Mirastr Odesláno 5. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2017 Tak jsem vyměnil regulátor tlaku paliva, nový ventilátor za 1200 bez regulace, spíná se při sepnuté klimě přez předředný odpor 0,54 Ohmu a bez předřadného odporu na plné otáčky přes druhé relé ovládané kablíkem kam přijde po požadavku na max výkon ventilátoru 4,5 V( ventilátor 1200, odpor 345, a relátka cca 150 kč) Už to nepíše žhavení, zbytek ano, elmag ventil ovládání bypasuu jsem nechal odpojený, ale tedˇto jede dobře snad jenže to tahá až od 1900 otáček do té doby se nic neděje(nevím zda je to OK) Ale pořád to dlouze startuje minimálně 3 vteřiny a někdy i 10. Startér točí obstojně, spíš by mne zajímal startovací tlak v rampě??? Tuší někdo kolik má být tlak na start? Díky Míra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 6. srpen 2017 Sdílet Odesláno 6. srpen 2017 Zeby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 28. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. srpen 2017 (upraveno) No to Ohnutá ojnice?Co to před rozebráním dělalo??? Resp. jaké byly symptomy? Díky za reakci! Upraveno 20. květen 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 18. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2018 Ventilátor jsem nahradil stejně velkým(pasuje přesně do sahary-bez jakých kol-li úprav)z C5 za 1300,-a spíná pouze s klimou, elmag jsem odpojil,Egr ventil rozebral vyčistil promazal a po vyčištění sání zaslepil(žádná elektronika neví, že je zaslepen) - stačí pouze plechová záslepka, žhavení to pořád háže, ale startuje i v mrazech a hlavně měřeno - žhaví všechny žhavičky, proměřil jsem snímač polohy aktuátoru, vyzkoušel aktuátor stříkačkou(podtlakem)-chodí plynule, a změřil snímač nasávaného tlaku - ten se stříkačkou nemění hodnoty!!! Tudíž jsem koupil jiný a od té doby to do nouze nespadlo. Zase to ale neletí jako před tím!:( oproti 406 to tahalo! Teď to tahá podobně.:( Aktuální tlak sání(tedy za turbem) je stále o 200mBar nižší než žádaný!! Co stím?? Turbo už jsem měl venku a bylo mi řečeno , že je nové! Znovu už vyndavat nebudu-Je to opruz a zpět ještě horší! Jde nějak změnit kolik dává turbo??? Odpor ke snímači? Poštelovat na aktuátoru táhlo? Díky za odpověď. Mira Strmilov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. květen 2018 Sdílet Odesláno 18. květen 2018 teplotu nasavaneho vzduchu si poriesil? lebo ten udaj keca do davky nafty ,takze to asi nemoze tahat ako ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 18. květen 2018 Sdílet Odesláno 18. květen 2018 Skrátením tiahla aktuátora vzrastie tlak turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 18. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2018 Čau chalani!! Děkuju za reakce. Teplotu jsem nepořešil - čidlo mělo správné ohmické hodnoty při cca 20 °C tak jsem ho neměnil. Myslíš,že má takový vliv???Nechci to zpochybňovat jen se utvrzuju v tvém názoru! To táhlo tedy zkusím(potřeboval jsem to odsouhlasit protože budu muset vyvěsit motor abych se tam dostal.) Opravdu díky za reakci!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. květen 2018 Sdílet Odesláno 19. květen 2018 (upraveno) na to aby rj motora vypocitala mnozstvo pretekajuceho vzduchu(to co vidis na diag v miligramoch) potrebuje oba udaje z tej vahy jak prietok tak aj teplotu (lebo hustota vzduchu bude rozna pri roznej teplote) skus to napojit na inu diag mozno v tom problem neni len tvoja diag to nezobrazuje spravne ta vaha vecsinou blbne tak ze nastup turba sa posunie dovyssich otaciek alebo ked je vonka chladno auto taha dobre ked sa otepli motor je mrtvy alebo zacne vypadavat zatah v niektorom spektre otaciek najcastejsie medzi 2000-3000 Upraveno 19. květen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 20. květen 2018 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2018 Čau Krtku. Teď už se na to nedostanu. Ale zkusim nainstalovat diagbox nebo jak se to jmenuje. Zatím jsem vždy připojil přez pp2000(kterou jsi mi pomohl rozchodit :)) Zatím díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 24. listopad 2019 Sdílet Odesláno 24. listopad 2019 Tak jsem tu po dlouhé době s problémem podobným co se tu řešil. Vyřešil to ten regulátor nebo odpojení ventilu ovládání bypasu? Kde ho najdu? P807 2.0HDi 88kW, volnoběh drží, má trochu více klepavý zvuk, při pomalém přidání plynu stoupají otáčky, většinou při 3 tis se začne motor třást jako by to nemělo palivo a otačky začnou padat. Někdy se dostanu i na 4 tis. Pokud na to dupnu rychle tak se ani na 3tis nedostanu, okamžitě se dusí. Za jízdy - musel jsem s tím dojet z práce - pomalý rozjezd na 1, lehtat plyn a celkem to jde. Při požadavku na jákékoliv prudší zrychlení úplná ztráta výkonu. Puštění plynu, lehké přidání, motor lehce zatáhne a zase padne. Diagnostika přes mobil píše tuším také P1198. Když to běží na volnoběh tak je měkký balónek na ruční pumpování a pokud ho mačkám tak mi přijde, že se chod trochu zlepší. Palivový filtr měněn a zkontrolován. Když vyčítám tlak palivové soustavy tak je vidět jak roste a pak zničehonic spadne hluboko pod hodnoty co jsou ustálené na volnoběhu. Dokud nepustím plynový pedál tak je tlak takto dole. Startuje to v pohodě na otočení. Pomalu se s autem loučím, myslel jsem že to bude VT čerpadlo, ale trochu mi po přečtění tohoto příspěvku ještě svitla naděje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.