Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

imobilizér na 406


turcovsky

Recommended Posts

To máš asi smolíka. Protože pokud svítí současně červená se zelenou tak to hlásí chybu v imobilizéru. Možná by pomohlo na nějakou dobu odpojit baterku (bacha pokud máš origo rádio a neznáš kód). Případně zkus prohlídnout pojistky a dráty co vedou od klávesnice (občas se lámou (vlastní zkušenost)). Jinak Ti asi pomůže už jedině peugeot servis. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam takovy pocit, ze tohle se stane, kdyz nekolikrat po sobe spatne zadas kod. Ale doprovazi to i silnej akustickej signal, kteryho se nebavis, pokud neodpojis baterku. Uz se mi to povedlo, kdyz se mlada pokousela nastartovat auto a nebyla si jista kodem. To ale asi nebude tvuj pripad.

Ja odpojil baterku a bylo to v pohode. Ale pak mi spadnul kamen ze srdce :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě svití červená i zelená docela často, zadám kod, 3X to pípne, rozsvítí se mi červaná i zelená a v poho nastartuju, někdy zase svítí jenom zelená a nepípá to, nenašel jsem žádnou spojitost proč to tak je, ale funguje to.....:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vlas

Mě svití červená i zelená docela často, zadám kod, 3X to pípne, rozsvítí se mi červaná i zelená a v poho nastartuju, někdy zase svítí jenom zelená a nepípá to, nenašel jsem žádnou spojitost proč to tak je, ale funguje to.....:super

No mě to 3x pípne jen když startuju přes servisní kód.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vlas

Mě svití červená i zelená docela často, zadám kod, 3X to pípne, rozsvítí se mi červaná i zelená a v poho nastartuju, někdy zase svítí jenom zelená a nepípá to, nenašel jsem žádnou spojitost proč to tak je, ale funguje to.....:super

presne tohle mi to zacalo taky delat, trosku me to stve poslouchat kazdou chvili jak to pipa, ale jede to. Ma ale strach, ze to prestane pipat a taky to prestane jet. Dost vazne jsem premyslel o tom, ze ho nejak vypnu a budu jezdit bez imobilizeru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrušení zadávaní kódu přes klávesnici provádí servis peugeot za 1500kč.Mám ty samé problémy.Závada je v kabeláží ke klávesnici.Měl jsem přerušený oranžový drátek svítily mi obě led,ale kód to bralo,jedině jsem ho nemoh změnit.Nyní jsem si to už opravil,přesto se mi někdy rozsvítí obě led.Asi špatný kontak toho drátku,protože v místě napojení na klávesnici není moc místa na pájení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No me zatim snad problemy nedela, ale nechci to zakriknout, neprekvapilo by me, kdyby se podelalo i tohle, protoze posledni dobou nejak vsechno na tom aute odpada.

Nevim, co je na tom pravdy, ale nekde jsem slysel, ze jako ochrana proti zlodejum je tenhle imobilizer fakt dobrej. Ze se to jen tak obejit neda. Docela by me zajimalo, jak to teda je. Spis spoleham na to, ze by nikdo takhle stary auto nekradl :)

[upravil dne 28.6.06 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je treba si donest svoji ridici jednotku se znamym kodem, popr. ukrast tu stavajici a nez to majitel zjisti, prehrat v ni kousek pameti, kterej je dostupny ke stazeni na internetu, dokonce uz byl uvedenej i tady na klubu a pak nastartovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zaxon

... Závada je v kabeláží ke klávesnici.Měl jsem přerušený oranžový drátek svítily mi obě led,ale kód to bralo,jedině jsem ho nemoh změnit. ...

jj mám to samý, svítí obě diody a nejde změnit kód, a taky vůbec to nepípá. Tato závada se mi čas od času objevuje, ale zatím to jakžtakž funguje, tak to neřeším (možná si časem koupím jiný auto :mrk)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problem,diody svítí a imobilizer pípá při startu a při vypnutí motoru. Problem nastal ulomením několika drátků u klávesnice. Nemá náhodou někdo foto orig.zapojení.Je možné,že jsem ulomené drátky nezapojil správně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: JiS

Mám stejný problem,diody svítí a imobilizer pípá při startu a při vypnutí motoru. Problem nastal ulomením několika drátků u klávesnice. Nemá náhodou někdo foto orig.zapojení.Je možné,že jsem ulomené drátky nezapojil správně.

nekde bych snad mohl mit schemata zapojeni s cisly dratu, mrknu se po tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

tady z mého předešlého sedana snad pomuže

foto pekne ;) ale vzhledem k tomu ze tam je nekolik dratu stejne barvy, tak bych se na nej ani v nejmensim nespolehl, proste cisla dratu jsou cisla dratu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: JiS

Foto je opravdu pěkné, ale já mám těch drátků 13. Obsazeny jsou navíc ještě pozice zleva 2 a 10. Takže správné zapojení asi jen podle schematu.

Když ono těch klávesnic je asi 7 druhů. a to se to pak pěkně blbě hledá.

Mě to fungovalo sqele než jsem jednou sedl do auta a klávesnice vůbec nereagovala a pořád blikala červená kontrolka. Ještě že to bylo před barákem. Nakonec jsem našel 2 přelámaný drátky. Sletoval jsem je a vše zase chodí jak má. :roker

Bude to asi nejčastější příčina problémů s tímto imobilizérem. :myslim

[upravil dne 12/7/06 Dave_k]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem ten samý problém, při zadání kodu mi imobilizer pípal a svítila červená a zelená dioda. To jsem řešil prvně vyklopením panelu imobilizeru a potom zapnutím zapalování (otočením klíčku), to fachalo. Jednoho dne mi po zapnutí klíčku stále blikala červená dioda a nešel zadat kod. Zahejbal jsem svazkem a znovu to začlo fungovat, na to jsem ten svazek vytáhl po nastartování motoru, kod to už nechce a auto jezdí. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marek P.

Měl jsem ten samý problém, při zadání kodu mi imobilizer pípal a svítila červená a zelená dioda. To jsem řešil prvně vyklopením panelu imobilizeru a potom zapnutím zapalování (otočením klíčku), to fachalo. Jednoho dne mi po zapnutí klíčku stále blikala červená dioda a nešel zadat kod. Zahejbal jsem svazkem a znovu to začlo fungovat, na to jsem ten svazek vytáhl po nastartování motoru, kod to už nechce a auto jezdí. :super

docela odvaznej kousek, ale jestli to tak funguje tak jen dobre, ale zkouset to asi nebudu:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

V sobotu jsem něco podobného řešil. Svítily obě diody, ale imobilizer přijímal kod a po jeho zadání šel motor nastartovat. Po rozdělání svorkovnice a pečlivé kontrole čísel vodičů, jsem zjisti, že jsem měl dva vodiče přehozené ( výsledek rychlého zapojení bez schematu, kdy se vodiče přelomily ). Po správném zapojení se funkce imobilizeru obnovila bez chyb. V příloze je osazení vodičů na pozici svorkovnice. Snad to někomu pomůže. Dvě varianty pro 11 a 13 vodičů.

Čísla_drátů_imob.xls

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...