Guest snuky Odesláno 21. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 ahoj mam možná menší problém , nevim ejstli je to normání u tohodle motoru mam 2,1 svtd ale kdyz de motor do tahu na 3rychlostni stupen strasne se trese zadicka ,mam nekdy pocit ze ten kvalt vypadne ale na jinejch rychlostech to nedela ,resil sem tady silentblok na motoru ze uz neni moc ready ,muze to mit vliv na prevodovku ? nebo je chyba nekde ve skrini,teda jestli to neni normální ?Mam pocit ze se to nezhorsuje ani nezlepsuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Nejprve prohlídni silentbloky u motoru - jsou prý tři. Jinak to může být poloosa, ta strana u motoru. Ale jestli levá nebo pravá, to bude těžko převídat. Zkuste řidič a spolujezdec a pak si přesedněte, jestli určíte, která strana. Největší švanda je když je to kombinace obou závad najednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slajda Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 Zdravim....Ja to resil na svem 1,9 TD a byly to obe poloosy takze jsem moc nadsen nebyl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest brouk Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 kdyby to bylo poloosou tak to snad dělá na všechny kvalty ....... ne jen na 3.....spíš ty silembloky nebo táhla řazení .....šel bych prvni po tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 nevim co mas za auto presne, jestli 406 nebo 605, ale me tohle delalo pri spatnych silentblokach. Ale u starsiho auta pokud to neni neco sileneho je to vcelku bezne pokud se jedna o diesel, ktery ma o dost tvrdsi chod a kroutak a vice se mu silentbloky namahaji a motor ma vetsi tendenci se kroutit. Taky na to maji vliv jak rikas tahla razeni, ale hlavne a nejvic silentbloky. A to zejmena horni. Spodni silentblok ma jinou konstrukci a drzi pevneji nez ty horni, na kterych to je v podstate pouze podeprene a polozene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 Původně zaslal: brouk kdyby to bylo poloosou tak to snad dělá na všechny kvalty ....... ne jen na 3.....spíš ty silembloky nebo táhla řazení .....šel bych prvni po tom No to se právě pleteš, protože záleží na odstředivé síle a ta záleží na otáčkách kola. Nejvíc to dělá na kvalty, na které už jede rychleji (cca 70-80 a víc) a auto má ještě zátah. Většinou je to vnitřní kloub, protože vnější 1) praská při zatočení a je to znát i v malých rychlostech 2)´neklepala by se tolik páka. Jestli levej, nebo pravej nemá smysl zjišťovat poslouchánim. Prostě to zvednout, podívat s na manžety a zkusit rukou, jestli se to hne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 26. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2006 Je to jak pise rimmer pokud udelas silenbloky a poloosy a bude to delat dal netrap se tim udelal jsem vse zlepsilo se to ale neprestalo to uplne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest snuky Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 podivam se nejdriv na ty silentbloky ,uz sem pod to vlez jeden je naprasklej ,tak to bude mozna tim,jinak ty poloosy nic nepraska ,ani v plnym rejdu ,vse je v poradku ...opravdu to dela jen na 3 v tahu ,kdyz roztáhnu dvojku nebo ctyrku zadne vibrace nepocituju ... jenom pro doplneni je to 406 ,ale je mi divny kdyby to byl silentblok proc to nedela i na ostatni rychlosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Je to tak, jak píše Vector, na trojku to už má točky ale taky sílu - zátah. Nejprve oprav silentbloky a pak se zaměř na poloosy - jak píšeš to pukání-klepání v rejdu by dělal venkovní kloub - homokineťák, ale to není tvůj případ. U tebe to bude vnitřní kloub, ten co je u převodovky. Nedávno jsme to řešili u Jumperu, a protože to byla kombinace závad silentblok+poloosa, tak se servisáci pěkně zapotili. Píšu o tom tady: PS: že by vibrace měly původ v převodovce, jsem ještě neslyšel. Pokud bys byl první, rád se poučím. [upravil dne 28.12.2006 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Původně zaslal: P607Olda Je to tak, jak píše Vector, na trojku to už má točky ale taky sílu - zátah. Nejprve oprav silentbloky a pak se zaměř na poloosy - jak píšeš to pukání-klepání v rejdu by dělal venkovní kloub - homokineťák, ale to není tvůj případ. U tebe to bude vnitřní kloub, ten co je u převodovky. Nedávno jsme to řešili u Jumperu, a protože to byla kombinace závad silentblok+poloosa, tak se servisáci pěkně zapotili. Píšu o tom tady: PS: že by vibrace měly původ v převodovce, jsem ještě neslyšel. Pokud bys byl první, rád se poučím. [upravil dne 28.12.2006 P607Olda] Co sem viděl na 405 byl křivě navařený držák převodovky a pak se klepalo celé auto, ale to byla prasárna a ne oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest snuky Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 tak opravdu je tam puklej jeden silentblok ,budu to ted menit ,nevite po cem se mam schanet ,jestli je to horni nebo dolni pripdane kolik jich na 406 je ,asi by bylo nejlepsi vymenit vsechny nevi nekdo presne nazvy az to budu objednavat abych vedel pocem se ptat ?a cenove to vychazi nak rozumne nebo sou drahy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.