Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sterac 5-tych dveri + pristrojovka


jamalino

Recommended Posts

stierac sa zapina na packe stieracov podobne ako svetla na lavej packe Prva poloha stierac druha ostrekovac

Pristrojovku z otackomerom by ti tam pasovala z cabria ale funkcna nebude bo tam je ina elektronika ako u diesla. Diesel ma cidlo na snimanie na zotrvaku

takto vyzera ta stym otackomerom

otac.jpg

[upravil dne 11.10.06 mato205]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palubka s otáčkoměrem snad z 309 (když se trochu upraví). Taky si dávej pozor, ať koupíš dieselovou, benzínová vypadá už od pohledu trapně... červené u ní začíná až okolo 7.000 ot, kdežto 1.8D končí někde u 4.700 !!!Taky si zjisti jaká je elektronika v otáčkoměru, ale můsíš to tady někde najít, bo se to tu řeší co půlrok. A nevím, jestli u takhle historického kousku, jako je rok 87 bude vytažen kabel od předovoky k palubce.

mmch mato205: tak tenhleten otáčkoměr jsem ještě na živo neviděl (vím, že se do jistých 205 dával, ale spíš tam pak později cpaly palubky alá XS a GTi) ... snad jednou jsem málem zajásal u kolegovo 1.1i, ale byl sem usazen, že je z Fabie :) ... a navíc, tenhle je taky benzínovej !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mato205

stierac sa zapina na packe stieracov podobne ako svetla na lavej packe Prva poloha stierac druha ostrekovac

[upravil dne 11.10.06 mato205]

Já teda nevím, ale u 205tky z 87. roku byl spínač na zadní stěrač na hrotu tenkrát ještě \"hranatý\" páčky stěračů.

Navíc tam byla ještě stará palubovka, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stará palubovka je defakto stejná jako nová.. jenom jsou trochu jinak řešený/laděný kontrolky apod.. nová je spíš takový facelift. To samé platí o páčkách, i když tady si myslím, že v některých 87 by mohly být kulaty...

Ten otáčkoměr v takhle starý palubce mi zatím sedí jen k jednomu modelu ... první 1.4 GT (alespoň si to myslím)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Na mojej 205 sa zadny stierac zapina posunutim pravej packy dole. Teda zacal sa pohybovat az po vycisteni osky motorceka v piatych dverach... bolo to uplne zaoxidovane.

Inac netusi niekto co je to za kabel ktory mi vychadza s prevodovky, je tieneny a ma 2 vnutorne zily? nebude to prave vyvod na otackomer? Kamos to ma takisto na 205 a ma to vyvedene do ciernej krabicky s konektormi ktora je na ventilovom viku na vrchu... Vie niekto na co to sluzi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jamalino : Ahojky, u mýho autíčka funguje stěrač 3 dveří tak, že přidržíš chvíli pravou páčku směrem k sobě. Začne se ti nejprve ostřikovat přední sklo a po pár vteřinách i zadní a začne fungovat i zadní stěrač..

Tak to vyzkoušej, jestli máš hranatý páčky, tak bych si tipl, že to bude fungovat takhle... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...