Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kto ste uz opravovali tachometer,budiky


bakero

Recommended Posts

Zdravim

Vcera som vybral pristrojovku, lebo mi blbol otackomer a tachometer. Vycistil som tie tycky kontoxom. Otackomer funguje,ale tachometer blbne dalej. Chcel som dat von aj ten plosny spoj, ale je nejako napevno spojeny s tou vonkajsou foliou a neviem, ako to rozpojit, aby som mohol ten plosak vybrat. A ako mam tie tycky vyhnut, su dost pevne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musis pod tu kovovou sponku, ktera drzi zvenku pricvaknutou tu folii na desce plosnych spoju, strcit nejaky tenky predmet, nuz nebo sroubovak, ale tak abys tu folii neposkodil, pak zapacenim vycvaknes ten plisek ze dvou plastovych zoubku a uz pujde sundat, je dobry kdyz uz to budes mit sundany ocistit ty kontakty mezi folii a DPS

No a pak uz staci jen odehnout uvnitr budiky plastove zacvaky, ktere drzi DPS a tu pak vytahnout ven

Z druhe strany je pak dobre pajkou prohrat kontakty tech zminenych tycek, byvaji tam studene spoje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejne s tim budes mit porad problemy. Jestli ti muzu radit, obvolej nekolik vrakovist a za 15set sezenes jinou pristrojovku a kdyz budes mit stesti, tak sezenes z Coupe s chromovanejma budikama a vypada fakt moc hezky ...

... par lidi na tomhle foru uz ji mame :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

Stejne s tim budes mit porad problemy. Jestli ti muzu radit, obvolej nekolik vrakovist a za 15set sezenes jinou pristrojovku a kdyz budes mit stesti, tak sezenes z Coupe s chromovanejma budikama a vypada fakt moc hezky ...

... par lidi na tomhle foru uz ji mame :D

hehe treba ja :D Nutno podotknout ze kdyz jsem tyhle budiky s chrom rameckama koupil, tak hned po vymene jsem zjistil ze vsechny zarovky, ktere sviti za provozu byly popraskane (rekl bych vlivem narazu pri bouracce se rozhavena vlakna pretrhla ), to ovsem nebylo vse, asi po mesici jezdeni mi spadla rucicka tachometru a byl konec, to uz jsem mel docela strach, ze nepujdou opravit, ale nakonec pomohlo kompletni rozebrani, vycisteni, propajeni konektoru a zase slapou

BTW eventuelne mam na prodej ty stare budiky, jsou na vsechny starsi modely 406 ( benzin nafta sedan break coupe ) ale maji jen hodiny. Ty mi nikdy neblbnuly, menil jsem je jen kvuli tem chromovym ramecku a otackomeru

Na zaver si dovolim jedno foto ;)

6.jpg

[upravil dne 27/2/06 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

Stejne s tim budes mit porad problemy. Jestli ti muzu radit, obvolej nekolik vrakovist a za 15set sezenes jinou pristrojovku a kdyz budes mit stesti, tak sezenes z Coupe s chromovanejma budikama a vypada fakt moc hezky ...

... par lidi na tomhle foru uz ji mame :D

Stačí vzít lupu, řádně prohlédnout a propájet místa která se nezdají (pod lupou to bylo pěkně vidět - nezapomět na kostru, já ji přehlédl, takže jsem opakoval rozdělávku). :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vlas

Ferry na kolik si ceníš ty staré budíky s hodinama?Možná bych věděl o zájemci..

no na vrakaci se prodavaj tak od 1500 vys, ja bych je dal tak za 1000, chodily celou dobu fakt bez chyby a nevrtal jsem se v nich, ukazujou bez problemu a stav tachometru je cca 147tis km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, dík za info, ještě se rozmyslím, přece jenom otáčkoměr by chyběl, ale šíleně mě rozčiluje když mi 10 x za den ručíčky bouchnou od dorazu k dorazu (nehledě na to že tím se odčítají kilometry, takže nemám přehled kolik najedu....) letováním to taky nejde spravit 100 procentne a budíky z vrakoše, to je taky sázka do loterie....

Popravdě, kdyby cena šla ješte dolů usnadnilo by to rozhodování.

No rozhodnu se řekněme do zítra a dám vědět. Šlo by to poslat poštou, nebo tak nějak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo 800 je slušná cena, sem kousek od Plzně, do zejtra se rozmyslim a dam vědět. Kdyžtak ti napíšu mejlíka.

A otázečka, připojení konektoru je asi všude stejný co? Já mam 1.8 16V, r.v.96.

A budíky tedy mají tacho, hodiny, teploměr, palivoměr a digi počítač km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, pripojeni je uplne stejny u vsech starsich modelu 406, cili je muzes dat do benzina diesla sedana breaku a nebo coupe

Ukazuji presne to co jsi vypsal, kdybys prijel zitra do Phy na sraz na Dzban ( z Plzne tam pojede Petr 406 red ) tak bych ti je vzal rovnou tam, ale to bys mi musel dat vedet, abych je rano vzal rovnou do prace, odpo pojedu uz primo tam Tak rozmysli a kdyztak posli treba i sms, telefon mam v podpisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem preco by to nemalo ist dobre, ked prepajkujete tie studene spoje.

Ja som prepajkoval vsetky tie tycky otackomu, tachometru a palivomeru a ide to ako svajciarke hodinky. A s tym ohybanim tyciek je to podla mna blbost, treba prepajkovat tie studaky a ide to. Robil som to v pondelok, uz som presiel nejakych 1000km ide je tu uplne super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferry nezlob se, ale asi sem dělal zbytečnej poplach,

Sem schválně včera dával pozor jak moc jezdim podle otáčkoměru, a zjistil sem že na něj čučim docela dost....Takže by mi asi dost chyběl.....Tak soráč:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vlas

Ferry nezlob se, ale asi sem dělal zbytečnej poplach,

Sem schválně včera dával pozor jak moc jezdim podle otáčkoměru, a zjistil sem že na něj čučim docela dost....Takže by mi asi dost chyběl.....Tak soráč:D

ok v pohode, no ja jezdim podle otackomeru akorat kdyz potrebuju rychle acelerovat, tak si hlidam abych nesel pres 6000 otacek :D A nebo naopak kdyz jezdim na spotrebu, tak zase abych se drzel tak max do 2200

No zkus jeste propajet ty kontakty jak tu bylo popsano, popr. jeste chyba muze byt v modulu rychlosti, coz je podle toho co jsem slysel krabicka umistena kdesi pod palubkou, ted nevim jestli na strane spolujezdce nebo ridice, a ta muze taky blbout, to by ti ale musel poradit nejakej elektrikar z peugeotu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bakero

Neviem preco by to nemalo ist dobre, ked prepajkujete tie studene spoje.

Ja som prepajkoval vsetky tie tycky otackomu, tachometru a palivomeru a ide to ako svajciarke hodinky. A s tym ohybanim tyciek je to podla mna blbost, treba prepajkovat tie studaky a ide to. Robil som to v pondelok, uz som presiel nejakych 1000km ide je tu uplne super.

Já to mám propájeno cca 1 rok a fachčí mi to bez problémů. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...