Toman Odesláno 6. červenec 2003 Sdílet Odesláno 6. červenec 2003 Zdravim vsechny, chtel bych slyset Vas nazor na peugeot 309 - mozna me prvni auto. Cca za tyden se pujdu podivat (i spodek atd) a svest vyhlednutym vozem (kamarad kamarada prodava :-)), tak bych rad vedel na co si mam dat pozor a co poradne zkontrolovat. Je to 309 z 92roku 3dv, motor 1.4i, najeto kolem 120tis. Mela by byt garazovana, bez koroze, motor OK! - zatim jsem auto bohuzel nevidel, nemuzu posoudit. O problemech 309 jsem neco malo na webu nasel = casty problem s brzdymi + zadni napravou... na co tedy jeste 309 trpi? p.s. dalsi otazka je na typ kol k tomuto autu - potesil by udaj o rozteci der atd. Predem dekuji za odpovedi! Diky Tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 6. červenec 2003 Sdílet Odesláno 6. červenec 2003 hledej tady na foru.. je tu toho uz dost, kdyz se to tak vezme, tak vlastne vsechno te muze potkat..... jinak se koukni hlavne na stav predni napravy a pak taky na tu zadni, jestli to nema moc kola do \"A\" Ta roztec kol 4*108, krouzek 65mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 6. červenec 2003 Sdílet Odesláno 6. červenec 2003 Obecná bolístka Peugeotů těchto ročníků je krom náprav třeba elektrika (zoxidovaný konektory a trochu poddimenzovaný vedení umí někdy slušně potrápit) Moc záleží, jaxe o auto předchozí majitel staral. Konec konců 309 GRD sem měl taky a žádnej problém. Navozila mě nějakejch 80 tis. a krom podtlakový pumpy a trochu uchcávajícího serva byla naprosto v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Můžu jen potvrdit měl jsem 309. Koukni na poloosy(manžety rády praskají), čepy a stabilizátory(za jízdy to dává pěkné kovové rány jsou-li špatné). Jinak brzdy jsou průměrné ale ve 120 000 by měly fajn a neměli by tě trápit. Stačí se podívat na kotouče a uvidíš jak ten dotyčný brzdil a jak měnil destičky ale kdyz bude mít klasický plecháče tak neuvidíš nic:D Zadní náprava tak to je problém všech Peugeotu 205,309 a i 405. Tvar písmene \"A\" značí velké opotřebení a stojí to pěkný peníz. [Editován dne 7/7/03 Tomáš1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bonifác Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Mám 309-tku a klasika-zadní náprava,nebrzdící ručka,voda v kufru a taky tragický plasty v interiéru.Ale mám starý model,u nového je to prý lepší.Jinak kromě klasické údržby se mi podělal akorát zámek ve spínačce-zůstal mi tam klíček a nešel ven.Tomane,kolik za ní chce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BaPe Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Mám 1,9gti a taky 1,6i problem brzdy,jedna strana brzdí vpředu víc než druhá.výfuky Bosal životnost 2 roky,hlavně poslední 2 díly,měnil jsem palivové čerpadlo a u benzínu věčný problém s otáčkama volnoběhu a čidlem teploty vzduchu,jo a tyhle auta nemaj problém s korozí ty plechy jsou fakt dobrý,zato plasty v interieru,tak za to bych dal návrhářům do nosu,skřípou,vržou,drnčí a ničím to nespravíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 7. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 To bonifac: kolik za ni chce? no nevim jestlio to mam rikat nebo ne.. jeste me \"ukamenujete\" ze to je moc drahy nebo tak neco a pokazite mne naladu Abych to upresnil, nejdriv jsem chtel kadetta nebo escorta xr3i, oboje bych mohl poridit kolem (kadetta urcite do) 30 tacu... A ten muj kamarad ma brachu-automechanika na soukromo (vlastni dilnu atd) a ten taky vozi auta z venku, tady opravi a proda. Prevazne teda ze Svajcu a vozi dost peugeoty. Rikal ze kadetty ani fordy (starsi) nedoporucuje-koroze. Nabidl mne, ze mi \"udela\" do 30tacu starci model 205 nebo 309. A taky, ze jeho zakaznik(kamarad) prodava tuto 309 co bych ted chtel (92 3dv) a ze je ve velmi dobrym stavu \"bez dalsich nakladu\" (clovek ale nikdy nevi). On by to mel ale vedet prece jen trochu lip, kdyz se mu o ni vlastne \"stara\". Cenu ze by teda mohl ukacat na 45litru. (chtel to prodavat za 50) tak jen douáfam ze se mi to priplaceni vyplati a ze se neco \"financne nakladnejsicho\" hned nevysere! :-) Jinak dik za rady, az pristi tyden (bohuzel) ji pujdu omrknout a pak uvidim jestli rozbiju prasatko nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bonifác Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Jestli to omrkneš a bude dobrá,tak bych do toho šel,ta cena mi připadá solidní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 7. červenec 2003 Sdílet Odesláno 7. červenec 2003 Jasně ber ji a seš náš cena dobrá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 8. červenec 2003 Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 Padíčko za 92 - to je slušný jdi do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 8. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2003 To Tomas1: No spis Petectyricitko To stefan: jojo, uz se nemuzu dockat az se mi (jestli ten kup teda vyjde) neco vysere a jak mi pak budete radit Ale sem rad ze neco takovyho (toto forum) existuje a ze na pripady problem nebudu uplne sam. Skoda jen ze tam neni 1.6 motor, ale i tak je ta 1.4 druha nejlepsi volba co bych chtel. No jeste 7 dnu a budu vedet na cem jsem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.