Radek Hurvajz Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Tak mi dnes v servisu objasnili příčinu bouchání od podvozku, je vůle v řízení na hřebenu. Chci se zeptat jestli je to po 144000km normální a taky to že se to projevuje asi poslední měsíc, předtím byl klid. Když jsem na to koukal tak mi ta vůle přišla dost velká, tak mi není jasný proč by to nebouchalo už před tím. Když je auto studený tak to tluče celkem dost, jakmile se ohřeje tak to skoro přestane. Dá se to vymezit přidáním podložek, nebo se s tím dá dělat něco jinyho. Řekli mi že se do řízení žádný nahradní díly vubec nedodávají. Jen ta sada co podpírá hřeben, podložky pružinka těsnění a ten palec. Jen ty podložky stojí 300kč, ale těžko říct jestli by to pomohlo:( [upravil dne 5/6/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Možné to je. Na mazdě začal poklepavat hřeben řízení ve 120tis. km Řešením je vyměnit celé řízení... Jezdíme s tím dál a žádný problém. Jen občas to poklepe.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 5. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Původně zaslal: MPavel Možné to je. Na mazdě začal poklepavat hřeben řízení ve 120tis. km Řešením je vyměnit celé řízení... Jezdíme s tím dál a žádný problém. Jen občas to poklepe.... Hm asi mě jinýho nezbude, než to nechat tak, jen mě to šíleně rozčiluje. A 10.6 jdu na TK a docela se toho bojim:( Radši bych s tím něco udělal [upravil dne 5/6/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: MPavel Možné to je. Na mazdě začal poklepavat hřeben řízení ve 120tis. km Řešením je vyměnit celé řízení... Jezdíme s tím dál a žádný problém. Jen občas to poklepe.... Hm asi mě jinýho nezbude, než to nechat tak, jen mě to šíleně rozčiluje. A 10.6 jdu na TK a docela se toho bojim:( Radši bych s tím něco udělal [upravil dne 5/6/07 Radek Hurvajz] Nevím jak až moc ti to poklepává, ale na mazdě jsme nikdy neměli problém s technickou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 A je to určitě hřeben? Nejsou to jen vnitřní klouby na spojovačkách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 a neni to jen ulozeni hrebenove tyce ? vuli na kloubech nebo ozubeni poznas ze to klepe i pri malem, resp. sebemensich otoceni a melo by auto trosku plavat vuli v ulozeni hrebenove tyce poznas, ze to klepe az pri silnejsim zatahu volantu, ale na samotnou presnost rizeni to nema vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 5. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Původně zaslal: oddie A je to určitě hřeben? Nejsou to jen vnitřní klouby na spojovačkách? Nejsou to klouby, měli dole prachovku a bylo viděl jak se ten hřeben pohybuje. Původně taky mysleli na ty klouby na spojovačkách. Je to celý nějak divný, klepe to poslední měsíc, před tím nic. Na hřebenu pod prachovkou bylo vidět docela dost žlutý vazelíny. Další divná věc je že ten orbitrol sákne nějak víc než dřív. Nechápu to. Podle tý vazelíny bych řek že s tím řízením někdo už něco dělal. Rimmer: Řekl bych že to na místě je poznat až když hodně vezmu za volant, pokud budu jen tak lehce točit tak tam nic není. Přesnost řízení je dobrá. Jinak pokud jedu po větších boulích ráno z práce z parkoviště tak to bouchá hodně. Jak se to zahřeje tak se to zmírní, třeba když večer na to parkoviště zajíždím tak je to skoro dobrý, něco tam je slyšet ale jen málo. Ráno když je to studený a vyjedu po normální silnici tak to bouchá míň než na tech boulích ale je to docela slyšet. Ještě by mě zajímalo po kolika cca tis. km u 406 muže takhle odejít řízení, V Peugeotu ve Vrchlabí kam jsem volal pro info řikali že se s tím prakticky nesetkali [upravil dne 6/6/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 6. červen 2007 Sdílet Odesláno 6. červen 2007 A 10.6 jdu na TK a docela se toho bojim:( Radši bych s tím něco udělal [upravil dne 5/6/07 Radek Hurvajz] Ja som tiež objednaný na 15.6. :D Ale riadenie zatiaľ v poho! Akurát očistím motor zospodu od oleja lebo niekde to slimačí. Ale zase ho nemusím dolievať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 6. červen 2007 Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Radek: Otázkou je, kolik aut jim tam jezdí po skončení záruky, já bych to na moc velký číslo neviděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Původně zaslal: Fx Radek: Otázkou je, kolik aut jim tam jezdí po skončení záruky, já bych to na moc velký číslo neviděl... No to máš asi pravdu, ale ani tady co jezdím já řikají že to na 406 ještě neřešili, a pažouty dělají odjakživa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Pořád nikoho nic nenapadá, nevi někdo jestli to nějaká dobrá duše třeba nerepasuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2007 Přidána podložka o síle 0,22 mm, vypadá to že to je snad dobrý. Zajimalo by mě kterej chytrej člověk přede mnou to vymezil čtverečkem papíru. Jinak podložek jsem musel koupit celou sadu:(, jedna se koupit nedala, takže mám zásobu;) [upravil dne 21/9/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.