mirou Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 po naštartovaní mi asi 5x zabliká červená kontrolka STOP. Potom to prestane. Okrem toho som si všimol, že na displeji palub. PC sa vypíše \"High engine temperature\" (vysoká tepl. motora), ale teplomer mi ukazoval len 70 stupnov. Teplomer funguje normalne, ked jazdim, tak stale 90 stupnov. Vie mi niekto poradit, kde je chyba? Mam 2.0 HDI 80kW r.v. 2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Původně zaslal: mirou po naštartovaní mi asi 5x zabliká červená kontrolka STOP. Potom to prestane. Okrem toho som si všimol, že na displeji palub. PC sa vypíše \"High engine temperature\" (vysoká tepl. motora), ale teplomer mi ukazoval len 70 stupnov. Teplomer funguje normalne, ked jazdim, tak stale 90 stupnov. Vie mi niekto poradit, kde je chyba? Mam 2.0 HDI 80kW r.v. 2000. Mohl by být zavzdušněný chladící system. Zkus odzvzdušnit a zkontroluj hladinu chladící kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Já bych to tipoval na vakl v čidlu teploty nebo v jeho konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirou Odesláno 29. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 chladiacu kvapalinu som skontroloval, je jej tam dost. Pozrel by som aj ten konektor na cidle, ale neviem, kde sa nachadza ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Tepelné čidlo (či termostat) ... zkouknout, popř. proměřit - máš-li kde, anebo jenom kontakty s tím spojené ... a kdyby ne, nechal bych si to někde nabodnout na diagnostiku - tam by to následně měli zjistit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matěj.13 Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Zdravím, pravděpodobně se bude jednat o nefunkční první rychlost ventilátoru chlazení. Chyba by mohla být v napájení (pojistce) motorku ventilátoru nebo v předřadném odporu první rychlosti (což je pravděpodobnější). Zda-li se jedná o tuto závadu poznáš, když před nastarováním vypneš klimatizaci (kompresor). Správně by se ti kontrolka neměla rozsvítit. Potom po nastartování zapni kompresor a v případě že se ti hláška znova objeví, je problém objeven. Objednací číslo odporu je 1267E3 (černý) nebo 1267A9 (šedý). Obvykle dojde ke spálení teplotní pojistky na odporu. Který odpor je pro první rychlost jsem si nikdy nezapamatoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirou Odesláno 30. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 vodu som skontroloval. ako sa odvzdusnuje na HDI 80 kW? nevie niekto, kde sa nachadza to cislo teploty motora? nieje to cidlo teplomera chlad. kvapaliny, pretoze ten ukazuje spravne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.