kmil Odesláno 21. srpen 2006 Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 Mam P206 1,4 benzin 8V a zajima me jestli je normalni tento jev:Pri behu na volnobezne otacky cca 800ot. a pri normalnim pridani je vse OK,ale kdyz na to dupnu prudce na ten plyn tak ten motor jakoby zaskobrtne.Dela to jen z volnobeznych otacek,kdyz jsou ot. vyssi nez 1000 tak to neudela. 2 dotaz je: Kdyz jedu z kopce na neutral a pridam plyn a pustim,tak otacky vcelku rychle spadnou na kolem 1200ot a pak klesnou na 800 plynule,ale pokud jedu se zarazenym stupnem s kopce bez plynu a tudiz jsou uzavreny vstriky a promacknu spojku,tak motor prudce klesne s otackama az na nejakych 700ot ne-li min a pak pozna ze je to hodne malo a prida si-skoci to tak na 1100 -1200 a pak teprve spadne na onech 800ot.Je to normalni?Jednou se mi stalo,ze ten motor i zdechnul,ale to mohlo byt už jinym vlivem,treba benzinem,protoze to bylo fakt jen jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikc Odesláno 3. říjen 2006 Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Pokud ti to dělá jen občas, tak buď rád - s 206 mám stejný problém, který se ovšem objevuje mnohem častěji - řešeno v servisech (údajně má pomoci nový SW pro řídící jednotku) - nový SW nahrán v pondělí, ale zlepšení neshledávám (nepravidelný chod motoru) - špatně drží volnoběh, např. při sepnutí ventilátoru na chladiči se rozkolísají +-200. Takže asi další reklamace. Rada - navštívit servis a popsat problém, snad budeš mít větší štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 3. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 3. říjen 2006 Resim jeste jeden problem a to na je to tomu podobny,ale ten co resim tam me dost se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikc Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Myslíš cukání při rozjíždění? Mě to taky cuká (po aktualizaci SW o trošku méně) - je zcela jedno, zda-li studené nebo zahřáté - na rychlostní stupeň 1 a 2. Jinak na volnoběh to trošku s autíčkem cukne - mám pocit, že motor má nějak nepravidelný chod a čas od času má chutě chcípnout, následně si vytáhne otáčky nad 1000 a opět pomalé ustalování na volnoběh - je to normální s tím pomalým ustalováním? S volnoběhem mi pohne i sešlápnutí a puštění spojky - nějak mě to přestává můj rozum brát (u jiných aut jsem se s tím nesetkal). Jedna perlička - při poklesu volnoběhu pod jistou hranici při brždění to jaksi přestalo několikrát brzdit (dle servisu to je zcela normální a mám se naučit jezdit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 4. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Mě to dělá jen to cukání za studena,jinak ne-jenže je to škubnutí jak prase-když bych se chtěl hned prudčeji rozjed tak to chcípne.Měl bys asi navštívit jinej servis a ne Peugeot kde tomu nerozumněj,ještě nikdy mi nepomohly.S tím kolísánmím volnoběhu-mě nekolísá,drží krásně stejný otáčky ikdyž mačkám spojku a pouštím.Když šlápnu na plyn a pustím při neutrálu,tak to rychle spadne na 1200 otáček a pak pomalu plynule klesene na tech 800 a drží. [upravil dne 4.10.06 kmil] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 TAk to čumim Já sem žádný takovýhle problém naštěstí nenašel. mám 1.4 8V, rok výroby 2000. Za studena jsou otáčky trochu vyšší asi tak 1100, po zahřátí to de na 900 a tam to taky drží. Studený motor jen tak lehtám, nevytáčím a žádný sprinty s tim nedělám, takže zaškobrtnutí za studena nepozoruju. Jediný čeho sem si všiml je, že studenej motor pár sekund po startu jde hůř do otáček. Když je motor hned po nastartování, a rozjíždím se, tak držím nohou pedál pořád ve stejný poloze a zhruba po 20ti metrech to auto jakoby ožije....při tom stejným plynu najednou de do otáček a zrychluje..... pak už všechno v normálu. možná není chyba v softweru ,ale v nějakým čidle....třeba váha vzduchu, nebo čidlo teploty kapaliny, nebo nějaký tlaky.....je toho povícero. Každopádně by to byla mravenčí práce s diagnostikou...nebo to všechno preventivně povyměňovat - některý čidla drahý nebudou, ale zrovna váha vzduchu by levná nebyla. Co máte za ročníky výroby? Existuje nějaká série s vadným SW v BSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 5. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 já mám 1.4 8V r.v.2001.No ja když jdu za studena jen lehounce plynem na rozjezd,tak se rozjedu v pohode,ale jak radim dvojku a pridam,tak zaskub jako prase.A taky nejdu moc do otacek pri studenym motoru.Driv to urcite nedelalo,to vim,tak bud je za studena nekde studenak,nebo neco odeslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Čau všichni, včera, když jsem to tady četl, jsem si vzpomněl, že o něčem podobným jsem už četl. Bylo to ve Světě motorů a tam psali,že důvodem nepravidelného běhu motoru u 206(týká se 1.4i a 1.1i) jsou často zapalovací cívky od Sagemu.Dávaly se tam i od Electrickfilu a ty tímto netrpí. Lišta s nimi má být mezi víkem ventilů a sacím potrubím.Pokud je ta lišta hranatá,pochází od Sagemu,pokud má dvě oblé hrany a na straně od hlavy na dotek příjemnou měkkou hmotu, pochází od Electrickfilu. Nevím zda vám to nějak pomůže, ale třeba jo,tak se mrkněte jakou tam máte Jinak je tam ještě napsáno,že výměna stojí 4000,- + max.hodina práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 5. