Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

imobilizer


Medion

Recommended Posts

ale jak zjistim jestli fakčí,je tam na zapalování taková krabička,která čte kod z klíče že? a když sem zkoušel startovat jenom z rozebranym klíčem(bez toho plastu)tak to taky chytlo.nebo z čeho to bere ten kod:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže když tam nedám ten plast s tou kostičkou a nastartuju taky by to nemělo chytnout nebo chytne a za chvilku vzdechne jo.hmm to sem zkoušel a auto normálně běželo,měl sem nastartováno tak 10 min a byl sem to i projet a nic.a co je to kolen zapalování za kroužek co do něj vedou takový 2 dráty právě z tý čtečky kodu.dá swe s nim i otáčet,na co to je?nemá to s tim něco společnýho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medion

ale jak zjistim jestli fakčí,je tam na zapalování taková krabička,která čte kod z klíče že? a když sem zkoušel startovat jenom z rozebranym klíčem(bez toho plastu)tak to taky chytlo.nebo z čeho to bere ten kod:myslim

tak si nech udělat običejný klíč cca za 90 kč a zkus si nastartovat , bude ti jen na to abys otevřel dveře a mohl si pustit rádio a stáhnout okýnka , ale při startování budeš bez šance.

Pokud nastartuješ klíčem s imobilizérem tak se ti to do 10s s klíčem bez imobilizéru taky povede , jinak nemáš šanci.Odzkoušeno na 206 2 l 2001 klíč jsem ale nerozebíral

[upravil dne 2/10/2006 raspa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medion

asi mě nic jinýho nezbyde než si nechat udělat ten klíč a zkusit to. ale když tam nedám ten plast s tim kodem tak by to přece nemělo chytnout

teoreticky ne - záleží co to tam ten kód posílá :myslim nechci strašit ale funguje ti imobilizér ? pokud si to teda nastartoval jen \"holým\" klíčem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak ten koužek okolo spínací skříňky co k němu vedou ty drátky, to je přesně to čtecí zařízení, co si bere kód z tej kostičky v klíči. Pokud auto normálně běží, tak je někde chyba... ale může být jenom pomatená řídící jednotka.... už jsem to taky zažil, ukradli mi toledo, pak se našlo s rozlámanou spínačkou a 14 dní jsem to normálně startoval šroubovákem, blikala kontrolka imobilizeru, ale auto bezproblému jezdilo.... pak z ničeho nic to přestalo jezdit a nikdo v autorizovaném servisu mi to nedokázal vysvětlit :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medion

to sem si myslel,ale kdyby to nefungovalo tam přeci nenastartuju.nebo ten imobil.neni aktivovanej a proto to nechce ten kod a chýtá to furt

imobilizér může být odpojen od řídící jednotky ale nevím jak je to od tebe já mám ještě ten kódový

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ani nic nevymyslis. Seriovy immo ma v plaste kluca pasivny RFID prvok /nepotrebuje napajanie/, okolo spinacej skrinky je vytvorene elmg. pole z citacky RFID /to je ta antenka - zavit/y/, z ktorej idu 2 droty. Vytvorene elmg. pole z tejto citacky napaja aj precita pasivny prvok RFID /to je ten valcek v plaste kluca/. Toto precitanie trva urcitu dobu cca 3s.

Preto je system nastaveny casovou konstantou /cca 5s/ tak, ze povoli nastartovanie aj bez precitania RFIDu, ale potom ak nesedi kod, motor zdochne.

RJ immo u modernejsich aut /aj u teba/ priamo spolupracuje s RJ motora /seriovy asynchron. prenos - 2 droty/, teda akekolvek nepotvrdenie kodu /kluc bez spravneho RFIDu, odtrhnuty kabel z citacky, porucha RJ immo .... ma za nasledok zdochlinu.

Mohol si usetrit experimentovanie, staci hlavicku kluca zabalit do staniolu /alobal/ - zabrani sa takto precitaniu RFIDu a spravne fungujucom immo sice nastartujes, ale po cca 5 s stojis.

Ty mas zrejme RJ motora s softverovo, alebo hardv. odblokovanym immo - predpokladam softverove odblokovanie /nie je nutny rozoberat RJ motora/.

Na nete najdes dost programov pre tuto cinnost /k radosti zlodejov aut/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: brejda.paul

Ani nic nevymyslis. Seriovy immo ma v plaste kluca pasivny RFID prvok /nepotrebuje napajanie/, okolo spinacej skrinky je vytvorene elmg. pole z citacky RFID /to je ta antenka - zavit/y/, z ktorej idu 2 droty. Vytvorene elmg. pole z tejto citacky napaja aj precita pasivny prvok RFID /to je ten valcek v plaste kluca/. Toto precitanie trva urcitu dobu cca 3s.

Preto je system nastaveny casovou konstantou /cca 5s/ tak, ze povoli nastartovanie aj bez precitania RFIDu, ale potom ak nesedi kod, motor zdochne.

RJ immo u modernejsich aut /aj u teba/ priamo spolupracuje s RJ motora /seriovy asynchron. prenos - 2 droty/, teda akekolvek nepotvrdenie kodu /kluc bez spravneho RFIDu, odtrhnuty kabel z citacky, porucha RJ immo .... ma za nasledok zdochlinu.

Mohol si usetrit experimentovanie, staci hlavicku kluca zabalit do staniolu /alobal/ - zabrani sa takto precitaniu RFIDu a spravne fungujucom immo sice nastartujes, ale po cca 5 s stojis.

Ty mas zrejme RJ motora s softverovo, alebo hardv. odblokovanym immo - predpokladam softverove odblokovanie /nie je nutny rozoberat RJ motora/.

Na nete najdes dost programov pre tuto cinnost /k radosti zlodejov aut/.

hele a nevíš kde bych ty prográmky našel?zkus mi sem hodit link.dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...