Guest f3rdaaa Odesláno 20. únor 2006 Sdílet Odesláno 20. únor 2006 Hoj lidi portebuju radu, mam 406 2.0HDI rv.2000. Nekdy to do kopce vyhodi chybu autodiagnostiky motoru. Uz jsem to mel 4x v servisu a nevi si s tim rady. Po napojeni na pocitac to ukaze chybu tlaku u turba. Ale dela to jen nekdy, takze na turbo to nevypada, pumpa byla merena, ta je taky v norme, hadice vymenene a cely system je tesny, ventily byly taky merene a jsou v poho. Jestli nekoho neco napada, nebo mel treba neco podobneho, tak dejte vedet. DIK Jo a jeste jak to vyhodi chybu, tak klesne vykon motoru - asi nejaky nouzovy rezim. [upravil dne 20.2.06 f3rdaaa] [upravil dne 30.3.06 f3rdaaa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 20. únor 2006 Sdílet Odesláno 20. únor 2006 Mě to dělá taky a je to celkem nepříjemný, když na nějaké silničce v alpách jedeš 20km/h a ostatní tě nemají kde předjet. Taky se mi rozsvítí kontrolka, po 5ti nastartování zhasne. Tady jsem našel na foru v amíkově to někdo řesil: http://www.dieselcar.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=dr_pug;action=display;num=1087683942 Já jsem začal s vyřazením egr ventilu, ale zatím jsem neměl kde to testnout. Řeším s tímhle motorem ještě další problém, téma HDI 80kw... Včera jsem pozoroval při jízdě turbo a nechápu jak je možný, že na dvojku začíná táhnout ve 3000, na trojku ve 2600ot, na čtyřku tak ve 2300 a na pětku ve 2000. Jak na to může mít vliv zařazená rychlost? A hlavně proč tak pozdě? David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 20. únor 2006 Sdílet Odesláno 20. únor 2006 Původně zaslal: f3rdaaa Hoj lidi portebuju radu, mam 406 2.0HDI rv.2000. Nekdy to do kopce vyhodi chybu autodiagnostiky motoru. Uz jsem to mel 4x v servisu a nevi si s tim rady. Po napojeni na pocitac to ukaze chybu tlaku u turba. Ale dela to jen nekdy, takze na turbo to nevypada, pumpa byla merena, ta je taky v norme, hadice vymenene a cely system je tesny, ventily byly taky merene a jsou v poho. Jestli nekoho neco napada, nebo mel treba neco podobneho, tak dejte vedet. DIK Jo a jeste jak to vyhodi chybu, tak klesne vykon motoru - asi nejaky nouzovy rezim. [upravil dne 20.2.06 f3rdaaa] 1... co to přesně hlásí za chybu a kód chyby. V těch překladech je tolik chyb, že to nemusí vůbec být turbo. 2... odyž odpojíš EGR, akorát se ti rozsvítí DIAG. kvůli EGR. Nic jiného se nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 Cislo chyby fakt nevim. Jen co mi v servisu rekli,ze to hlasi chybu tlaku v turbu. Ted mi zkusily odpojit ventil co je napojenej na vyfukovy potrubi a pousti vyf. plyny z5 do motoru (prej ze nemusi spravne dovirat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 Původně zaslal: jpfreestyle Mě to dělá taky a je to celkem nepříjemný, když na nějaké silničce v alpách jedeš 20km/h a ostatní tě nemají kde předjet. Taky se mi rozsvítí kontrolka, po 5ti nastartování zhasne. Tady jsem našel na foru v amíkově to někdo řesil: http://www.dieselcar.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=dr_pug;action=display;num=1087683942 Já jsem začal s vyřazením egr ventilu, ale zatím jsem neměl kde to testnout... David Jinak co je to ten egr ventil? A jestli jsem to z toho amer. fora pochopil, tak ten kolik procistil kontakt od elmag. ventilu co hlida tlak v turbu a je to OK? Ale zas kdyby to byl kontakt, tak by to delalo uplne nahodne a ne jen pri jizde do kopce, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 Egr ventil je to co ti taky vyřadili. Vrací při volnoběhu a nízkých otáčkách výfukové plyny do motoru a při