Dupy Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Mám problém s motorem HDI 80kW, občas se rozsvítí kontrolka "chod motou" občas to při rozsvícené kontrolce jede občas nejde motor nad 3tis. otáček, tak jsem navštívil servis a po diagnostice: Přechodná závada - soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty. Soulad mezi proudem regulátoru a tlakem nafty. Po výmazu závady kontrolka chodu motoru okamžitě zhasla a auto jezdí zase normálně, do servisu předáno s rozsvícenou kontrolkou. Neměl jste někdo výše uvedenou závadu nebo netušíte co to může být za poruchu, v servisu, že to je snímač nebo regulátor cena 19500,- Kč za oba díly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos_HQV Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Mel jsem taky problem stimhle nouzovym rezimem (do 3tis.otacek) ale pokud nastane nejaky problem na motoru - staci jen pokles napeti nebo nejaka kravinka, chytry pocitace v aute to vyhodnoti jako chybu rozviti se ti diagnostika a auto je v nouzovem rezimu aby se neodkoril motor pri vysokejch otackach .... snad sem to popsal dobre - nejsem automechanik ale ja sem mel problem ze proste 1 nebo 2x za mesic se rozsvitila diagnostika auto chciplo a chvilku jsem jezdil v nouzovim rezimu .... chyba na diagnostice byla - maly tlak turba - prvni se vymenil vysokotlaky vstrikovaci ventil na cerpadle (novy 1800,-), pak chvilku klid a zas podobne - vymenil jsem cerpadlo v nadrzi (jety asi 1500,-) a pred tydnem jsem mel auto totalne jen v tomhle rezimu a kourilo jako blazen ! Uz sem se skoro vesel ze bude novy turbo atd... ale nakonec sem zjistil prasklou hadici z intercooleru do turba. Byla tam slusna dira a vypadalo to ze tam byla uz dyl, jen se zvetsovala. Musim to zaklepat ale ted auto jede jak ma (az me mile prekvapilo), otacky nekolisaj, nechcipa a fakt super. Ted jeste udelam naft.filtr a doufam ze to bude OK ) jo a tenhle problem sem resil asi 1rok ( viz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos_HQV Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 jo a cena novy hadice by byla 2500,- jen kolinko 10x10 prumer 6cm ale nikde se neda sehnat - napasoval jsem tam orezanou a upravenou hadici z experta z vrakace za 500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 24. červenec 2007 Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 Původně zaslal: Dupy Mám problém s motorem HDI 80kW, občas se rozsvítí kontrolka "chod motou" občas to při rozsvícené kontrolce jede občas nejde motor nad 3tis. otáček, tak jsem navštívil servis a po diagnostice: Přechodná závada - soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty. Soulad mezi proudem regulátoru a tlakem nafty. Po výmazu závady kontrolka chodu motoru okamžitě zhasla a auto jezdí zase normálně, do servisu předáno s rozsvícenou kontrolkou. Neměl jste někdo výše uvedenou závadu nebo netušíte co to může být za poruchu, v servisu, že to je snímač nebo regulátor cena 19500,- Kč za oba díly Kde u koho a jakou naftu tankuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dupy Odesláno 24. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2007 po dobu užívání auta (2roky) tankuji jenom na: SHELL, JET a OMV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlik.99 Odesláno 12. srpen 2007 Sdílet Odesláno 12. srpen 2007 Měl jsem stejný problém... Mě se teda rozsvítila kontrolka na stálo a auto pořádně nejelo... Dávali mi novou řídící jednotku a začalo to blbnout...takže znova přeprogramování...zase to udělalo...tak seřízení vstřiků v Boschi...po nejaky dobe zase...pry jen smitko ucpalo vstrik...pak 6000km nic...pak opět, ale to byl jen špatný kontakt kabel-vstřik a už zase 5000km nic. Ťuky ťuk... [upravil dne 12.8.07 orlik.99] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benz Odesláno 3. říjen 2007 Sdílet Odesláno 3. říjen 2007 Nyní to řeším. Po vyjmutí a vyčištění čidla tlaku - (je tam takové jemné sítko) to někdy přestane. Nechal jsem vyčistit nádrž , poté výměna čerpadla - nepomohlo