Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407 2.0 HDi 100kw (RHR) po akceleraci ztrácí koně


Mirastr

Recommended Posts

Čau chlapi. Dle nadpisu po prudkém přidání(resp. vytočení) ztratí koně. Po nastartování jede normálně než chci víc koní. Pak je ztratí. Rozvítila se diag. kontrolka (párkrát vymazané chyby a už se nerozsvítila, ale do nouzáku resp. málo koní trvá stále).

Diag píše:  sledování vysokého tlaku nafty Regulátor dodávky na dorazu

                 signál kopírování polohy turbodmy. příliž otevřená poloha ventilu vzhledem k požadavku

                 obvod elektrmag. ventilu ovládání ventilu bypass chladícího okruhu zkrat mezi dvema vodiči nebo zkrat na plus

regulátor je X39-800-300-18Z ? Snímač na zásobníku je .........?Druhý regulátor na čerpadle je x39-800-300-005z? A ten elektromagnet je asi kaput dle nějakých diskuzí. Jak bez tedy bez něj ?Resp. jeho kód resp. jiná cena než 5000 v peugeotu?

Jinak jímací test jsem zatím nedělal korekce jsou 104,52 %   102,18%  90,48 % 100,62 % 

špony nikde, ani ve filtru ani v zásobníku

Jestli někdo víte alespoň ta čísla věcí dle vin. tak budu moc rád vin:vf36erhrh21184467

Zatím díky všem za jakoukoli radu či zkušenost. Míra.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k těm kódům chyb :

regulace dodávky paliva P0002  Příliž velký odběr el.proudu

elmag.ventil obtoku chladícího okruhu P1598 Zkrat mezi dvěma vodiči nebo zkrat na kladný pól

P 0087 regulace tlaku paliva      příliž nízký tlak

P1198 elektromag. ventil regulace dodávky paliva    příliž malá dávka paliva

 

 

ta chyba s turbem se v peugeotu neobjevila, ale když jsem to měl na PP2000 tak byl vidět vyšší tlak turba než byl žádán, takže ten el. ventil turba zítra objednám

 

nějaký další rozum s těmi tlaky paliva? Vyměnit vše by to asi pořešilo, ale zrovna regulátor na 407 má zahnutý konektor a stojí jednou tolik než k ostatním modelům....:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

?? Vždyť všude čtu o dvouch?? Na nízkém tlaku a na vysokém druhý. i diag. v peugeotu píše regulátor dodávky resp druhý regulátor tlaku...no což to je jedno snad někdo hodí čísla těch dvou věcí na VT čerpadlo dle vin...

Stejně děkuji za reakci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Já vím jak vypadá VT čerpadlo i že regulátor tlaku je dole na závit a regulátor dodávky je na hoře na dva imbusy, ale nejsem si jist jejich čísly pro moje auto mám je v laku a po oškrabání barvy žádné číslo:(

Jinak jsem v PP 2000 smazal chyby a vyrazil s PC. Za 10 km jsem tomu mohl trošku nandat a objevilo se pouze zkrat na elmag. ventilu chladícího okruhu a ta zmínka o turbu. Vysoký ani nízký tlak paliva se nestihl objevit. A to mi výkon klesl, takže tomu jistě vadí to turbo. Elmag. chladícího okruhu to totiž zapsalo okamžitě po startu a to to výkon mělo v pořádku.

Uvidím zítra objednám. Jinak stále bych prosil o ta čísla ze servis boxu dle mého vin.

Díky Míra.

nebo že by 193341 ? čekal jsem že číslo začíná X39..........

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak to je vyčerpávající odpověď.Pravděpodobně se tedy neničí... ) Zítra se pokusím změřit přepady objednám ventil turba a uvidím co dál. Regulátor tlaku paliva jsem našel za cca 2400 tak ho koupím taky.

Díky moc Míra.

jinak ten druhý co "nemá číslo" má číslo X39-800-300-018Z 

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil elmag ventil turba PIERBURG.... Při výměně jsem si všiml že přívod podtlaku tam sotva drží a tak jsem vyměnil ještě hadičku s vidinou úspěchu.Tak vám musím říct: zase prd. 

Regulátor tlaku nafty jsem zatím nevyměnil(přístup jak k penězům).

Ještě jsem odpojil elmag ventil ovládání bypassu chladícího okruhu od konektoru projel a prd. 

Na Dia jsem to znovu neměl. Až zítra.

zatím díky.

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak teď tam mám tyto hlášky :( nějaký rozum?? Děkuji v peugeotu chtěli prvně měnit ventil cca 5000 bez práce zbytek že se uvidí...

A chtěl jsem se zeptat zda jde v Dia PP2000 některá hláška zakázat či potlačit?? Děkuji Mirast.

WP_20170602_10_46_15_Pro.jpg

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teplota nasávaného vzduchu v průtokoměru je -49 °C to asi neni úplně dobrý..... Vadí to? To čidlo je ve váze vzduchu?

Chyby s čísly: žhavení - P1351    ventilátor chlazení P0495(momentálně jsem ho rozebral je KO)  elmag ventil bypassu chl. okruhu P1597(momentálně je venku je KO)   poloha turbodmychadla  P2562

měřil jsem proud na svíčky po otočení klíčku a nyní při 25 °C 0 amper

Dle Ferinko 2 jsem proměřil snímač teploty nasávaného i teplotu plnícího vzduchu turba a je tam při 22°C 2,363 kOhm resp.12,8kOhm což je dle dat od ferinko2 OK

 

RHR měření hodnoty.pdf

Upraveno uživatelem Mirastr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...