kenny456 Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Zdravim, mam 406 2.0 HDi r.v. 2000 81kW. Obcas se mi stavalo, ze nejdnou behem jizdy rapidne pokles vykon a auto jelo jakoby bez turba, proste vubec netahlo, pomohlo vzdy az kdyz sem zastavil a vypnul motor. Po nastartovani vse ok. Problem je v tom ze ted mi to zacalo delat prilis casto, da se rist ze skoro kazdou jizdu a kolikrat ani nepomohlo znovunastartovani motoru. Nevite sim by to mohlo byt? Kamos rikal ze by to mohla byt vaha vzduchu. Da se nejak vycistit pripadne opravit/vymenit, a kolik asi tak stoji? predem diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipík Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Vaha vzduchu podle me nema az tak velky vliv na vykon:(.Vycistit se da uz je i nekde zalozene tema ale moc to nepomuze nebo aspon ne na dlouho....Pokles vykonu je tady uz taky resen.....Zajed na diagnostiku a tam ti reknou co a jak.Pokud je spatna vaha tak to poznaji......Hodne zdaru:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 zkontroluj podtlaky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny456 Odesláno 17. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Původně zaslal: buml zkontroluj podtlaky a nemohl bys popsat jak bych to mohl zkontrolovat? sem v tomhle docela amater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Jednoduse prolez vsechny ty plastovy trubicky (maj na koncich gumovy hadicky ve tvaru L) vedou od posilovace brzd, pres vyrovnavaci nadobku (na posilovaci myslim ze jen u 80kW) k EGR ventilum a pak jeste na intercooler. Zkontroluj jestli nejsou nekde spuchrely ci nemaji jine viditelne defekty a potom natoc motor a u kazdeho ventylu zkus postupne privodni hadicku odpojit a zacpat jestli drzi podtlak. Pri sundavani pozor to nerozlames. Me neco podobnyho delal posilovac brzd, ale to prestavalo i brzdit. [upravil dne 17/4/07 buml] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alekk Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Jestli se Ti při snížení výkonu nerozsvítí kontrolka autodiagnostiky mohla by to dělat váha vzduchu, eger ventily.... Opravdu diagnostika by napověděla ale víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny456 Odesláno 20. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2007 Původně zaslal: Alekk Jestli se Ti při snížení výkonu nerozsvítí kontrolka autodiagnostiky mohla by to dělat váha vzduchu, eger ventily.... Opravdu diagnostika by napověděla ale víc... Zadna kontrolka se nerozsviti, proste to jen netahne tak jak ma. Dneska sem to trochu testoval a zjistil sem, ze kdyz vytocim motor tak do 3500ot, tak turbo najednou zapne a jede to jak ma. Ale normlane kdyz vse funguje jak ma tak zapina uz kolem 2000. Taky se mi dneska stalo, ze zapinalo chvili ihned, i treba pri 1000 otackach. fakt nevim co stim muze bejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alekk Odesláno 20. duben 2007 Sdílet Odesláno 20. duben 2007 No všeobecně váha vzduchu vyjde v autorizovaném servisu na max. 4 000 Kč. Ale nejdřív bych to někde prohnal přes diagnostiku za 300Kč, co ukáže.....třeba bude stačit čidlo tlaku turba apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 20. duben 2007 Sdílet Odesláno 20. duben 2007 Tohle by oparvdu mohla dělat váha, zkus jí vyčistit. Jinak turbo u 80kW HDi by mělo spínak kolem 1300 otáček, takže jak píšeš kolem 2000 tak už i to je špatně. U intercoleru je konektor se třemi dráty, když na dva z nich dáš měřák tak podle přidávání pedálu a otáček poznáš kdy začne plnit. Návod na čištění váhy je tady: http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevclanku=cisteni-vahy-vzduchu-u-xantia-hdi-110k&cisloclanku=2006070001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny456 Odesláno 20. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2007 vsem vam moc dekuji za rady, zkusim to podle toho navodu vycistit a kdyz to nepomuze tak s tim asi dijedu na diagnostiku, prece jen 300 neni tolik a aspo budu vedet na cem sem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mande Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 zdarec , tak jak jsi vyřešil ten tvůj problem, mam asi podobnej jak ty.zitra vezu auto na čištení turba , udajně je to zanesene.prošel jsem asi pěti diag... a všechno ukazovalo zhruba na tuto chybu.jak to budu mít hotove tak se ozvu, jestli to bylo ono... