DaveLBC Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Zdravím všechny, prolezl jsem snad celé toto fórum a hledal všechny návody a popisy k tomu, jak do 206 MUX dostat displej typu B (třířádkový). I přesto jsem zatím nedosáhl cíle... Auto má z výroby pouze hodiny, takže bych to rád předělal. Co už mám: - displej (funkční, odzkoušeno v jiné 206) - konektor i s kusem kabelů (v pořádku, proměřeno) - kapličku s větším otvorem - připravenou páčku na instalaci tlačítka pro ovládání PP - aktivovaný PP v BSI Protože nejsem elektrikář, tak jsem požádal známého, aby se dle zde uveřejněných schémat pokusil PP k BSI připojit. Kabely jsou napojené, jenže displej se nezapne, při změření to vypadá, že z BSI vůbec nejde k displeji napětí... Když vyloučíme špatné zapojení a přerušený vodič, napadá tu někoho, kde by mohl být zakopaný pes? Předem díky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Ahoj, nejspíš to bude špatně zapojeno. Dej mi VIN auta a schémata, která jsi použil pro zapojení do SZ. Displej jsi zkoušel také v MUX 206? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaveLBC Posted March 21, 2016 Author Share Posted March 21, 2016 Ahoj, ano, displej jsem zkoušel v MUX 206 (akorát ta má jen typ A), normálně naskočil. Schémata jsem bral z tohoto topicu - http://www.peugeot-club.com/topic/70919-displej-206/page-1. Jsou to ta od pito.za. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Jsem ti to schopen zapojit, na ceně by jsme se domluvili Napiš mi zprávu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pito.za Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Keď si mal predtým funkčné hodiny tak musí ísť aj do PP napájanie.Tam sa dotahuju len dáta na komunikáciu s BSI.Treba len skontrolovať zapojenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...