dufoz Odesláno 3. duben 2017 Sdílet Odesláno 3. duben 2017 (upraveno) Ahoj. Dneska nemile prekvapko ze servisu. Uz nejakou dobu musim dolejt olej (cca litr za 2000 kms) A chladici kapalinu...dnesni verdikt: mozna je praskla hlava motoru. 308sw, 1.6 vti, rv 2010. Ma to smysl to resit (pokud ano nemate nejaky kontakty/tipy) nebo to proste prodat na nd? Diky Alex Upraveno 4. duben 2017 uživatelem dufoz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Ahoj, v jakém autě je motor, o kterém je řeč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufoz Odesláno 4. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2017 308 sw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Že si motor vezme nějaký olej je mnohdy jeho vlastnost, nevím jaká je norma na 1000km u VTi. Nemyslel v servise spíše prasklé těsnění pod hlavou? To by, se ale poznalo, že by hladina oleje stoupala. Nechal bych si opravu nacenit a potom se rozhodl, rozhodně si myslím, že to není důvod prodávat auto na ND. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufoz Odesláno 4. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Jsem rozumel spis praskla hlava a oprava mezi 15-50 tis podle co se najde kdyz se rozebere motor. Kazdopane se dozvim vic behem 10 dny. Co me trochu desi je spis ta kapalina, me to neprijde moc normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Ubývat kapalina může i netěstností na chladící soustavě. Velký cenový rozpětí. Kde to máš, garáž, autorizák nebo nějaký kamarád? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 na kolik vyjde jiný motor (polomotor) ses díval? abys měl srovnání, zda do opravy vůbec jít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Určitě to nechej opravit, nová hlava nebo motor se nevyplatí, jsou to strašné peníze. Ale nenechej si blbnout hlavu, zavaření a obrobení hlavy do 6000 t. k tomu nějaké těsnění a práce, takže do těch 15000 maximálně. nejlepší by byla hlava z vraku, ale to asi těžko seženeš. Není to tak staré auto abys to prodal na součástky. Zkus obvolat firmy, kde se hlavy opravují, řeknou ti co a jak. Ono taky může být jenom prasklé těsnění, ale házet nějaké sumy v tom rozptylu co píšeš, tak bych si na to dal hodně pozor a chtěl bych to určitě vidět, až to rozeberou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 myslel jsem samozřejmě starší motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufoz Odesláno 4. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2017 před 2 hodinami, ozzy56 napsal: na kolik vyjde jiný motor (polomotor) ses díval? abys měl srovnání, zda do opravy vůbec jít Myslis neco takoveho ? https://auto.bazos.cz/inzerat/73129280/Hlava-motoru-na-Peugeot-307-308-407-Berlingo-Partner-16.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 ano, prostě pozjišťovat bazary, vrakárny atd., co by chtěli za motor, popřípadě polomotor (to je holý motor s hlavou), nebo samotnou hlavu--abys věděl, až ti zavolá servis co zjistil, zda jim to nechat opravit (zpravidla drahá varianta), nebo koupit potřebný díl z vraku a nechat jim ho jen vyměnit, ty motory se dávaly do hodně aut, neměl by být velký problém ho sehnat (v případě potřeby) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Tenhle motor se sice dával do hodně aut, ale taky se hodně sype, takže mám takovou obavu, že když bude k sehnání, bude pěkně drahej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 to je sice pravda, ale přehled o cenách by měl mít, než se rozhodne, jakým způsobem bude oprava motoru probíhat podle mě na burze v Gliwicích (PL) bude těch motorů hafo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 (upraveno) Na základě čeho na tu hlavu došli? Co všechno už zkoušeli? Co je to za servis? Taky mně ubývala voda - byl děravej chladič ve spoji plast-hliník, vyměněno na záruku. Ten motor žere olej, spotřeba cca 0,5-1l na 5000km je normální. K tomu se může stát, že je povolený napínák rozvodů nebo má prasklé těsnění - olej pak teče ven - a litr na 2000km je na světě... Místní člen, teď si nevzpomínám na jméno, měl právě ono prasklé těsnění napínáku, dělali mu i těsnění pod hlavou, bylo to za pár tisíc Kč. MJSytic: Prej kavka obecná na procházce - tak to mě fakt rozsekalo Upraveno 4. duben 2017 uživatelem Ajap Edit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 Jeje. Docela hrůza se tady rozjela a přitom oprava do cca 10 tisíc včetně rozvodů. Uniku oleje se nejde uplne zbavit protoze tohle je bohužel vlastnost vti. Není to ani simeringama ventilu ani krouzkami. Jinak oprava na cca den pokud stihne srovnat a tlakovat hlava. Z toho není potřeba dělat absolutně vědu a uz vůbec ne výměnu motoru. Z louze do bláta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 4. duben 2017 Sdílet Odesláno 4. duben 2017 místo auta bych vyměnil servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. duben 2017 Sdílet Odesláno 5. duben 2017 ale hoši , žádná hrůza se tu nerozjela, jen jsem se vžil do kůže tazatele, kterému v servisu řekli, že cena opravy bude v rozmezí 15-50 tisíc korun , že z toho byl na prášky svědčí i úvaha o možnosti prodeje auta na náhr. díly...,což u auta 2010 s poruchou MOTORU!! není až tak obvyklé , samozřejmě nikdo nevíme, co tomu přesně je, což se dá opravdu zjistit až po rozebrání, chtěl jsem ho jen připravit na různé eventuality opravy, aby měl jakžtakž přehled v cenách dílů--nee vždy je oprava v servise rentabilní, někdy je výhodnější výměna dílu za starší--funkční, určitě v případě oprav hlavy motoru, nebo motoru jako celku, nebo převodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufoz Odesláno 5. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2017 Diky vsem, se myslim ze kazdopane budu konzultovat jiny servis predtim nez se rozhodnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 5. duben 2017 Sdílet Odesláno 5. duben 2017 Určitě konzultuj. Pamatuju, jak mně při občasném nepravidelném chodu motoru na 3 válce a střílení o výfuku na Feldě 1,3MPI mechanik v LPG servisu přesvědčoval, že závada je určitě těsněním pod hlavou. Možná to prej bude celou hlavou (jak píšeš vlastně i ty), možná křivej/prasklej blok... Peníze tehdá nebyly, auto jsem potřeboval, šly na mě mrákoty a mdloby. Nakonec to byl propálenej izolátor svíčky (asi špatný kus z výroby)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.