Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zapalovací rampa - P406 1.8 16V, 81kW, r.v.: 1996


stalmik

Recommended Posts

hojte všichni,

mam nepříjemný problém. Autímu se nechce táhnout. Mam nový krokáč, zkoušel jsem i potenciometr a MAP senzor. Vše ok. Teplotní čidlo taky nové. Jediné co zbývá je zapalovací rampa (mam nové svíčky).

Tímto bych chtěl poprosit všechny aby se doma podívali, zda se jim neválí někde v garáži zapalovací rampa, která 100% funguje. Rád jí odkoupím.

Popřípadě jak lze otestovat tu svojí nebo pokud by se někdo našel z okolí Plzně kdo by byl ochoten za menší obnos na půl dne zapůjčit svojí (Klidně jí budu testovat s ním v mém autě aby si někdo nemyslel že se chci obohatit)

Prosím pomoc pomoc pomoc!! Díky předem všem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Myslím tím, že ti nepomohu s zapalovací rampou, ale že ti zasílám možné další závady s porovnáním s tvojí.;)

Aha špatně jsem pochopil.. Jinak jsem nezkoušel ještě ten palivový filtr.. Co když tam dam na zkoušku takový ten obyčejný malý na motorky na zkoušku?? mam ho doma..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: urdemala

zkus vyměnit teda ten p. filtr a když to nepomůže, tak se můžem domluvit na tý rampě - mam taky LFY

To by jsi byl zlaťák největší. Zkusim i změřit lambdu. Vše bude hotovo ve středu a pak se uvidí..

Tady je muj mail napiš mi prosim ať vim tvuj.. stalmik@volny.cz

:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Martas406

A jak se mu nechce tahnout?Jako ze nejde do otacek nebo cuka i jen na volnobeh,je to i nejak zavisle na teplote?

Za studena i za tepla.. Jde o to že při akceleraci se výkon motoru projeví až od 3000 prostě najednou začne prudčeji akcelerovat ale ty nízký otáčky takový líný..

Řekl bych že na volnoběh reaguje maličko se spožděním ale to by chtělo porovnat s jiným autem se stejným motorem.. Můžu se mílit.. ale ten výkon není to pravý..

[upravil dne 7.5.07 stalmik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak uz ti to chodí? Jestli chces novou rampu tak zkus nějaké vrakoviště. Ja ji sehnal v pohodě. Jinak k té rampě. Čistě teoreticky by to mohlo být i rampou. 100% vadnou rampu poznáš, že ti to občas půjde třeba na tři válce. Nejlépe by jsi měl bez jakéhokoliv měření poznat jestli chodí na svíčkách. Jestli más všechny stejné vypálené hezky do cihlový barvy tak by jí nic být nemělo. Ja mel po kazdé výměně jednu svíčku černou tak jsem tu rampu vyměnil a už je to ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jiri.blade

Ahoj, tak uz ti to chodí? Jestli chces novou rampu tak zkus nějaké vrakoviště. Ja ji sehnal v pohodě. Jinak k té rampě. Čistě teoreticky by to mohlo být i rampou. 100% vadnou rampu poznáš, že ti to občas půjde třeba na tři válce. Nejlépe by jsi měl bez jakéhokoliv měření poznat jestli chodí na svíčkách. Jestli más všechny stejné vypálené hezky do cihlový barvy tak by jí nic být nemělo. Ja mel po kazdé výměně jednu svíčku černou tak jsem tu rampu vyměnil a už je to ok.

No už mám domluveno že mi jeden kolega z Plzně půjčí snad tu svoji tak uvidíme jestli to bude poznat. Ještě počkám co ukáže zítřejší test lambda sondy a co provede palivovej filtr novej a pak se vrhnu kdyžtak na tu rampu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stoprocentně vadnou rampu poznáš jen při zátěži na osciloskopu. Mě to vynechávalo a jelo jakoby na tři či dva válce a bylo to tou rampou. Dokonce na druhém autě ta rampa normálně jela. Ale jinak se ta rampa po vrakáčích dost špatně shání, určitě ji přímo na vrakáči odzkoušej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Honzin

Stoprocentně vadnou rampu poznáš jen při zátěži na osciloskopu. Mě to vynechávalo a jelo jakoby na tři či dva válce a bylo to tou rampou. Dokonce na druhém autě ta rampa normálně jela. Ale jinak se ta rampa po vrakáčích dost špatně shání, určitě ji přímo na vrakáči odzkoušej.

Jako že v jiným autě byla v poho a ve tvým nee?? TO mi radši ani neříkej.. Za pár minutek jedu s tou lambdou tak sem zvědavej..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, přesně tak. Servisák to zdůvodňoval tím, že ta rampa nebyla špatná až tak moc a závada se začala projevovat až při souhře několika chyb (u mě asi vadné vstřiky a ventily) a dohromady to vedlo k nerovnoměrnému spalování ve válcích. Určitě zkoušej cizí rampu na svoje auto, ne naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak sem byl na emisích a lambda je v pořádku je přesně v polovině životnosti.. Jinak teda jsem našel servis v Plzni kde mi udělají kompletní diagnostiku včetně ručního měření a vytištění křivek hodnot včetně zapalovací rampy i váhy vzduchu a prostě všeho tak jsem zvědavej co najdou.. Bude to stát 1200Kč vč. DPH. Ale bude to úplně kompletní!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: stalmik

Hmm tak sem byl na emisích a lambda je v pořádku je přesně v polovině životnosti.. Jinak teda jsem našel servis v Plzni kde mi udělají kompletní diagnostiku včetně ručního měření a vytištění křivek hodnot včetně zapalovací rampy i váhy vzduchu a prostě všeho tak jsem zvědavej co najdou.. Bude to stát 1200Kč vč. DPH. Ale bude to úplně kompletní!

to uz by k necemu mohlo byt, tak snad se to na zaklade toho pak vyresi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...