Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výpary benzínu v kabině


Vertex

Recommended Posts

Cítím občas výpary benzínu v kabině u mýho 205 GTI Griffe. :myslim Dneska při teplotách vysoko nad 30 stupňů dost často. :myslim:(Je pravda, že zatím nemám funkční magnetický ventil odsávání benzínových par, ale netuším, jestli to má až takovej vliv. :myslim:nevim:grr

Kudy to může utíkat? :(:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vertex

Cítím občas výpary benzínu v kabině u mýho 205 GTI Griffe. :myslim Dneska při teplotách vysoko nad 30 stupňů dost často. :myslim:(Je pravda, že zatím nemám funkční magnetický ventil odsávání benzínových par, ale netuším, jestli to má až takovej vliv. :myslim:nevim:grr

Kudy to může utíkat? :(:myslim

Skontorluj vsetky hadicky ktorími preteká benzín určite bude prasknutá.Ale nezistíš to podla vlhkosti lebo sa tá kvapka hneď odparí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mi to dělá, máš originál airbox a nebo si dal konus? U mě je to tím že si to v nízkých otáčkách střílí do sání...

El mag ventil při jízde přivádí vzduch za škrtící klapku a po zhasnutí motoru opačným směrem propouští vzduch do kanystru s aktivním uhlím...z něhož do dále pokračuje až do nádrže...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Housing: Sportovní filtr nemám

Fana: pumpa je někde u nádrže, ne?

Ajsik: na otáčkách to závislý není, někdy to je cejtit když to točím, někdy když to běží na volno, ale spíš mi přijde, že je to dost cejtit když jsou hice. Konus nemám

[upravil dne 1/8/06 Vertex]

[upravil dne 1/8/06 Vertex]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mi v tehle vedrech zvlast pri popojizdeni v kolonach smrdi v kabine benzin, je to asi tim elektromagnetickym ventilem, pac ja kdyz jedu na plyn, tak originalni ridici jednotka je odpojena a jeji funkci prebira ridici jednotka LPG zarizeni, tahle jednotka ale neumi ovladat ten elektromagneticky ventil jako ta originalni, takze ho neotvira a pary pak jdou pres ten uhlikovy filtr odvetravaci trubkou primo do predniho leveho podbehu a tam jsou nasavany otvorem pred spolujezdcem pres vetrak v kabine, pokud prepnu na benzin - a tim aktivuju originalni RJ, ventil se otevre a je po smradu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vertexi, musíš jezdit hodně rychle (dopředu) a pak to snad bude lepší. A necouvej, mě to sice nevadilo, ale jednou jsem s GTi couval trošku rychleji a osádce vozu se to nelíbilo (přitom mě ty výpary benzínu nevaděj...)-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný no, super rada :D:D:D

Mě to tankuje už jen proto, že vím, že není něco v pořádku. Je docela jedno, jestli jedeš dopředu nebo couváš, šlapeš na to nebo letíš z kopce na volnoběh. Uvidíme po výměně ventilu a při vedrech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...