Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Budíky 309 - 309 GTi


Dakaros

Recommended Posts

Ahoj lidi, předem se omlouvám, jestli se to tady již řešilo a funkce hledat mi toho moc nenašla. V případě, že už se to řešilo, tak vás prosím o link, nebo aspoň klíčové slovo pro vyhledávání.

Jedná se mi asi o následujcí! Dal jsem si do auta budíky z GTička. Všechno se zdá být dobře zapojené, kontrolky sedí, jsou milionkrát hezčí a jestli se mi to povede dotáhnout do konce, tak to bude super.

Jenže nastal první problém a to v tom, že jsem v nádrži měl asi 5-7l benzínu, na původním budíku stav téměř na nule (rezervě) a po přehození je na GTičkovým palivoměru asi půl nádrže. Po ujetí cca 20ti km se rozsvítilo hladový oko (to tedy funguje správně) ale ručička paliva byla někde mezi čtvrtinou a polovinou. Dneska jsem vyjel benzín do poslední mrtě a palivoměr se svítícím okem ukazuje manko nad čtvrtinu nádrže.

Dá se palivoměr nějak kalibrovat? Nebo je ten budík KO!

Další dotaz směřuje k budíku teploty a tlaku oleje, jdou tyto budíky funkčně zprovoznit na motorizaci 1.4i TU3M?? Pokud ano, co je k tomu všechno potřeba, kam se musí natahat kabeláž a co všechno se musí zprovoznit.

Předem mnohokráte děkuji. Dan:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...