Marcel505 Odesláno 28. únor 2016 Sdílet Odesláno 28. únor 2016 Už jste viděli 309 bez lišt v nárazníku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. únor 2016 Sdílet Odesláno 29. únor 2016 Jo, pár jsem jich kdysi rozebíral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. únor 2016 Sdílet Odesláno 29. únor 2016 jasně, P 309 Junior Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. únor 2016 Sdílet Odesláno 29. únor 2016 (upraveno) Pamatuju jeden takovej kousek, dostal se ke mně coby skorovrak s docela dlouho pečlivě vedenou servisní historií. R.88, pán jej koupil v bazaru coby čtyřleté (v r.92) za 249.000,-Ksč. Motor 1,9D 47kW, ve výbavě vůbec nic (klasicky akorát pavouk a švihadla, ani laso to nemělo). Opraveno po bouračce na zadek. Suma sumárum dnešní ekvivalent to dneska asi nemá, ale v podstatě je to cenovou relací podobné, jak kdyby dnes ojetá čtyřletá 308 s úplně nejnižší výbavou stála v bazaru tak 700tis... EDIT: ještě mě tak napadá, že asi doma budu ještě mít nějaké dobové uživatelské příručky, z 205, 309, 405, většinou z Německa, možná i nějakou servisku Upraveno 29. únor 2016 uživatelem oddie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. únor 2016 Sdílet Odesláno 29. únor 2016 jojo, kolega v té době koupil R 5 1.6 Diesel po menší čelní havárce taky za 250 a měsíc jsme oba na ní vyšívali po víkendech, aby z toho bylo pojízdné auto, ještě vzpomínám, že třeba hlavní brzd. válec byl tehdá za 6000 Kč , z dnešního pohledu neuvěřitelné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 2. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2016 Mám vždycky takový divný pocit, když někdo má to své auto opečovávané, ale třeba už špatně opravené po bouračce, takže je stejně určeno k zániku. :-( Každopádně chudá 309 bez lišt a i těch děr v nárazníku mě překvapila! Dokonce ani nemá to křidýlko na kufru! Nedávno jsem viděl nějakou 1.4, patrně Vital, nebo Green line, a ta měla ten podtlakový šíbr, el okna, zelené lišty v náraníku, ale NEMĚLA to křidýlko na kufru, to se pak ten kufr fakt blbě otevírá... Možná kufr měnili, ale moc tomu nevěřím... oddie: Co s příručkami zamýšlíš? Nebudou na prodej? P.S. Aby jsi tam nenašel nějaké klíče, to pak bude přemýšlení kde to auto stojí. :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 25. březen 2016 Sdílet Odesláno 25. březen 2016 Jo já 1,9 D jsem potkal bez list v nárazníku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 To já měl 309tku z roku 87, tuzexové auto a první majitel byl psán Berousek, předpokládám, že ten cirkusák (taky kdo jiný by si u nás mohl dovolit takové auto). Po 22 letech tomu stav odpovídal, mělo to minimálně přes půl milionu km. Nicméně byl to sociál, jak jinak, lišty v nárazníku to ale mělo a na pátých dveřích nebylo křidélko. Ani to nemělo až na podlahu středový tunel. Bylo to GLD. Z GRDčka jsem tam dodával to minikřidélko na kufr a ten středový tunel. Vidím-li dobře green taky lišty nemá: http://aebergon.perso.neuf.fr/Peugeot/page_Peugeot_309_Green_89.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Tak ja si v roce 2004 koupil v ačkach 309 v tmavě červené, lišty měla + podtlakový šíbr díky kterému jsem se tam vešel,měl jsem furt zatažené čalounění, byla to 1992 v 1,4i ani už nevím kolik mela majitelu a kolik km. Jinak uplna holota bez serva abs centralu ale mela to pidi kridylko a cernou folii na zadnim okne, dodnes obdivuju toho kdo to lepil,bylo to z jednoho kusu folie. Jinak za tri roky co jsem to mel jsem jen dvakrat menil olej a olej filtr. Nic vic. Pak jsem tomu jen vymenil pisty na 5 dverich, jednou me nechala v brne na dalnici kdyz odesel modul zapalovani- vyreseno na miste, a pak jednou kdy se musel repasovat altik. No a nebyl bych to ja kdybych si neco nedodelal.takze predni mlhovky,alarm s centralem, stroboskopy v hlavnich svetlech. , jinak jsem za ni daval 60000,- a chyběly ji klasicky dvirka od schranky spolujezdce. odesláno z mého telefonu co držím v ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 5. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2016 Fotka bude ne? Ale ABS by jsi snad u 309 nehledal ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 6. duben 2016 Sdílet Odesláno 6. duben 2016 Pe.Tře,taky jsem měl tu samou 309ku rok 92 s tím šibrem,a servo i central to mělo,taky jsem měl tmavě červenou odesláno z Lumie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 10. duben 2016 Sdílet Odesláno 10. duben 2016 Co já si pamatuju, tak jsme měli 309 1.6 Grafic, ale co měla nebo neměla si už nepamatuju vůbec, akorát vím, že to byl ještě starý model a kupoval se nějak kolem roku 2000 za nějakých 90 tisíc. Ze všech srand co si dokážu vybavit, tak to jak nám spadl motor na nápravnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.