Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Netahne


Slavek1

Recommended Posts

Kamoš ma 406TD r.v.96 zřejme mu nejde turbo, ja sem v tom jeste nejel tak to nemuzu podtvrdit, ale podle jeho slov asi je to tak, prej je to liny nezrychluje to, taky ma velkou spotrebu kolem 12l a nejdou mu otacky ani tahometr, to by z turbem nemelo by mit nic spolecnyho, to je jen k tomu ze sem mu rekl ze turbo mu zabere az od 2000 a on prej jak to pozna kdyz je to celi kaput:D

ted otazka kolik by stala pripadna repase turba, nebo treba to ani neni spatnym turbem,:myslim jen nesepina

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim pokud je to mechanickej diesel.tak by to moh bejt turbokorektor (membrána na čerpadle) nastavuje čerpadlo podle tlaku turba.Tátovi to na 1,8td dělalo úplně to samy až na tu spotřebu ta něšla tak na horu.Výměna membrány to napravila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo je přeci slyšet. Musí vědět jestli se točí nebo ne. Další možností je, že netěsní, nebo je vypadlá hadice turba. To by bylo také slyšet. Netěsnost znamená hlasité syčení při náběhu turba a vypadlá hadice - turbo není slyšet a přibude takový zvláštní hukot. Vizuálně to lze kontrolovat také. Když systém netěsní, jsou hadice zaprasené od oleje. Až tak, že stékají kapky.

Co se týče regulačních prvků, tak tam jsou dva. Regulační ventil tlaku vzduchu. Ten chrání turbo proti příliš vysokému tlaku a tím následnému přetočení. Funguje tak. že je od hlavního potrubí turba odvedená hadička do membrány. Ta ovládá přepouštěcí ventil, který upouští primární tlak. Kdyby to bylo zatuhlé v poloze otevřeno, ventil vypustí většinu tlaku ven a na turbo zbývá málo vzduchu a netočí se dost rychle. Druhý regulační prvek je již zmíněný korektor na čerpadle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobný příznaky motor vykazuje, pokud není zapojen /nebo není funkční/ termistor sání.

Jednou sem ho po drobný opravě zapoměl zapojit, a autí nechtělo zrychlovat, bylo líný,

rychlost ani zaboha dostat nad 80km.Po zapojení jako když mávne proutkem-no problem.

Je to čidlo na gumové trubce mezi chladičem stlač.vzduchu a vlastní hlavou sání.Nachází se na tom kolenu hned za chladičem.Tak ho zkus zkontrolovat. Pŕeju hodně štěstí.:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky vsem, zitra se mu na to chci podivat, tak budu o neco chytrejsi, promeroval ste nekdo ten termistor sani, jaky tam je odpor at vim jestli je spatny nebo ne?

to - JKosta, moh by si mi prosimte hodit sem nejaky obrazek, aspon priblizne kde se nachazi ten regulacni ventil

jo jeste takova poznamka, turbo toci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem se na to koukal, mel vypadlou hadicku( kuk obr.) napiste mi co to je a jak to funguje, ja sem na to koukal a z tlakovyho bubnu de hadicka do takovyho cidla to ma odpor 0.33 kom, potom to od toho cidla jde do toho ventilu nebo co to je a od nej de lanko na cerpadlo, tak potrebuju vedet jak to funguje

peg1wt2.th.jpg

[upravil dne 17.9.06 Slavek1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...