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny456 Odesláno 24. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. duben 2007 Původně zaslal: mande zdarec , tak jak jsi vyřešil ten tvůj problem, mam asi podobnej jak ty.zitra vezu auto na čištení turba , udajně je to zanesene.prošel jsem asi pěti diag... a všechno ukazovalo zhruba na tuto chybu.jak to budu mít hotove tak se ozvu, jestli to bylo ono... zatim sem to jeste neresil, jelikoz mi to docela prestalo blbnout a mam dost jinejch invenstic, takze pockam a uvidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Původně zaslal: kenny456 Zdravim, mam 406 2.0 HDi r.v. 2000 81kW. Obcas se mi stavalo, ze nejdnou behem jizdy rapidne pokles vykon a auto jelo jakoby bez turba, proste vubec netahlo, pomohlo vzdy az kdyz sem zastavil a vypnul motor. Po nastartovani vse ok. Problem je v tom ze ted mi to zacalo delat prilis casto, da se rist ze skoro kazdou jizdu a kolikrat ani nepomohlo znovunastartovani motoru. Nevite sim by to mohlo byt? Kamos rikal ze by to mohla byt vaha vzduchu. Da se nejak vycistit pripadne opravit/vymenit, a kolik asi tak stoji? predem diky za radu Mám stejné příznaky navíc se rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru. Po ujetí nekolika km a protáhnutí motoru naplno zhasla kontrolka diag, ale teď je chyba znova ven. Byl jsem na diag a závady tyto: napájení pal. nízkotlak. čerpadla PAM kontrola ERG elektroventilu PAM absolutní tlak v potrubí PAM přídavné topení 2 PAM přídavný topení PAM test dieslového tlaku PAM No, je to všechno pěkné, ale mě nic neříkající. Co to znamená?? prosím pomoc help pomogitě :mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Cau. Pokud ti nemuzou prijit na konkretni zavadu jako me, tak zkus tohle: nechej zkontrolovat tesnost podlakoveho ustroji. Oba ventily vzadu vlevo za motorem (EGR a ten druhy - ted nevim jak se jmenuje). Jinak se tam toho nema moc co posrat, pokud das plny plyn a jede to v poho, tak je turbo ok. Jeste je moznost ze to muze delat ridici mechanizmus turba, ale tomu nejak moc neverim. S timhle problemem litam po servisech rok a pul! Uz jsem vzdal vsechny servisy peugeot, protoze kdyz mi ve dvou servisech menily hadicky podtlaku a ja se pak podival a ta hadicka tam drzela jen silou vule a ufukovala si jak chtela, tak me to dost nasralo. Nestalo to majlant, ale predpokladal jsem ze kdyz mi reknou ze je to vymeneny, tak beru ze je to vymeneny a ne ze jednou to nebylo meneny vubec a podruhy tam daly hadicky vetsi. Myslim, ze pokud vymenis ty hadiky a oba ventily, tak bude po problemu. EDIT: Jinak pekny pocteni je tady, urcite se mrkni!! [upravil dne 18/7/07 f3Rd@] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 18. červenec 2007 Sdílet Odesláno 18. červenec 2007 Původně zaslal: f3Rd@ Cau. Pokud ti nemuzou prijit na konkretni zavadu jako me, tak zkus tohle: nechej zkontrolovat tesnost podlakoveho ustroji. Oba ventily vzadu vlevo za motorem (EGR a ten druhy - ted nevim jak se jmenuje). Jinak se tam toho nema moc co posrat, pokud das plny plyn a jede to v poho, tak je turbo ok. Jeste je moznost ze to muze delat ridici mechanizmus turba, ale tomu nejak moc neverim. S timhle problemem litam po servisech rok a pul! Uz jsem vzdal vsechny servisy peugeot, protoze kdyz mi ve dvou servisech menily hadicky podtlaku a ja se pak podival a ta hadicka tam drzela jen silou vule a ufukovala si jak chtela, tak me to dost nasralo. Nestalo to majlant, ale predpokladal jsem ze kdyz mi reknou ze je to vymeneny, tak beru ze je to vymeneny a ne ze jednou to nebylo meneny vubec a podruhy tam daly hadicky vetsi. Myslim, ze pokud vymenis ty hadiky a oba ventily, tak bude po problemu. EDIT: Jinak pekny pocteni je tady, urcite se mrkni!! [upravil dne 18/7/07 f3Rd@] zkontroluji hadičky, přezkouším ventily, ale hlavně všude nastříkam kontox na kontakty, vyčistím váhu vzduchu, podívám se i na palivové pod.čerpadlo no a pak nevím turbo ---- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.