jarajarda Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 No, myslím že obrázky od našich východních "rudých bratrů" nepotřebují komentář, posuďte sami... Kolikrát museli bejt asi strašně sťatý tou jejich národní vod(k)ou když to vymejšleli... Jen tak dál! http://fishki.net/comment.php?id=21782 [upravil dne 2/6/07 jarajarda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: jarajarda No, myslím že obrázky od našich východních "rudých bratrů" nepotřebují komentář, posuďte sami... Kolikrát museli bejt asi strašně sťatý tou jejich národní vod(k)ou když to vymejšleli... Jen tak dál! http://fishki.net/comment.php?id=21782 [upravil dne 31/5/07 jarajarda] :o што етo? машину для России Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: komisar koukám opáčko z jazyka ruského:D :D tak trochu, ale zkus to napsat na český klábosnici:aut Jinak mašiny jsou to suprový, někdy bych to chtěl vidět naživo:D [upravil dne 31/5/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 tak teď nevim jestli u spím nebo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr tak teď nevim jestli u spím nebo... Asi to druhý:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Volha (23? 24), Žigili, Vaz, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D [upravil dne 1/6/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Ten moskvič s pražskou SPZ stojí na Vinohradech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Náhodou Moskvič nebylo na svou dobu špatné auto. Rodiče měli Moskvich 2140 1500ccm3 a to byla raketa! Měl pouze čtyři rychlosti ale měl už i posilovač brzd, což embéčka neměli. Byl pohodlný, topil dobře!!! Prostorný a ten velký kufr! :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 OK406 - a co spotřeba :myslim:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: OK406 jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Vlha, Žigili, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D Hele tyhle značky vubec neznám "Vlha, Žigili, Paděda":myslim :D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky:D Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem. To už dneska ty mladý kluci ani neznají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 že by s tím neuměli? A co takový sytič! Ten by jim dal asi hodně starostí.:myslim:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 A nebo, když jim nešli otevřít dveře, klička jim zůstala v ruce a další slasti;):D:D:D A u T601 se benzin otevíral kohoutkem u spolujezdce + rezerva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 ale ale staříci se nám zasnili :D:D néééé dělám si srandu, také pamatuju silnice ještě za vlády komančů, ale jen jako spolujezdec a na zadních sedadlech :roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: OK406 Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky:D Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem. To už dneska ty mladý kluci ani neznají. Volhu 23 neznám, měl jsem Volhu M 21 (to je zřejmě ten tříkvalt, o kterém mluvíš), kombi verze měla označení M 22 a pak už byly až Volha GAZ 24 - do kterých se oficiálně v Belgii montoval nesmrtelný motor se lvem na ventilovém víku , ano, ano - Peugeot Indenor. Jinak ta jednadvacítka byla na učení SUPER, byl jsi vejš než ostatní řidiči kolemTebe, tudíž jsi měl přehled, obklopen jsi byl kastlí z 0,8 ocelového plechu, takže i veliký pocit jistoty a hlavně: jednička se dávala POUZE na rozjezd do extrémně prudkých kopců, jak se pohla kola, už se řadila dvojka - tou se normálně i rozjíždělo a když se v kapičce pohnula ručka rychloměru, už se tam prdla trojka a od té chvíle to byl automat Pokud jsi prudce hamtal na plyn, bylo zepředu i slyšet, jak Ti AC pumpa do karbecu cpe nemalé množství benzínu - od té chvíle jsem podobný zvuk neslyšel (ale pravda, že se mi zrovna po tom chlístání v motoru vůbec nestýská) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: Radek Hurvajz Původně zaslal: OK406 jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Vlha, Žigili, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D Hele tyhle značky vubec neznám "Vlha, Žigili, Paděda":myslim :D:D:D:D:D Původně zaslal: OK406 Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem. To už dneska ty mladý kluci ani neznají. Tady je něco pro připomenutí..viz můj podpis.. [upravil dne 1/6/07 jarajarda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 A zezadu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 A takhle se to startovalo když náhodou bylo asi tak 50 pod nulou, tahle auta odjedou vždycky.. Mimochodem do vozu LADA NIVA se dával také motor Peugeot 1,9D 47kW, v ČR je jenom pár kousků, offroad kterej jezdí v terénu do šesti a půl litrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meldik Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Jeeeeeeezis......Jarajarda.......to je naaaadherny.....to sjelo z linky ne???... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Vzhledem k tomu, že bydlím v Praze a garáže jsem zcela prost, projevuju také jen obdiv k tak krásně zachovalému kousku (i když to jinak není zcela má krevní skupina). Co se týče veteránů, myslím si, že asi nikdy nebude úplnou perlou srazů - přeci jen jich bylo vyrobeno velká spousta a je to "jen" okopnutej Fiat. V roce 1988 jsem ve Španělích viděl Seata 124 Diesel (než Seat schramstl VW, tak vyráběl licenčně Fiaty) a velice vážně jsem uvažoval dovézt tohle autí do Čech (tatík ale udělal velice rozumný tah a prašule neuvolnil, čímž mě zbavil následných problémů co s autem, které u nás nikdo nejen nepřihlásí, ale ani neopraví, páč Seat tu v té době byla zcela neznámá značka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.