straně. Jedna hadička vede k posilovači a druhá vede pod vzduchový filtr k nějakému zařízení . Z tohto zařízení jde další hadička zase k posilovači. Vím, že to píši dost laicky, ale problém je v tom, že právě tento elektromagnetický ventil mi dělá problémy. Na tomto mi chybí takový filtřík, vím, že je ulomený a v otvoru po něm jde citít, že jde do elektromagnetického ventilu podtlak. Tedy je na závadu, že zde tento filtřík není a jak majá být zprávně napojeny podtlakové hadičky. Půjdu s tím sice na opravu , ale je zde dost chytrých lidí a třeba mi někdo poradí. Na závěr chci říct, že když mi auto nejede a je zde autopilution faul, tak stačí otevřít kapotu , odpojit ty podtlakové hadičky na elektromagnetickém ventilu, něco klapne a auto zase jede v pohodě. Takže raďta. Díky. vim oco jde , zkus napsat BUMLovi , ten to nedavno řešil na sve 406, jinak za sebe-verim ze v servisu ho v klidu zaslepěj a nazdar-opraveno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.