jízdě by se měl zavřít. Řikal jsem si, že když se to hodně zahřeje, tak se třeba zasekne a nedovírá, ale zajímavý je, že to zároveň hlásí i chybu u regulace turba. Kontakty jsem taky zavrhnul, to by nedělalo jenom při určitém zatížení. Co jsem pochopil z tý angličtiny, tak ani výměna těch solenoidů ne vždy pomohla. Mě se ta chyba objeví většinou někde při dlouhém stoupání v horách (změna nadmořské výšky), tak jsem přemýšlel jestli by to nemohlo nějak souviset s atmosférickým tlakem. No prostě nechápu proč to dělá jenom do kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 A k těm chybám, nejspíš mu to hlásí ty samý co mě: 0243 a 0246 Měnič tlaku reg.tlaku přeplňování (odchylka); a naposled 0401a 0403 Regulace odvodu recirkulace výf plynů (odchylka). Ty chyby si radši nech vždycky vytisknout, protože je vymažou a už se k nim nedopídíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 Anti-boil function In addition to an optimised cooling circuit, the injection ECU incorporates a coolant anti-boil strategy. When driving in severe conditions, the amount of fuel injected is limited to prevent the coolant from boiling (towing at GTW, maximum speed). The effect on the vehicle results in a reduction in speed when towing and at maximum speed. NOTE : Gross train weight (GTW). Tak vzhledem k tomu, že po vychladnutí to zase jede normálně a kontrolka zhasne, tak tohle by mohlo být možné vysvětlení, chrání se to před přehřátím. Akorát nevim proč to vyhodí chybu egr a tlaku turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 jednoznacne to vidim na vymenu selenoidnych elektro ventilov a hlavne ventilu ovladania turba. skus to na rovinke poriadne rozturovat plny kotlik na trojke a na stvorke. ta zavada sa ti musi prejavit. treba asi 5-8sec takejto jazdy kedy je poziadavka na plniaci tlak maximalna a zavadu zaregistruje. odpajanie egr ventilu sa nerobi odpojenim konektora selenoidneho elektroventilu co ovlada membranu ventilu egr ale odpojenim hadicky a jej zaslepenim od membrany ventilu egr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 23. únor 2006 Sdílet Odesláno 23. únor 2006 Původně zaslal: jpfreestyle Tak vzhledem k tomu, že po vychladnutí to zase jede normálně a kontrolka zhasne, tak tohle by mohlo být možné vysvětlení, chrání se to před přehřátím. Akorát nevim proč to vyhodí chybu egr a tlaku turba. No jo, ale me se to neprehriva..., jen to do kopce vyhodi chybu. To TITANa: Prave ze na rovince to vali v pohode , ale zkusim na to dupnout az na doraz a uvidime.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 27. únor 2006 Sdílet Odesláno 27. únor 2006 no, tak jsem to o vikendu protahl a je to ok, po rovince trojka, plny plyn, ctyrka, plny plyn... na 130 uz jsem ubral, protoze to byla jen okreska, ale hlavni je ze turbo dostalo zahul a ok. Ale ten probem se spis projevuje pri delsim stoupanim, kdy turbo asi musi dat jeste vyssi vykon...tak nevim. Zatim se ta zavada neobjevila, snad to bude ten egr ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 27. únor 2006 Sdílet Odesláno 27. únor 2006 Zdar, i já jsem mu dal v pátek celkem kopr, naloženej přes Šumavu, naftou jsem nešetřil a kontrolka zůstala spát. Kéž by byl pokoj, to by byla asi první závada na autě, kterou jsem odstranil zadarmo. Ale vzhledem k nepravidelnosti této poruchy bych nejásal předčasně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 28. únor 2006 Sdílet Odesláno 28. únor 2006 Původně zaslal: jpfreestyle Zdar, i já jsem mu dal v pátek celkem kopr, naloženej přes Šumavu, naftou jsem nešetřil