Sagic Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Čau lidi, v práci jsme dnes řešili spotřebu a dostali se k jízdě z kopce. Vím, že moderní motory při zařazeným rychlostním stupni odpojí nad určitým pásmem otáček přívod paliva a tudíž je spotřeba nulová,ale jak poznám,který motor to umí a který ne,když nemám palubní PC, který mi zobrazuje aktuální spotřebu? Dnes jsme řešili HDI a TD, myslím,že HDI je jasný,ten to umí,ale co TD? Je to půl na půl,tak prosím o rozseknutí (Samozřejmě motory od Peugeotu, r.v. od 97 ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 TD je mechanické ... žere Více v sekci Hledání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Hezká otázka,taky by mě to zajímalo. Tak co? .Kterej z 2.1TD - máte funkční palubní počítač? [upravil dne 28/9/06 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 28. září 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2006 Takže u TD je z hlediska spotřeby lepší vyhodit z kopce rychlost. Samozřejmě že z hlediska bezpečnosti ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Řekl bych, že ani z hlediska spotřeby. Mechanické čerpadlo dávkuje určité množství paliva při volnoběhu /vyhozená rychlost/, a to samé množství paliva i když jedeš z kopce se zařazenou rychlostí- poněvadž nešlapeš na plyn. Takže na spotřebu je to prašť jak uhoď. Jenže 2.1td má čerpadlo elektronicky řízený, a to by možná mohlo přívod paliva zavřít úplně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 A jak je to pak u stříkačky benzínu:myslim [upravil dne 28/9/06 Crack] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 řekl bych, že stejně jako u HDIčka .. prostě existuje soustava hnaná a hnací ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Z článku o 605 z roku 90: \"...Obě verze se liší palivou soustavou - SL má karburátorový motor, kdežto SRi vstřikový vybavený katalizátorem. Vstřikovací soustava přerušuje dodávku paliva při brždění motorem a poklesu otáček na 1400/min, jakož i při dosažení největších otáček 6500/min.\" Takže přepokládám že každej novější benzínovej vstřik to bude mít taky tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 pokud vyradis z kopce neni to nebezpecne protoze posilovace jsou konstruovany na to aby fungovali i pri volnobehu a muj nazor je ze i setris protoze vetsinou pokud maz zarazeno s kopce tak mas podrazeno tudiz vyssi otacky nez volnobeh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 28. září 2006 Sdílet Odesláno 28. září 2006 Původně zaslal: BobyD pokud vyradis z kopce neni to nebezpecne protoze posilovace jsou konstruovany na to aby fungovali i pri volnobehu Není to nebezpečný do chvíle než začně blbnout poteciomter jakože u 90% benz. Peugeotů k tomu dřiv nebo později dojde, nebo nedobije altík, otáčky zahaprujou, auto zdechne a pak ovládej to auto v 90 na točité okresce z kopce. Přeju hodně štěstí. Původně zaslal: BobyD a muj nazor je ze i setris protoze vetsinou pokud maz zarazeno s kopce tak mas podrazeno tudiz vyssi otacky nez volnobeh Vyšší otáčky neznamenají že tam de benzín (viz co sem psal o příspěvek výš). Oprava: Nevím jestli jsi mluvil o benzínu nebo dieselu, ale diesel v klidu zdechne taky... Spíš by mě zajímalo jak je to u PD dieselů kde je čerpadlo ovládaný vačkou... [upravil dne 28/9/2006 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 29. září 2006 Sdílet Odesláno 29. září 2006 Mno, já mám 406 2,0i r.v. 96 a z kopce nevyřazuju - jednak je to těžká kráva, takže může nastat situace viz. Fusion, a druhak na počítači vidím 0,0 spotřebu, takže brzdím motorem a šetřím benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xonik Odesláno 29. září 2006 Sdílet Odesláno 29. září 2006 Já mám 2,1 TD a mám tam palubní PC. Když z kopce vyřadím tak mám spotřebu podle aktuální rychlosti +- 1,2 l/100 km a když tam nechám rychlost, tak mi to úkáže 0,3 - 0,6 l/100 km. Takže pokud jedu z kopce, tak nechávám rychlost. A pokud jedu třeba po delší rovince, kde vím že po 700 m bude zatáčka, tak vyřazuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.