Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Motor netáhne


Tomat1

Recommended Posts

Zdar,

mám takový problém, motor mi nechce táhnou, jako kdyby jel na 3 válce. Ale pokud uberu plyn, zázračně se rozjede, když opět přišlápnu, tak se začne dusit. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Mám 106 1.1 rok 94 jednobod s cívkou zapalování. Svíčky a kabely jsem měnil, výfuk ucpaný není. Lambdu jsem odpojil ale beze změny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: hudy

no vahu vzduchu to mit zrejme nebude,kdyz je tto benzin!zkus tu zapalovaci civku!!ja u 406 mel uplne to stejny a odesla zapalovaci rampa. No,kdyz si vzpomenu na ty vyjezdy z krizovatek,no hruza,jak to skakalo

nevim teda, kde vznikla predstava, ze benzinovy motory nepouzivaji vahu vzduchu...

Jinak jak vypadaji svicky? Maji vsechny stejnou barvu?

[upravil dne 11.7.07 .mycTD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi takle.Vono toho může mít víc vlivů.Špatně seřízená vůle ventilů,nebo špatně namontovanej nebo napnutej rozvodovej řemen,špatně seřízenej předstih, ucpanej palivovej filtr,ůnik podtlaku z tělesa škrtící klapky, vzduchových hadic nebo ze sacího potrubí,poškozené palivové čerpadlo nebo nízký tlak paliva.Mám to z knihy ,tak by na tom mohlo něco bejt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teoreticky bys mohl mít stejnej problém jako tady

Jinak benzíny mají jak "váhu" tak čidlo tlaku nebo průtoku vzduchu, např 605 2.0i mají jak to tak to, já osobně mám čidlo.

Rozdíl je hlavně v tom, že já tam mám píchnutej drát, kdežto ty s váhou mají takovou krabičku na sání jak má .mycTD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo příčin může být hodně jen přijít na tu zprávnou, takže ventily jsem seřizoval, rozvoďák jsem též kontroloval, naplý byl zprávně, předstih nevím jak se dá u cívky seřídit, myslím, že si to řídí ŘJ sama, únik podtlaku jsem měl též, ten jsem odstranil a přestaly kolísat otáčky, možná že by nebylo marný zkusit vyměnit palivovej filtr, u favoritu když byl zanešenej, mi to docela slušně cukalo, ale ten měl klasickej karburátor, ještě zkusím pročistit ten snímač podtlaku. Svíčky jsem dával úplně nový spolu s kabelama, zkusím se na ně ještě podívat. Doufám, že to nebude ta cívka, protože to bude docela pálka za ní asi.

Ještě jsem zapomněl napsat, že když je motor hodně studenej, tak to dušení se skoro neprojevuje, projeví se jen při plně sešlápnutém plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no něco podobnýho sem měl u naší žabičky/306/ když sme jí koupili.Taky nechtěla potvůrka jet.Měl sem ho u jednoho montéra, ten vyměnil benzínovej filtr za novej a bylo po problému. Akorát řikal, že měl odpojenou baterku,tak abych to hned po zapojení jel projet,protože byla odpojená jednotka, aby si znova naučila nový nastavení. Tak sem to projel ,asi tak 50km,a střídavě. To je po zahřátí motoru chvilku normální jízda a hned za něj vzít trochu svižně a r:superoztočit o něco víc rychlosti. No a od tý doby "zatim" nebyl problem. Jezdí super. :super::

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil benzínovej filtr a pořád je to stejný. S autem se nedá téměř rozjed, když se rozjedu a motor má třeba 3-4 tisíce a uberu plyn, motor se chytne a jede, když opet přidám začne se dusit, jako by se změnil předstih nebo vstřikováni paliva, nevíte jak se projevuje špatný snímač polohy škrtíci klapky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli Ti správně rozumím.Na škrtící klapce,myslím tím zařízení jež ovládám plyn.lankem mám bakelit.skříňku tzv.KONTAKT KLAPKY.Spíná volnoběh a max.polohu.Po zahřátí motor.prostoru špatně fungoval.Kolísaly ot.volnoběhu,nebo neklesal volnoběh pod tak asi 2200ot.Ta moje závada tedy vypadala jinak než popisuješ.Nevím,asi bych zkusil něco s paliv.čerpadlem nebotu indučku.Než jem našel tu svou výše popsanou závadu ,nakoupil jsem z vrakáče apod.postupně veškeré elektronické díly motoru,i ŘJ.Naštěstí na toho mého veterána užto jsou položky max.ve stokorunách.Teť mám vše náhradní,až se to zas začne sypat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se ti teplej motor po přidání plynu začne dusit, tak si ŘJ myslí, že je studenej a dává víc paliva a míň vzduchu. Tuhle závadu rádo vyvolává teplotní čidlo chladící kapaliny pro ŘJ umístěné na tělese termostatu (měly by být dvě- jedno pro budík, druhé pro ŘJ). Když za chodu motoru odpojíš to správné, motor chcípne a nepůjde nastartovat. Když odpojíš to druhé, spadne teplota na budíku na minimum ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ten snímač polohy škrtící klapky jsem oddělal a při nastartovaným motoruj jsem s ním hýbal a motor si přidával otáčky až do určitého místa, kdy přestala. Dokonce se potom změnil jeho zvuk a chvíli ten snímač vůbec nefungoval, řekl bych, že ten pes bude zakopanej v něm, ale nejsem si 100% jistej.

Jinak motor po bližším prozkoumání se bohužel dusí i jako studenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil čidlo polohy škrtící klapky a motor začal ve vysokých otáčkách táhnout, ale v nízkej se mu pořád nechce do otáček, nedá se s ním ani rozjet, pokud ho nevytočím nad 3tisíce, jako by byl nastavenej špatnej předstih. Koukal jsem na svíčky a první a čtvrtá je dost černá na to že tam jsou teprve 40km. Už mě nic nenapadá asi budu muset někam na diagnostiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...