jaroslavjir Odesláno 25. srpen 2003 Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 ČUS pánové, Prosím vás o radu. Mám 405 GLD rok výroby 90/91 s novým motorem ( s vakupumpou na hlavě motoru), převodovkou BE 1/5 (spátečka naproti 5rychl. stupni). Od kamaráda mužu mít z 405 GRD palubku kde je v základní výbavě otáčkoměr. Tuto palubku chci namont. do 405GLD (bez otáčkoměru) ???? Kam a jak se otáčkoměr napojí na převodovku? Díky za radu MAXIM:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 25. srpen 2003 Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 Čidlo se nemontuje na převodovku, ale zezadu do bloku motoru k setrvačníku. Pokud chceš, napiš mi na mail, protože je to trošku složitější..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 25. srpen 2003 Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 Ze zkušeností bych nepředpokládal existenci příslušných kabelů v kabinovém svazku. V motorovém pravděpodobně konektor bude, ale tohle zakončení bude nejspíš někde v prostoru kabiny v \"luftě\", takže bude potřeba dohledat na kterým konektoru to končí a dotáhnout k budíkům na příslušný místa příslušný kabely (budou 3) Napájení čidla, zem a signálovej. Nic pěknýho tě nečeká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavjir Odesláno 25. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 To Hics: Ahoj, prosimtě nemáš (nebo neznáš) někoho kdo má nějaké schémátko el.zapojení 405ky. Dík maxim:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 25. srpen 2003 Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 Co tě konkrétně zajímá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wasabi Odesláno 25. srpen 2003 Sdílet Odesláno 25. srpen 2003 To jsem si taky dělal ale měl jsem to o poznání lehčí. Já měl otáčkoměr v palubce ale chybělo mi čidlo tak jsem si to čidlo koupil nový v Peugeotu asi za 750 kč. A k tomu ještě držák čidla, ten stál 100 - 150 kč ale to už nevím jistě. Otvor na to čidlo bylo zezadu na bloku. Bylo z boku k setrvačníku. Díra asi tak 1,5 cm a u ní ještě díra se 6 závitem. Teď mi to už funguje bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.