emkay Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Zdravím. Před nějakou dobou se mi stalo, že jsem jel a najednou mi začal škubat volant. Popsal bych to tak, že jím procházely jakési rázy a bylo poněkud těžší zatáčet a vůbec držet volant rovně. Pokud však vyšlápnu spojku či vyřadím, vše přestane a volant je zcela klidný. Zajel jsem tehdy za mechanikem, který zahýbal koly, autem se projel a prohlásil, že je vše v pořádku. Nevěnoval jsem tomu tak pozornost, nicméně včera i dnes se mi to stalo opět. V obou případech jsem jel okolo padesáti se zařazenou čtyřkou, zkoušel jsem přejít na trojku, avšak trvalo to dále. Nicméně při jízdě bez zařazeného stupně je vše pořádku. Stačí jet chvíli na volnoběh a poté to přestane, stalo se mi to během 100km cesty jednou, ale dost mě to zneklidňuje a byl bych nerad, aby z toho vzešlo něco většího. Napadá vás, v čem by mohl být problém? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Jak jsou na tom manžety poloos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emkay Posted March 20, 2016 Author Share Posted March 20, 2016 Měněné asi před dvěma měsíci, takže tím by to být nemělo. Na přední nápravě se toho právě dělalo docela dost, pokud mě paměť neklame, tak čepy, stabilizátory a také gufero převodovky. Mám to doma vše sepsané, tak se pak schválně podívám, ale manžety se na 100 % měnily obě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 (edited) Vypadá to na homokinetický kloub. Bohužel, často se stane, že právě po zásahu (výměně) manžet, tudy zatéká a vniká špína a homokinetický kloub se zničí. Prohlédnout, posoudit, zda stačí naplnit vazelínou (asi ne), nebo zda vyměnit. Edited March 20, 2016 by P607Olda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...