a kontrolka zůstala spát. Kéž by byl pokoj, to by byla asi první závada na autě, kterou jsem odstranil zadarmo. Ale vzhledem k nepravidelnosti této poruchy bych nejásal předčasně... No a co jsi s tim teda udelal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 2. březen 2006 Sdílet Odesláno 2. březen 2006 Zaslepil jsem podtlakovou hadičku co ovládá EGR ventil, tím pádem zůstává pořád zavřený. Ještě by mě zajímala jedna věc, ten ventil je před turbem nebo až za a když je otevřenej tak kolik % se toho přibližně vrací? Mám ten motor v dodávce a není tam ani vidět natož se k tomu dostat. Dík za odpověd. David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 2. březen 2006 Sdílet Odesláno 2. březen 2006 Původně zaslal: jpfreestyle Zaslepil jsem podtlakovou hadičku co ovládá EGR ventil, tím pádem zůstává pořád zavřený. Ještě by mě zajímala jedna věc, ten ventil je před turbem nebo až za a když je otevřenej tak kolik % se toho přibližně vrací? Mám ten motor v dodávce a není tam ani vidět natož se k tomu dostat. Dík za odpověd. David Proč si prosimtě nepřehodíš to relátko z jiného HDička ? Kolik se jich válí po vracích a máš to za minutu hotový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 3. březen 2006 Sdílet Odesláno 3. březen 2006 Původně zaslal: jpfreestyle Zaslepil jsem podtlakovou hadičku co ovládá EGR ventil, tím pádem zůstává pořád zavřený. Ještě by mě zajímala jedna věc, ten ventil je před turbem nebo až za a když je otevřenej tak kolik % se toho přibližně vrací? Mám ten motor v dodávce a není tam ani vidět natož se k tomu dostat. Dík za odpověd. David Ja mam ted ten EGR ventil taky odpojeny (uzavreny) a zatim v poho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 3. březen 2006 Sdílet Odesláno 3. březen 2006 vektor: ake relatko??? 406 ked sa pozriete na elektro ventile tak nalavo je pre turbo v strede je pre egr a 110K maju este jedno a to je na klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpfreestyle Odesláno 3. březen 2006 Sdílet Odesláno 3. březen 2006 Tak jsem dnes absolvoval diagnostiku u Bosche kvuli klepani a pozdnimu spinani turba. Odvetralo mi to z penezenky 2 tisice a dozvedel jsem se, ze uz bych si mel nechat udelat rozvody a ze to je skrtici klapkou sani, ktera se pry pri jizde privira a nepousti tam dost vzduchu. Tak jsem ji zaslepil hadicku, stejne jako u egr a klepe a nejede to porad stejne. A jeste mi rekli ze mam zase zprovoznit egr, ze je v poradku, ale od ty doby co jsem ho odriznul, tak to tu chybu autodiagnostiky nehlasilo. Zajimalo by me na co tam ta klapka v sani je, zavira se jenom pri chcipani, ale kdyz je otevrena tak to chcipne stejne. :-) Jsou ty solenoidy stejny? Chtel bych ozkouset ten od wastegate prohodit treba s tim od egr? David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 30. březen 2006 Sdílet Odesláno 30. březen 2006 A je to tu znovu, tak ani ten trapny EGR ventil to nebyl. Ja asi budu plakat!!! Uz fakt nevim co by to mohlo byt, ale nejhorsi je, ze ani v servisu uz nevi! Je to cele na ... Napada vas jeste neco co by to mohlo byt? Turbo to myslim nebude, protoze to by to delalo porad a ne jenom nekdy. Nemuze to delat vaha vzduchu? Ale to si myslim ze v servisu kontrolovali. Diky za kazdou radu!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 31. březen 2006 Sdílet Odesláno 31. březen 2006 Dnes po praci s ti mfrknu do servisu, tak uvidime co zjisti, kdyztak si necham rict cislo te chyby, aby mi mohl nekdo osvetlit co je teda v haji (treba vector ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.