Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Blikani zhaveni


henrike200

Recommended Posts

Zdravim vas,prosim o radu,na mojej 605 2.1td r.v 1991 mi po nastartovani motora svieti kontrolka zhavenia cca 15sekund,potom zhasne na cca 5sec,a znova sa rozsvieti,a znova zhasne.Takto sa to opakuje,az pokial motor nedosiahne teplotu 70stupnov,potom uz je vsetko o.k.Vymenil som tu krabicku, ktora je medzi filtrom vzduchu a tlmicom pruzenia,nic sa vsak nezmenilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus nastartovat motor a kdyz ti to zhasina a sviti, zkouseckou zkontroluj jestli to opravdu zhavi..nejlepe primo na kontaktech od zhavicu, protoze jestli jo tak je to spatne..zhavit by melo jen chvili jeste po nastartovani par vterin, ale pak uz nikoliv. Jestli nezhavi, tak je to asi jen chyba signalizace a neresil bych. Me to treba zhavi dobre, ale nekdy me kontrolka sviti pri zhaveni a nekdy vubec. Ale kdyby ti to zhavilo porad jak rikas, mohlo by dojit k tomu, ze se ti mnohem drive prepali zhavice a budes je muset menit, coz sice neni zavratna suma, ale rozhodne to takhle byt nema ze :) Takze zkontrolovat zda to opravdu zhavi kdyz uz bezi chvili motor, nebo zda jde jen o chybu signalizace zhaveni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus vypojit cidlo teploty, to co je nebliz kabiny auta(tam jak sou ty tri cidla na vodni hadici) To by melo byt cidlo pro zhaveni. Jestli to bude mit nejaky vliv(vytahni proste konektor). Za normalni okolnosti kdyz to vypojis, by mel zhavit nejdelsi dobu, jako kdyby byl tuhy mraz. Uz nevim co jineho. Mozna jeste muze byt spatneho neco, co rika tomu relatku aby zacal zhavit kdyz otocis klickem doprava na polohu startovani. Na to bych se zameril taky, ale to uz tedka varim z vody

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

zkus vypojit cidlo teploty, to co je nebliz kabiny auta(tam jak sou ty tri cidla na vodni hadici) To by melo byt cidlo pro zhaveni.

Ví někdo, pro co jsou ty tři čidla?? Myslím k čemu patří a co napájejí?? Jen to jedno (zadní - co o něm psal Rimmer) má jeden vodič a to by mi pasovalo k ukazateli teploty na přístrojovce.

Edit: BTW v případě disfunkce nemusí být apriori vadné čidlo. Na konektorech (kterýkoliv), které se na ně nasazují se rád přeruší vodič v místě hned na výstupu z konektoru, tam co končí zalití a vodič je většinou ohnutý.

[upravil dne 10.1.07 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som to cidlo odpojil a jazdil tak tri dni,a to sice blika to ovela menej,aj ked je zase pravdou,ze vonku mame skoro letne teploty,a motor dosiahne onu hranicu neblikania 70 st.velmi rychlo.Este ma napadlo,ci by niekde nemalo byt aj nejake rozpajacie rele,pretoze tomu rele zhavenia musi prerusit privod prudu,ak motor uz bezi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...