Mirastr Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Čau chlapi. Dle nadpisu po prudkém přidání(resp. vytočení) ztratí koně. Po nastartování jede normálně než chci víc koní. Pak je ztratí. Rozvítila se diag. kontrolka (párkrát vymazané chyby a už se nerozsvítila, ale do nouzáku resp. málo koní trvá stále). Diag píše: sledování vysokého tlaku nafty Regulátor dodávky na dorazu signál kopírování polohy turbodmy. příliž otevřená poloha ventilu vzhledem k požadavku obvod elektrmag. ventilu ovládání ventilu bypass chladícího okruhu zkrat mezi dvema vodiči nebo zkrat na plus regulátor je X39-800-300-18Z ? Snímač na zásobníku je .........?Druhý regulátor na čerpadle je x39-800-300-005z? A ten elektromagnet je asi kaput dle nějakých diskuzí. Jak bez tedy bez něj ?Resp. jeho kód resp. jiná cena než 5000 v peugeotu? Jinak jímací test jsem zatím nedělal korekce jsou 104,52 % 102,18% 90,48 % 100,62 % špony nikde, ani ve filtru ani v zásobníku Jestli někdo víte alespoň ta čísla věcí dle vin. tak budu moc rád vin:vf36erhrh21184467 Zatím díky všem za jakoukoli radu či zkušenost. Míra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Ahoj, na jaké dia jsi to měl? Měly by tam být ještě kódy závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 29. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2017 PP 2000 a ještě jsem byl v peugeotu, ale tam mi řekli to samý. Kódů v PP jsem si nevšim, ale na papírech z Peugeotu asi něco bude k těm se ale dostanu až v neděli večer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. duben 2017 Sdílet Odesláno 29. duben 2017 Jako prvni je vymenit elmag ventil pro turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 29. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2017 ventil co jsou na něj podtlaky resp. podtlak z turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 29. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2017 (upraveno) tento ventil nebo aktuátor? díky! Počítám, že aktuátor není elektromagnetický ventil... Upraveno 29. duben 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 1. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2017 k těm kódům chyb : regulace dodávky paliva P0002 Příliž velký odběr el.proudu elmag.ventil obtoku chladícího okruhu P1598 Zkrat mezi dvěma vodiči nebo zkrat na kladný pól P 0087 regulace tlaku paliva příliž nízký tlak P1198 elektromag. ventil regulace dodávky paliva příliž malá dávka paliva ta chyba s turbem se v peugeotu neobjevila, ale když jsem to měl na PP2000 tak byl vidět vyšší tlak turba než byl žádán, takže ten el. ventil turba zítra objednám nějaký další rozum s těmi tlaky paliva? Vyměnit vše by to asi pořešilo, ale zrovna regulátor na 407 má zahnutý konektor a stojí jednou tolik než k ostatním modelům....:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 1. květen 2017 Sdílet Odesláno 1. květen 2017 Regulator tlaku paliva na RHR je pouze jeden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 1. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2017 ?? Vždyť všude čtu o dvouch?? Na nízkém tlaku a na vysokém druhý. i diag. v peugeotu píše regulátor dodávky resp druhý regulátor tlaku...no což to je jedno snad někdo hodí čísla těch dvou věcí na VT čerpadlo dle vin... Stejně děkuji za reakci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 1. květen 2017 Sdílet Odesláno 1. květen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 1. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2017 (upraveno) Já vím jak vypadá VT čerpadlo i že regulátor tlaku je dole na závit a regulátor dodávky je na hoře na dva imbusy, ale nejsem si jist jejich čísly pro moje auto mám je v laku a po oškrabání barvy žádné číslo:( Jinak jsem v PP 2000 smazal chyby a vyrazil s PC. Za 10 km jsem tomu mohl trošku nandat a objevilo se pouze zkrat na elmag. ventilu chladícího okruhu a ta zmínka o turbu. Vysoký ani nízký tlak paliva se nestihl objevit. A to mi výkon klesl, takže tomu jistě vadí to turbo. Elmag. chladícího okruhu to totiž zapsalo okamžitě po startu a to to výkon mělo v pořádku. Uvidím zítra objednám. Jinak stále bych prosil o ta čísla ze servis boxu dle mého vin. Díky Míra. nebo že by 193341 ? čekal jsem že číslo začíná X39.......... Upraveno 1. květen 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 1. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2017 Jo tak číslo193341 je opravdu regulátor tlaku.. Děkuji a číslo regulátoru dodávky resp číslo snímače tlaku ??? Díky Míra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. květen 2017 Sdílet Odesláno 1. květen 2017 regulátor tlaku nafty OEM 193341 (podle tvého VIN) je to ten zespod na čerpadle ten druhý je součástí čerpadla, nemá svoje číslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 1. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2017 (upraveno) A tak to je vyčerpávající odpověď.Pravděpodobně se tedy neničí... ) Zítra se pokusím změřit přepady objednám ventil turba a uvidím co dál. Regulátor tlaku paliva jsem našel za cca 2400 tak ho koupím taky. Díky moc Míra. jinak ten druhý co "nemá číslo" má číslo X39-800-300-018Z Upraveno 1. květen 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 2. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2017 Ještě vás prosím o číslo toho elektromagnetického ventilu bypassu chladícího okruhu!!?? Je hned tady u VT čerpadla. Díky předem fakt dík. Míra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. květen 2017 Sdílet Odesláno 2. květen 2017 Neviem či to je to čo hľadáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 2. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2017 (upraveno) Jo jo ta 5ka no paráda! Díky. Zkusím pohledat resp. obelhat a nedat. Uvidím!!! Díky Míra. Upraveno 2. květen 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 3. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2017 (upraveno) Tak jsem vyměnil elmag ventil turba PIERBURG.... Při výměně jsem si všiml že přívod podtlaku tam sotva drží a tak jsem vyměnil ještě hadičku s vidinou úspěchu.Tak vám musím říct: zase prd. Regulátor tlaku nafty jsem zatím nevyměnil(přístup jak k penězům). Ještě jsem odpojil elmag ventil ovládání bypassu chladícího okruhu od konektoru projel a prd. Na Dia jsem to znovu neměl. Až zítra. zatím díky. Upraveno 17. červen 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 16. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2017 (upraveno) Tak teď tam mám tyto hlášky nějaký rozum?? Děkuji v peugeotu chtěli prvně měnit ventil cca 5000 bez práce zbytek že se uvidí... A chtěl jsem se zeptat zda jde v Dia PP2000 některá hláška zakázat či potlačit?? Děkuji Mirast. Upraveno 16. červen 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 16. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2017 (upraveno) teplota nasávaného vzduchu v průtokoměru je -49 °C to asi neni úplně dobrý..... Vadí to? To čidlo je ve váze vzduchu? Chyby s čísly: žhavení - P1351 ventilátor chlazení P0495(momentálně jsem ho rozebral je KO) elmag ventil bypassu chl. okruhu P1597(momentálně je venku je KO) poloha turbodmychadla P2562 měřil jsem proud na svíčky po otočení klíčku a nyní při 25 °C 0 amper Dle Ferinko 2 jsem proměřil snímač teploty nasávaného i teplotu plnícího vzduchu turba a je tam při 22°C 2,363 kOhm resp.12,8kOhm což je dle dat od ferinko2 OK RHR měření hodnoty.pdf Upraveno 17. červen 2017 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.