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 No já mám asi od sagemu,je to tvrdá uměla hmota,sice zakulacený hrany ze vsech stran,ale celkove je to hranaty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Původně zaslal: kmil No já mám asi od sagemu,je to tvrdá uměla hmota,sice zakulacený hrany ze vsech stran,ale celkove je to hranaty. Rád bych ti poradil, ale psal jsem jen to, co četl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 5. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 No to by asi stejně neřešilo ten můj problém s tím škubnutím.Spíš to vidím na nějaký čidlo,no ale jaký,asi teplotní...no uvidíme časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Já myslím, že to co popisuje zdenikc, je přesně to, o čem tam psali. Mrkněte a uvidíte [upravil dne 5/10/06 Sagic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikc Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Původně zaslal: tanagy TAk to čumim Já sem žádný takovýhle problém naštěstí nenašel. mám 1.4 8V, rok výroby 2000. Za studena jsou otáčky trochu vyšší asi tak 1100, po zahřátí to de na 900 a tam to taky drží. Studený motor jen tak lehtám, nevytáčím a žádný sprinty s tim nedělám, takže zaškobrtnutí za studena nepozoruju. Jediný čeho sem si všiml je, že studenej motor pár sekund po startu jde hůř do otáček. Když je motor hned po nastartování, a rozjíždím se, tak držím nohou pedál pořád ve stejný poloze a zhruba po 20ti metrech to auto jakoby ožije....při tom stejným plynu najednou de do otáček a zrychluje..... pak už všechno v normálu. možná není chyba v softweru ,ale v nějakým čidle....třeba váha vzduchu, nebo čidlo teploty kapaliny, nebo nějaký tlaky.....je toho povícero. Každopádně by to byla mravenčí práce s diagnostikou...nebo to všechno preventivně povyměňovat - některý čidla drahý nebudou, ale zrovna váha vzduchu by levná nebyla. Co máte za ročníky výroby? Existuje nějaká série s vadným SW v BSI? Dle mých informací 206 vyrobené v roce 2006 mají mít problém se SW v řídících jednotkách. Celkem mne zaráží, že o tomto problému Peugeot věděl a i přesto vesele dál auto s tímto problémem prodával. Bohužel se mi tento kousek podařilo taky koupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 6. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Pokud to Peugeot vi,tak by to snad mel opravit zdarma.Tohle se me taky netyka,teda asi,protoze mám r.v. 2001. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 20. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2007 Po case musim konstatovat,že jsem zatím nic nevyřešil a dělá to čím dál častěji.Někde jsem tu vyčetl,že motor má mít volnoběžné otáčky 850ot/m,jenže na otáčkoměru mám ručičku přesně na první čárce pod 1000,což odpovídá otáčkám 750ot/min,protože na dílek připadá 250ot/min,mám pravdu? Není to moc málo?Čím se dají zvednout o trošku?Jde u mojeho modelu (motor TU3JP KFW) nastavovat potenciometr škrtící klapky,nebo má je napevno,že nejde štelovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 20. březen 2007 Sdílet Odesláno 20. březen 2007 Mě to dělá jen to cukání za studena,jinak ne-jenže je to škubnutí jak prase-když bych se chtěl hned prudčeji rozjed tak to chcípne.Měl bys asi navštívit jinej servis a ne Peugeot kde tomu nerozumněj,ještě nikdy mi nepomohly.S tím kolísánmím volnoběhu-mě nekolísá,drží krásně stejný otáčky ikdyž mačkám spojku a pouštím.Když šlápnu na plyn a pustím při neutrálu,tak to rychle spadne na 1200 otáček a pak pomalu plynule klesene na tech 800 a drží. Taky mám stejný problém,ale cukne mi to jednou-maximálně dvakrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracekvo Odesláno 12. září 2023 Sdílet Odesláno 12. září 2023 (upraveno) Ahoj, Vím, staré téma, ale nenašel jsem novější s tímto problémem. Motor 1.4 55kW rv.99. Vyměnil jsem tam nejdříve zapalovací lištu, ale motor kuckal dál. Tak jsem vyměnil vstřik, kde byla divně opálená svíčka. Dost to pomohlo, ale nebylo to ono. Nakonec jsem vyměnil i zbylé 3 vstiřky a motor už jede hezky. Jen jediné, co mě trápí. Když nastartuju studené auto a rozjedu se, tak při přeřazení z 1 na 2 zhruba na 1-2 vteřiny motor ztratí tah a pak se chytne a už to nikdy neudělá. Je to zhruba jako kdybych nachvilku vypnul zapalování a pak zapnul. Vyřešil někdo tento problém o kterém se tu mluvilo? Příjde mi, že je to ten samý. Upraveno 12. září 2023 uživatelem dracekvo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.