to. řeším to dál a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 4. říjen 2007 Sdílet Odesláno 4. říjen 2007 PZ: Soulad mezi snímačem a regulátorem tlaku nafty. PZ: Soulad mezi proudem regulátoru a tlakem nafty. Co lze tedy vyčíst z těchto dvou hlášek ? Především ani jedna nemluví o nějaké závadě ani na regulátoru ani na snímači. Není tedy žádný důvod k výměně. Z obou hlášek při pozorném čtení se dovídáme, že není neco v pořádku s tlakem nafty. Ale s jakým tlakem nafty - vysokým - nízkým? Zcela logicky můžeme odvodit, že se nebude jednat o vysoký tlak, tam by hláška vypadala jinak, např. pokles tlaku paliva, únik paliva a pod. Jedná se tedy o závadu nízkotlakého čerpadla v nádrži, zřejmě nedostatečně naplňuje naftou vysokotlaké čerpadlo a to nemá z čeho pumpovat naftu na vysoký tlak, regulátor i snímač jsou potom na stejné hodnotě. To co výše popisuje kolega lubos HQV - prasklou hadici u chladiče vzduchu nemá s tímto případem nic společného. Chápu že pro něj to byl velký zážitek, ale nicméně pro každou slušnou dílnu se jedná pouze o běžnou banalitu. Během chvilky se cigaretovým kouřem zjistí netěsnost, hadice se vymění a auto jede dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tidit Odesláno 29. říjen 2007 Sdílet Odesláno 29. říjen 2007 Zdar,mám podobný problém se svítící kontrolkou chodu motoru ,dnes se mi poprvé rosvítila u auta Citroen Evasion 2.0HDI auto skoro vůbec nejelo,tak jsem o závadě informoval automechanika a ten mi řek,že to mám ještě zkusit,že to občas u těhle aut děláže se rosvítí a pak zhasne, ale pokud ujedu víc jak 50 km a bude svítit pořád,že se na to podívá.Tankuju tedˇněco jiného,může to být i tím?Poradťe,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dupy Odesláno 30. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Mě to taky občas svítilo a nesvítilo, občas to při rozsvícené kontrolce jelo, občas ne, takto jsem to praktikoval 1/2roku, až do úplného zhošení. Závada byla v regulátoru tlaku nafty. Cena v Peugeot servis cca 11.000,- normální prodejna náhr.dílů cca. 4500,-, od té doby auto jezdní v pohodě, ale bez diagnostiky těžko určit závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pytrs Odesláno 11. duben 2008 Sdílet Odesláno 11. duben 2008 Tohle jsem resil ted nekolik poslednich mesicu a porad se z toho nemuzu vyhrabat. Asi pred 1/2 rokem jsem v zoufalstvi natankoval BioDiesel, protoze jim normalni nafta dosla a ja uz jel spis na vypary. Bohuzel jsem s tim najel asi 200 km a pak auto na 2 mesice odlozil a odjel na sluzebni cestu. 2 dny pred odjezdem na dovolenou mi HDi Lancie Zeta zdechla u pumpy a svitila kontrola Stop a kontrolka vstrikovani... Nakonec jsem jel jinym autem a po navratu odtahl auto do servisu, kde mi zjistili, ze ten Biosrac mi odpalil podavaci palivove cerpadlo a pak museli repasovat i vysokotlake cerpadlo. Malem jsem omdlel, kdyz na me vytahli fakturu na 20 tis. Minuly tyden, kdyz jsem pridal plyn se rozsvitila teda jen kontrola vstrikovani a motor chcipnul. Omdlival jsem ze se to pos..znova a uz jsem Lancii tlacil ke skale, ze ji tam hodim. Nakonec jsem to odtlacil do servisu, kde mi radostne rekli, ze z nadrze vymetli asi 2 hrsti pisku a rzi.. a ze sem to musel nabrat u pumpy, protoze nadrz je plastova a palivove cerpoadlo taky, tak neni moznost, kde by ze vzal bordel ze rzi. Po prvni zkusenosti jsem tankoval uz jen u Shellu a ted tohle. Ted is fakt pripadam jak uchyl, ktery kdyz jde tankovat, tak vynda manzelciny puncochace, nasadi to na tu pistoli a pak to narve do nadrze.. Osobne bych doporucil nalejt do nadrze nejaky aditivum na procisteni motoru (STP, VIF aj.) a uvidis, treba to pomuze Musim rict, ze od te doby, co tankuju pres \"puncochu\", leju aditiva do motoru, tak se mi zlepsil vykon motoru, motor ma kultivovanejsi chod a dokonce pri poslednim cvicenim s cerpadlem mi na Bosch diagnostice rekli, ze striky jsou naprosto v norme, prestoze mam na nich nalitano 120tis. Pytrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.