striker Odesláno 29. červen 2007 Sdílet Odesláno 29. červen 2007 Ahoj.. mam takovy pro me zvlastni problem... nedavno jsem koupil micko a pri prudsim zabrzdeni melo auto tendenci se pretacet... obcas svitila kontrolka brzd tak jsem koupil novy desky ( Bendix ) .... ujel sem cca 3tis. km a auto porad brzdi vice zadkem .. a predek jakoby pri pridkem zabrzdeni prokluzuje .. zkusil sem stocit kotouce take to nepomohlo.. tak sem si rekl, ze to budou tvrde desky.. .koupil jsem meke desky od feroda a porad to nebrzdi tak jako to brzdilo s puvodnima deskama ( to ze se auto melo tendenci pretacet bylo dane asi tim , ze na kazdem kole byly jiny desky .. ) mimo jine s kdyz sem tam mel ty desky bendix tak sem byl na brzdovym valci a kola brzdily rovnomerne .. Nevi nekdo cim by to mohlo byt.. je vylozene citit ze pri brzdeni to auto brzdi vice zadkem nez predkem.. za kazdou radu moc dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 29. červen 2007 Sdílet Odesláno 29. červen 2007 Já řešil podobnej problém na 1.6GL. Tušim že to má taky systém Bendix a u mě to dělaly přehozený destičky. Auto i při prodkém sešlápnutí brzdy jen "přibržďoval" a sedalo si na zadek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 29. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2007 ahoj ... prehozeny ??? ( mam system girling nebo tak nejak se to pise ) desticky tam snad prehodit nejdou... nebo aspon zadna z nich neni nijak oznacena .. ze by mela byt na pravo nebo na levo.. ) tak doufam ze sem je tam nedal blbe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 ak mas system girling tak tam u dosticiek je jedno ako ich das ako myslim strany hlavne aby tam sedeli tak ako maju vsetky vsticne plochy drziak dosticiek a samotna dosticka musia byt osetrene medenkou aby sa nezasekavali. ak je to micko ako pises pozri si tie ticky co drzia celi strmen ci nemaju velku volu ci sa nekrizia strmene to by mohlo vies za nasledok to co ti robi, potom tam mas regulator tlaku ci tak nejak sa to vola ten skontrolovat a nakoniec mrknut sa na hlavny brrzdovy valec a skontrolovat predne brzdy volu bezcov a tak dalej mal som tento isty problem a vymenil som to co bolo treba a poriadne odvzdusnil zadne kotuce pri odvzdusnovani musia byt demontovane to aby sme sa tu nejak nepomilili a ovzdusnovak dole hlavou ale skus to poriadne odvzdusnit to vecsinou pomaha ked to slabo brzdi. POdla mojich skusenosti peugeot aspon old modely su velmi citlive na brzdy a ked to odflakas nekvalitnymi vyrobkami tak sa ti to vrati mal som tu cest sa stim to stretnut tod asi vse ak su nejake vyhradi sem snimy stale sa ucim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Takhle se auto chová, když je nefunkční zátěžák a zůstane viset v naplno otevřené poloze - pak je auto přebržděné na zadek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 jako oddie, a dokonce kdyz nekdo snizi zadni napravu a neprenastavi ten rozdelovac brzdneho ucinku tak brzdi zadek tak ze jdou kola do smyku... (naprava je nize a tudiz jakoby "zatizena"...), ale predek to nijak neomezuje ten brzdi porad dobre .. jen zadek je prebrzdeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 A co když brzdí víc předek?Muže to dělat tak ten zatěžák nebo je to jen v těch nastovavčích(si nemužu vzpomenout jak se to jmenuje:D ) u paken bubnů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 A co když brzdí víc předek?Muže to dělat tak ten zatěžák nebo je to jen v těch nastovavčích(si nemužu vzpomenout jak se to jmenuje ) u paken bubnů? No ta věc se jmenuje samostav a samočinně nastavuje neustále stejnou vzduchovou vůli mezi bubnem a brzdovým obložením,v závislosti na opotrěbení brzd.obložení No a budbnové brzdy nemají zátěžák,ty mají přece rozdělováče brzdného účinku v brzdových válečcích,tudíš na pevno(70%ku 30%) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár ...No a budbnové brzdy nemají zátěžák,ty mají přece rozdělováče brzdného účinku v brzdových válečcích,tudíš na pevno(70%ku 30%) No, není to pravda, to u 405 platí jen u bubnových brzd syst. Bendix, tam jsou válečky s integrovaným omezovačem. Použité jsou ale jen u sedanů se slabšími motory a bez ABS. Všechny kombíky, a sedany s ABS mají (pokud nemají kotouče) bubnové brzdy syst. Girling, a tam válečky žádný omezovač nemají, takže kde jsou u 405 bubnové brzdy syst. Girling, je i zátěžák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Původně zaslal: Mišak A co když brzdí víc předek?Muže to dělat tak ten zatěžák nebo je to jen v těch nastovavčích(si nemužu vzpomenout jak se to jmenuje:D ) u paken bubnů? Předek brzdí vždycky víc. Pokud ale brzdí prakticky jen předek, a zadek skoro vůbec, i to může být tím zátěžákem, mimo jiných závad. Samostavy u paken mají vliv spíš na délku mrtvého kroku pedálu brzdy - pokud je větší vůle než má být, krok pedálu se prodlužuje a pochopitelně se zhoršuje brzdný účinek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Aha tak tady byl ten zakopanej pes...dik oddie ja v tom měl pěknej guláš a teď je mi to jasný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 4. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 jeste technicka otazka ... srovnani brzd z micka ( tzn kotouce vepredu i v zadu ) s blbym favoritem.... kdyz dupnu u facka na brzdy tak to dou kola do smyku na jakym koli povrchu .. kdyz udelam to same tedokon u me na hezke silnici bez sterku atd.. tak je nezablokuju ani bych produp pedal.. pritom brzdovy pedal me prilis stisknout nejde .. a je pekne tuhej ( takze zavzdusneny by to byt nemelo ... ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 5. červenec 2007 Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 tak to nemáš něco v pořádku.. Favorit má celkem slabý posilovač, takže normálně u Favorita je celkem pomalý náběh, než začně dost brzdit. Kola zablokuješ sice vždy, ale skutečně velkou silou.. U SRi mají brzdy rychlý náběh, stačí malý tlak na pedál.. Trochu se zlekneš a kola jsou ve smyku, mi třeba u SRi strašně chybělo ABS a ASR.. Asi by jsis měl zkontrolovat kotouče a desky, případně zkusit kvalitnější.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.