zaza Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 tak dnes jsem jel tak 130 na 4 do táhlého kopce,po sundání nohy z plynu a náslédného brždění motorem se mi rozsvítila kontrolka ESP(ASR/ESP NOT RUNNING)+kontrolka diagnostiky a ještě na počítači ANTIPOLLUTION FAULT:grr po novém nastartování kontrolka+nápis ESP zhasl,ANTIP.FAULT+DIAG. to ukazovalo dál,tak 3 týdny pozoruji nad 1600 ot.při akceleraci(pískavé hučení)jako když se rozbíhá turbína(turbo)má to vzestupný zvuk s otáčkama,je to docela hlučné,slyšet i přes radio,tak kolem 2500-3000utichá,když nejedu pod plynem,tak to moc slyšet není,je to slyšet z prostředka palubovky,ale jde to asi od turba,že by netěsnost a přisává vzduch,byl jsem dnes v servise ,zběžně se na to koukli PC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 17. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2007 a načteny 4 chyby,nějaký cidla asi malo tlaku(nafty,vzduchu) nebo něco takového,moc jsem nevnímal,neboť jsem byl:grr,vymazáno a už to nic neukazuje,sám mechanik potvrdil ten divný zvuk asi od turba,v pondělí ho tam dávám na výměnu řemenice+se na to podívají,zároveň řekl,že hučí asi i ložisko nebo pneu nějak divně sježděný plošky,ale že na to juknou,tak mám naladu na .......:(:bojim,nemáte s tím někdo zkušenosti abych se na Po.připravil 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Jojo 307 break i SW jsou velmi náchylné na nedostatečný tlak zadních pneu a udělají na vzorku rovnoměrnou pilku a začnou hučet. Doporučuji při větší zátěži nebo častějším dálničním provozu foukat zadek až ke 3 atm. K první části dotazu se ti buď zadírá regulace naklápění lopatek turba (což je docela průšvih) nebo jen blbne el. ventil který to ovládá. Kdo to zná tak to upřesní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Původně zaslal: zaza tak dnes jsem jel tak 130 na 4 do táhlého kopce,po sundání nohy z plynu a náslédného brždění motorem se mi rozsvítila kontrolka ESP(ASR/ESP NOT RUNNING)+kontrolka diagnostiky a ještě na počítači ANTIPOLLUTION FAULT:grr po novém nastartování kontrolka+nápis ESP zhasl,ANTIP.FAULT+DIAG. to ukazovalo dál,tak 3 týdny pozoruji nad 1600 ot.při akceleraci(pískavé hučení)jako když se rozbíhá turbína(turbo)má to vzestupný zvuk s otáčkama,je to docela hlučné,slyšet i přes radio,tak kolem 2500-3000utichá,když nejedu pod plynem,tak to moc slyšet není,je to slyšet z prostředka palubovky,ale jde to asi od turba,že by netěsnost a přisává vzduch,byl jsem dnes v servise ,zběžně se na to koukli PC Podle mě to bude díra ve výfuku. ASR/ESP nemusí fungovat, pokud je jiná závada... pokud jednotka zjistí rozdíl tlaku před a za FAP vyhodnotí to jako závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fana-jani Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Taky by to mohla být prasklá,nebo vypadlá hadice od turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 19. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Tak zatím jezdím v pohodě,teda jenom město,otáčky max do 2500,zatím nic nesvítí,ten zvuk pořád stejný ,možná to ukáže chybu jenom když se překročí určité otáčky:myslim,každopádně tam bude něco špatného,ale doufám ,že nic drahého,poznáme příští týden:bojim,jenom doufám,že není špatné turbo,snížení výkonu jsem nijak nezpozoroval 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 23. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2007 tak a mám opraveno:),ten zvuk(pískavé hučení)rozpojena plastová nasávací hadice na vzduch k turbu,je za motorem pod předním sklem,asi to způsobylo i to rozsvícení diagnostiky,ohledně hlašky už nic nenalezeno,vyměněna řemenice-konec klepání(doufám),zároveň zjištěné špatné ložisko (magnetické s ESP)na PP kole:grrvyměněno,hučelo,myslel jsem že hučí zimáky,nový drážkový řemen,diagnostika+ESPa práce,celkem 10600 kč:grr:grr a ještě k tomu po Vánocích:(doporučeno koupit jiné pneu,nechce se mi kupovat nové,neboť za 3/4 roku půjde do světa,asi koupím jetý,ale 16 moc není.Přemýšlím,jestli mám zajít do předešlého servisu a omlátit jim ohlavu řemenici,tvrdily že je OK,zbytečně vyměněna nap.kladka a řemen,2*se na to koukali a nepoznali,za 2700kč 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.